Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef bartelomeusdevries het volgende:
Ik heb speciaal een account gemaakt om te laten horen wat mijn ervaringen zijn. Net besteld en netjes order- en betalingsbevestiging ontvangen.
Of weet je niet wat je hebt besteld?quote:Ik laat van me horen wat ik ontvangen heb!
Staat er toch echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
[..]
Of weet je niet wat je hebt besteld?
't Is een netquote:
Hopelijk heeft het een baanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Staat er toch echt
[..]
't Is een net
branchevervaging, ik wen er maar niet aan
Ah, ik zie het. Dat komt natuurlijk van de zustersite www.onestop-shrimpfishingsupplies.comquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Staat er toch echt
[..]
't Is een net
branchevervaging, ik wen er maar niet aan
Bij Onestop kost hij momenteel €809.39quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:11 schreef Ener-G het volgende:
980 voor een X100s vind ik ook nog niet eens heel erg veel goedkoper.
Canon 1Dx uit Hong Kong: dik 1400 euro goedkoperquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef Ener-G het volgende:
Nice.. dat is wel tof![]()
Nikon Df voor 2158 euro bij onestop, bij konijn moet ie 2849 kosten. Tempting..
Plaatselijke garantie inderdaad. 12 maanden, en je moet hem opsturen naar Hong Kong.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:00 schreef shiznuts het volgende:
Maare, hoe zit het met garantie dan?
Ik heb je gemaild, het menu van de Eos 6D die ze leveren kan gewoon in het Nederlands.quote:..Modellen zijn dan ook vaak niet bedoelt voor de Europese markt en hebben soms zelfs andere firmware en alles.
Je moet in EUR betalen, anders annuleren ze de bestelling:quote:... Kun je ook je valuta kiezen, want dan zou in AUD betalen nog het goedkoopste zijn als ik de wisselkoersen VS listed prices zo bekijk.
Vast wel iemand die hem even kan doorsturen als je in Nederland laat bezorgen toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:55 schreef shiznuts het volgende:
Zeggen ze dat Oostenrijk uitgezonderd is van de BTW-terug-garantie.In dat geval deze week nog ff geen OM-D EM-1. Dan maar in maart bestellen als ik een week in NL ben. Had ik net besloten dat ik 'em toch wel graag wilde en keek ik er al naar uit mee te spelen, krijg je zoiets. Typisch weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop