Snap ook niet dat overal library word gevraagd, dat heb ik ook nergens staan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Half Life 2 heeft ook maar alleen maar beta-optie. Dus daar werkt het blijkbaar wel, vreemd.
Library is gewoon de pagina waar al je steam games staan. Stuur eens screenshot van dat beta-scherm bij ETS?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Snap ook niet dat overal library word gevraagd, dat heb ik ook nergens staan.
Ook de bèta's zijn nergens te downloaden.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Library is gewoon de pagina waar al je steam games staan. Stuur eens screenshot van dat beta-scherm bij ETS?
Misschien moet je de volledige versie kopenquote:
Hoeft niet, mensen die de demo gebruiken werkt het ook bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Misschien moet je de volledige versie kopen
Dat geldt alleen voor Endless Space, dat is als je een geheime code nodig hebt om de beta te unlocken (een niet vrije beta die wel via steam gedeeld wordt).quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:51 schreef 0108daniel het volgende:
Hier heeft iemand de oplossing gevonden en precies hetzelfde wat ik heb:
http://forums.amplitude-s(...)tch-in-my-beta-s-tab...
Echter snap ik niet hoe het hem nou gelukt is (toch met een code?)
Ja, maar nadat ik op ok heb geklikt en nogmaals kijk staat het weer op de oude instelling.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef Tain het volgende:
Bij je Steam Settings de Beta Update geselecteerd?
[ afbeelding ]
Je ClientRegistry.blob al verwijderd en opnieuw geprobeerd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ja, maar nadat ik op ok heb geklikt en nogmaals kijk staat het weer op de oude instelling.
Ook als ik op ok heb geklikt en steam opnieuw opstart staat hè weer op de oude instelling.
Ja, is ook gebeurd + aangepast en dat hielp niet dus verwijderd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Je ClientRegistry.blob al verwijderd en opnieuw geprobeerd?
En ik in Den Haag.quote:
Goed gesprek dit, nuttige dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |