Radio zit in de app 'Muziek & video's'quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoe kan je die gebruiken eik? Aparte app of zo?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
Oh, en als je verveeld bent.
Houd een volumeknop ingedrukt terwijl je achter elkaar op de terug knopt klikt. Puur entertainment.
Ik ben nu al een kwartier bezigquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
Oh, en als je verveeld bent.
Houd een volumeknop ingedrukt terwijl je achter elkaar op de terug knopt klikt. Puur entertainment.
Er gebeurt bij mij niks?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:52 schreef BashFull het volgende:
nog een leuke voor wie hem nog niet kent..
naar beneden scrollen op het hoofdscherm met tiles, dan een zwiep naar boven en direct op de windows(home) key drukken.
Dan doe je het niet goed, je hoeft niet heel hard terug naar boven te zwiepen, een klein zetje is al voldoende, en daarna op de home knop tappen terwijl hij nog naar boven aan het bewegen is.quote:
ik kan niet eens scrollen daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed, je hoeft niet heel hard terug naar boven te zwiepen, een klein zetje is al voldoende, en daarna op de home knop tappen terwijl hij nog naar boven aan het bewegen is.
pin to startquote:
Weet ik, maar daar zet ik alleen de belangrijke shizzle.. Niet alle meuk wat op m'n telefoon staatquote:
Weet ik, maar daar zet ik alleen de belangrijke shizzle.. Niet alle meuk wat op m'n telefoon staatquote:
Hoezo niet, je kunt er lekker snel bijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar zet ik alleen de belangrijke shizzle.. Niet alle meuk wat op m'n telefoon staat
Dit! Een mega groot nadeel vind ik dat je bijna geen customisation hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:51 schreef Klonk het volgende:
Dik tevreden nog steeds maar vraag me al de hele tijd iets af, waarom maar twee kleuren voor de achtergrond en een beperkt aantal kleuren voor de tiles.
Moet voor mijn gevoel niet moeilijk zijn om ergens een kleurenwiel in te bouwen zodat je precies de kleuren kunt hebben voor tiles en achtergronden die je zelf tof vind
Zal wel komen met WP 8.1 verwacht ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit! Een mega groot nadeel vind ik dat je bijna geen customisation hebt.
Als WP 8.1 de customization mogelijkheden van W8 krijgt lijkt me dat voldoende 😏quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zouden jullie willen customizen dan? Een kleurenwiel kan ik me nog voorstellen, maar verder? Een achtergrond maakt het geheel lelijk denk ik en verder heb ik niet genoeg creativiteit om iets te bedenken
Maar wat kun je daar aanpassen dan? Ik werk zelf niet met W8.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als WP 8.1 de customization mogelijkheden van W8 krijgt lijkt me dat voldoende 😏
Windows 8.1 bedoel ik, maar je hebt daar veel meer verschillende tile kleuren, background kleuren en patronen. En Bing desktop background. Of ik het zelf nodig vind is een tweede, maar de mogelijkheid bieden is prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wat kun je daar aanpassen dan? Ik werk zelf niet met W8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |