SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door HugoohAFCA op 12-08-2013 19:33:17 ]
Ken je die niet? MILA KUNIS!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 2e OP chickIk heb geen idee wie het is want ik kan er niet meer van vinden.
Ze is de stem van Meg in family guy. Weet niet of je dat kent?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 2e OP chickIk heb geen idee wie het is want ik kan er niet meer van vinden.
ZIn om verder te gaan nu? Mijn computer ontplofte gisterenquote:
zo meteen, even wat boeken verkopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZIn om verder te gaan nu? Mijn computer ontplofte gisteren
Dat is correct en tevens juist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef Revontulet het volgende:
Die onderste is toch van the valleys?
Ik bedoelde de 2e ja. Ik heb geen idee wie dat is, als ik bij Google op afbeelding zoek vind ik ook niks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oops. Haha was die eerste vergeten. Die heb ik er zelf niet ingezet
Hoe was het? Hoeveel k heb je gewonnen in Vegasquote:
Jaquote:
Ik krijg bij Google Afbeeldingen dan Angela Merkelquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 2e ja. Ik heb geen idee wie dat is, als ik bij Google op afbeelding zoek vind ik ook niks.
Heb wel gewonnen maar niet veel gegokt want hadden weinig tijd. Wel veel gedronkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe was het? Hoeveel k heb je gewonnen in Vegas?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb wel gewonnen maar niet veel gegokt want hadden weinig tijd. Wel veel gedronken
Verder was het een bazenvakantie zoveel dingen gezien, gedaan en meegemaakt.
Nog maar een uurtje of 2 wakker blijven. Je bent er bijnaquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja
Ik vecht tegen de slaap anders ben ik midden in de nacht wakker.
Ik word gek. Ik moet weten wie het isquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik krijg bij Google Afbeeldingen dan Angela Merkel
Ja zoiets zat ik ook te denken, daarna wel heerlijk tukken want morgen werkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog maar een uurtje of 2 wakker blijven. Je bent er bijna
Hier staat ze ook, maar zonder naam:quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word gek. Ik moet weten wie het is
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik zie nu dat interview van Toefjes over van Halst![]()
![]()
Daar maak ik me inderdaad heel erg zorgen over. Maar wel gruwelijk lekkere chicks daarquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier staat ze ook, maar zonder naam:
http://tapiture.com/riliniti123/beautiful
Wel 18+ dus kijk uit dat je ouders niet meekijken
Twijfel eraan om toch wat meer uit te geven aan zoiets:quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:50 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een PC headset die hij kan aanraden? (<50¤) Mijn 4e Fatal1ty headset is kapotIn 6 jaar ofzo.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-08-2013 om 19:34:46Voor de statistici: Jong #PSV is gemiddeld 20,6 vanavond, #PSV-1 was zaterdag gemiddeld 20,4 jaar jong. En nu hou ik op over leeftijd ;-). reageer retweet
Die heb ik ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Twijfel eraan om toch wat meer uit te geven aan zoiets:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)pc/1004004007112645/
Ik doe meestal toch wel een jaar of meer met een headset.
Ik ook niet, dan is dit hele topic weer in tranenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat ze bij VI niet over Friso gaan praten
Ziet er goed uit, Sennheiser ook altijd aan te raden. Heb zelf al heel wat jaren de pc350, wel wat boven je prijsklasse maar hoef je tenminste niet na 2 jaar te vervangen als je er normaal mee omgaatquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Twijfel eraan om toch wat meer uit te geven aan zoiets:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)pc/1004004007112645/
Ik doe meestal toch wel een jaar of meer met een headset.
Op vrijdag/zaterdagavond zal het daar best druk worden, maar op maandagavond gaat natuurlijk niemandquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan om Jong PSV in het stadion te laten spelen
Dit is een foto van toen PSV tegen Zulte speelde toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan om Jong PSV in het stadion te laten spelen
okequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef YellowBlacks het volgende:
Die Valley chicks zijn echt lelijk.
Toen was het nokkievol hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is een foto van toen PSV tegen Zulte speelde toch?
YEAH, UHU YOU KNOW WHO HE IS YELLOWBLACKS YELLOWBLACKS YELLOWBLACKS YELLOWBLACKSquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Indrukwekkende minuut stilte bij Jong PSV.
Maar het kan er ook aan liggen dat er niemand zit.
Voor Jan Hunting of voor Friso?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Indrukwekkende minuut stilte bij Jong PSV.
Maar het kan er ook aan liggen dat er niemand zit.
Ik zie nu pas dat TT daarin geshopt isquote:
Voor Marceloquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor Jan Hunting of voor Friso?
Dat was 10 minuten klappen hoorquote:
Volgens de commentator alleen voor Friso. Heb verder niet opgelet of er iets te zien was verder..zou wel logisch zijn als het ook voor Hunting nog was..quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor Jan Hunting of voor Friso?
Voor Hunting hebben we zaterdag 1 minuut geklaptquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens de commentator alleen voor Friso. Heb verder niet opgelet of er iets te zien was verder..zou wel logisch zijn als het ook voor Hunting nog was..
1 minuut samen trekken? Denk dat je daar trauma's en rechtzaken van krijgtquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor Hunting hebben we zaterdag 1 minuut geklaptMaar idd samen trekken kan ook wel
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik was iets te laat, maar zijn ze James nu aan het bewieroken?
Inderdaad, wat een brok negatieve energie is dat zegquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kieft vindt weer iets vermoeiendDaar word ik nou moe van
Echt alles is kut bij hem. Ben benieuwd hoe kut hij PSV vindt straks. En hoe slecht Bakkaliquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een brok negatieve energie is dat zeg
Je zou hem het liefst 3 hoog uit het raam flikkerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt alles is kut bij hem. Ben benieuwd hoe kut hij PSV vindt straks. En hoe slecht Bakkali
Wie dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Met afstand de beste speler in de Eredivisie, moet niet gekker worden dit
Tadic volgens Renequote:
Tadic is mits fit toch ook de beste kan Eriksenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tadic volgens ReneMaar buiten het feit dat er geen een speler met afstand de beste is, is Eriksen beter
Nou dat vind ik echt niet. En hij heeft ook veel minder laten zien dan Eriksenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tadic is mits fit toch ook de beste kan Eriksen! niet aan tippen
Bakalli is dat als hij zo door blijft gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tadic volgens ReneMaar buiten het feit dat er geen een speler met afstand de beste is, is Eriksen beter
Is optisch bedrog. Alles wat Eriksen doet wordt uitvergroot.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt niet. En hij heeft ook veel minder laten zien dan Eriksen
Beetje vroeg nogquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Bakalli is dat als hij zo door blijft gaan.
Ja gek he dat hij weinig heeft laten zien door blessures en zijn teamgenotenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt niet. En hij heeft ook veel minder laten zien dan Eriksen
Dat menneke gaat echt wel een terugvalletje krijgen hoor...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Bakalli is dat als hij zo door blijft gaan.
Maar hij heeft het ook op hoger niveau laten zien. Tadic speelt zijn goede wedstrijden nooit in de top. Tegen Ajax en PSV zie je hem niet zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is optisch bedrog. Alles wat Eriksen doet wordt uitvergroot.
heb je je IF Fin al terug?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat menneke gaat echt wel een terugvalletje krijgen hoor...
Des te meer kansen om te excellerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja gek he dat hij weinig heeft laten zien door blessures en zijn teamgenoten
Ja of juist nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Des te meer kansen om te excelleren
(_o_) na een avondje stappen met van der Gijp.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef wonton het volgende:
over homos gesproken. Wim kieft is er zeker 1.
Om eerlijk te zijn heb ik daar nooit op gelet. Ik kan alle spelers die op -ic eindigen maar moeilijk uit elkaar halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij heeft het ook op hoger niveau laten zien. Tadic speelt zijn goede wedstrijden nooit in de top. Tegen Ajax en PSV zie je hem niet zo.
Ja, die was er. Maar na 2 wedstrijden je trainer de laan uitsturenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch ook belachelijk dat iedereen begint te roepen om het vertrek van Pastoor na een verlies bij PSV uit. Alsof er een kans was dat ze niet zouden verliezen
Vidic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik daar nooit op gelet. Ik kan alle spelers die op -ic eindigen maar moeilijk uit elkaar halen.
Nee die kans was er echt niet. En Ja dan had je in de zomer moeten stoppenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, die was er. Maar na 2 wedstrijden je trainer de laan uitsturen
Maar Vidic is wereldtop, kun je dan een uitzondering maken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb niks met die rare namen. Net als Gudelj.
Die is pas altijd geblesseerdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Vidic is wereldtop, kun je dan een uitzondering maken?
Die microfoon bij zn navelquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef wonton het volgende:
over homos gesproken. Wim kieft is er zeker 1.
Had ze met Brainpower, wtf?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef wonton het volgende:
Hind
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Arrogant hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee die kans was er echt niet. En Ja dan had je in de zomer moeten stoppen
Ik heb geen jetlag maar ik kan ook amper de ogen open houdenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef Patje1987 het volgende:
Goed verhaal dit. Steekt goed in elkaar.
Vergeleken bij die andere 2 sowiesoquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef wonton het volgende:
Ze is wel lekker eigenlijk
[ afbeelding ]
Dit helpt niet echt om wakker te blijven nee. Tijd voor koffie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen jetlag maar ik kan ook amper de ogen open houden
alsof jij jenna uit je bed zou trappenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Iemand die de Valley kijkt, leuk programma, maar die vrouwen zien er niet uit.
Dat ding niet uit je bed trappenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof jij jenna uit je bed zou trappen
Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb de oplossing voor Feyenoord:
Matavz
Feyenoord had Miroslav Stoch moeten huren van Fener eigenlijk. Prima speler voor in de Eredivisie en veel beter dan wat ze nu hebben rondlopen op links.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Matavz
Die zal wel duur zijn qua salarisquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Feyenoord had Miroslav Stoch moeten huren van Fener eigenlijk. Prima speler voor in de Eredivisie en veel beter dan wat ze nu hebben rondlopen op links.
Nu is die verhuurd aan het PAOK van Huub Stevens.
Hij verdiend 1.7M¤ per jaar, Fenerbahce moest iemand weg doen om plaats te maken voor Emenike. Als Feyenoord de helft van zijn salaris over zou nemen hadden ze al snel een deal denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zal wel duur zijn qua salaris
En Feyenoord heeft Opel als sponsor en geen Mini.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zal wel duur zijn qua salaris
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft Opel als sponsor en geen Mini.
[..]
Ik denk dat ze bang zijn dat hij anders zo iemand wordt die na 5 maanden dood wordt gevonden en aangevreten door de kattenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang zijn dat hij anders zo iemand wordt die na 5 maanden dood wordt gevonden en aangevreten door de katten
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang zijn dat hij anders zo iemand wordt die na 5 maanden dood wordt gevonden en aangevreten door de katten
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Matavz
[..]
"Krijg je dat gelul weer" Typische Kieft uitspraakquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die op zijn 12de naar PSV komt heb je toch wel opgeleid wat is dit nou voor bullshit
Nietes...ze weten zelf helemaal niet hoe lekker Kees Kroket isquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS ze maken je held belachelijk!
Dit dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nietes...ze weten zelf helemaal niet hoe lekker Kees Kroket is
Vast niet zo lekker als Bram Ladagequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nietes...ze weten zelf helemaal niet hoe lekker Kees Kroket is
Kees Kroket is dan toch iig een veel betere naamquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als Bram Ladage
De JP in Brielle moet je goed sponsoren. Zijn bekenden van mequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope, maar die zit dan ook niet in Den Bosch. Met een bakkie op is Kees Kroket een meer dan acceptabel substituut.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De JP in Brielle moet je goed sponsoren. Zijn bekenden van me
Briellequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De JP in Brielle moet je goed sponsoren. Zijn bekenden van me
quote:
Dacht ik alquote:
Dit is al gepost sinds Newton een appel uit een boom zag vallen.quote:
Ik weet niet hoe lang je het wil uitstellen, maar als dat binnen een jaar is heeft het weinig zinquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
zit er wel over te denken om die ps4/xbox1 nog maar ff uit te stellen, alle goede games komen toch nog op de 360/ps3 voorlopig.
Voegt zo'n nieuwe console eigenlijk bizar weinig toe
Ik weet het nog niet, ik wil gewoon gta en fifa halen en daar vermaak ik me wel mee denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
zit er wel over te denken om die ps4/xbox1 nog maar ff uit te stellen, alle goede games komen toch nog op de 360/ps3 voorlopig.
Voegt zo'n nieuwe console eigenlijk bizar weinig toe
Niets eigenlijk, ken alleen iemand die daar woonde. Trouwen ik heb LA Galaxy shirt gekocht gisterenquote:
Nieuwe engine ook voor de huidige console?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je het wil uitstellen, maar als dat binnen een jaar is heeft het weinig zin
Daarbij gaan Ghosts en Fifa er bijv op de nieuwe generatie wel veel en veel beter uitzien. Fifa draait sowieso op een hele nieuwe engine
precies en gta5 bijvoorbeeld nog niet eens aangekondigd voor ps4quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik wil gewoon gta en fifa halen en daar vermaak ik me wel mee denk ik.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets eigenlijk, ken alleen iemand die daar woonde. Trouwen ik heb LA Galaxy shirt gekocht gisteren.
De nieuwe engine komt zeker niet op de huidige. Fifa 14 ziet er exact hetzelfde uit als 13quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nieuwe engine ook voor de huidige console?
Graphics boeien me sowieso nooit zoveel eigenlijk, ben meer van de gameplay.
[..]
precies en gta5 bijvoorbeeld nog niet eens aangekondigd voor ps4
wie is die tweede dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef wonton het volgende:
Hind
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Zullen we samen over scheveningen lopen?
Jij met jouw LA Galaxy en ik met mijn Sounders shirt om chickies te hosselen.
Lijkt wel een beetje op Benjamin Button.quote:
Is niet helemaal waar. Maar heel veel scheelt het niet. Vooral het publiek enzo is anders.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De nieuwe engine komt zeker niet op de huidige. Fifa 14 ziet er exact hetzelfde uit als 13
Watch dogggggsssquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Zhano het volgende:
Ik moet binnenkort ff een timeline maken van wanneer welke games etc uitkomenZowieso GTA V EN BF4 (beide PC) en FIFA. En op basis daarvan bepalen wanneer ik PS4 haal.
Oh de nummer 14 van de Quote 500 met 1,2 miljard euroquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Benjamin Button.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh de nummer 14 van de Quote 500 met 1,2 miljard euro
Die wil ik ook, komt niet op huidige denk ik?quote:
jawelquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die wil ik ook, komt niet op huidige denk ik?
Ik denk toch dat hij er een heel stukkie minder uitziet en ook minder draaitquote:
Heb gelezen dat als je nu bestelt, je m niet in 2013 in huis zal hebben. Dus ik spring er in bij Fifa 15.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawelook
Daarom echt beetje zonde om 400+ neer te tellen voor een nieuwe console als huidige generatie eigenlijk alles nog gewoon biedt
Maar dan betaal je die 400 een jaar laterquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawelook
Daarom echt beetje zonde om 400+ neer te tellen voor een nieuwe console terwijl de huidige generatie eigenlijk alles nog gewoon biedt
Dat is helaas bij elke PS nog het makke geweest, de logistiek naar Europa is matig waardoor hij hier meestal pas echt fatsoenlijk in de winkels ligt een half jaar na de oorspronkelijke releasequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb gelezen dat als je nu bestelt, je m niet in 2013 in huis zal hebben. Dus ik spring er in bij Fifa 15.
THIJSSIEquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef Zhano het volgende:
Die PSV fapper zit er alweer daar achter.
ja dat is ook weer zo. lastigquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan betaal je die 400 een jaar later
zal vast w el op de release in de winkel te halen zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb gelezen dat als je nu bestelt, je m niet in 2013 in huis zal hebben. Dus ik spring er in bij Fifa 15.
Ik heb de pre order op tijd geplaatstquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is helaas bij elke PS nog het makke geweest, de logistiek naar Europa is matig waardoor hij hier meestal pas echt fatsoenlijk in de winkels ligt een half jaar na de oorspronkelijke release
ja nu wordt het uit wanhoop beelden uit de franse compquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef wonton het volgende:
Saai dat ze geen beelden mogen uitzenden bij VI
Daarom koop ik hem liever meteen, de prijs gaat echt niet droppen zolang er nog games op de 360/4 uitkomen, ze zijn niet gek bij Sony en Microsoftquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo. lastig
[..]
zal vast w el op de release in de winkel te halen zijn
Bij ps3 ging het ook simpel
Dat dacht mijn broertje ook bij de PS3quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb de pre order op tijd geplaatstDus heb hem wel op de release
Zeker saai.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef wonton het volgende:
Ik vertrouw er wel op bij de gamemaniaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat dacht mijn broertje ook bij de PS3
Dit ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef wonton het volgende:
goed punt iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom koop ik hem liever meteen, de prijs gaat echt niet droppen zolang er nog games op de 360/4 uitkomen, ze zijn niet gek bij Sony en Microsoft
Kan Gamemania niets aan doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vertrouw er wel op bij de gamemania
Jup, kweken ze ook echt geen goodwill meequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker saai.
Beetje triest van Fox.
Dan is sonyquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan Gamemania niets aan doen
aan de prijs te zien en nu aan dit weer kan ej wel zien dat ze een fuck goodwill miindset hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup, kweken ze ook echt geen goodwill mee
Maar denk dat ze uiteindelijk toch dat miljard willen terugverdienen.
Ga je Tales of Xillia halen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aan de prijs te zien en nu aan dit weer kan ej wel zien dat ze een fuck goodwill miindset hebben
Gaat ze hopelijk de nek een beetje omdraaienHoop dat er heel weinig mensen een abo nemen
Ja ik weet niet hoe men in Nederland tegenover betaal tv enzo staat. Weet wel dat overal om ons heen abonnementen voor voetbal echt veel duurder zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aan de prijs te zien en nu aan dit weer kan ej wel zien dat ze een fuck goodwill miindset hebben
Gaat ze hopelijk de nek een beetje omdraaienHoop dat er heel weinig mensen een abo nemen
Maar ik neem aan dat VI ook betaalde voor die rechten aan Eredivisie live?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup, kweken ze ook echt geen goodwill mee
Maar denk dat ze uiteindelijk toch dat miljard willen terugverdienen.
Barterdealtje volgens mij. Ze maakten ook reclame voor ze.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat VI ook betaalde voor die rechten aan Eredivisie live?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, schreef Johan Derksen nog in zijn column. Maar is dus schijnbaar niet genoeg geweestquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barterdealtje volgens mij. Ze maakten ook reclame voor ze.
Dit ja. Vriendendienstjes over en weer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duurder dan 40pm?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe men in Nederland tegenover betaal tv enzo staat. Weet wel dat overal om ons heen abonnementen voor voetbal echt veel duurder zijn
Ken het eigenlijk nietquote:
Triest van fox dat ze dat dan gelijk afkappen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dan toch welquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, schreef Johan Derksen nog in zijn column. Maar is dus schijnbaar niet genoeg geweest
Vind het opzich ook wel interessant om te zien hoe zon agressieve nieuwe zender het gaat doen
Ja Derksen schreef betalen dacht ik. Heb de VI nu niet hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dan toch welIk dacht dat het reclame was wat ze 'betaalden'
Ik hoop dat ze erg ziek worden bij foxquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Triest van fox dat ze dat dan gelijk afkappen.
Ik denk toch dat ze onderschatten wat VI toch betekende voor Eredivisie live.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, schreef Johan Derksen nog in zijn column. Maar is dus schijnbaar niet genoeg geweest
Vind het opzich ook wel interessant om te zien hoe zon agressieve nieuwe zender het gaat doen
Het heeft hetzelfde stijltje als ni no kuni en schijnt 1 van de betere rpgs te zijnquote:
Ik kan me best voorstellen dat het pas echt interessant wordt hoe dat jonge elftal zich houdt als het een poosje tegen zit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
Kieft vindt het leuk om te kijken naar een elftal wanneer het fout gaat, want een mongol
ahh nice, als het wat eerder in de vakantie was geweest wel overwogen dan maar nu ga ik het te druk krijgen met m'n opleidingenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef wonton het volgende:
[..]
Het heeft hetzelfde stijltje als ni no kuni en schijnt 1 van de betere rpgs te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:35 schreef Zhano het volgende:
Wesley wil met zijn voeten sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Eerst het licht uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof jij jenna uit je bed zou trappen
Wel mooi maar ik moet zeggen 5 jaar geleden met Queen vond ik hem mooierquote:
Toen ik er was was het onder begeleiding van Miss American Pie. Van Don Maclean ofzo als ik me niet vergisquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel mooi maar ik moet zeggen 5 jaar geleden met Queen vond ik hem mooier
Weet niet of ze die nog draaien.
Ja die hoorde ik nu ook. Ik heb natuurlijk meegezongen want ik had goed gedronken. Bier is daar 2 dollar en shotjes 3quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik er was was het onder begeleiding van Miss American Pie. Van Don Maclean ofzo als ik me niet vergis
Deel 13 trouwensquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef wonton het volgende:
[..]
Het heeft hetzelfde stijltje als ni no kuni en schijnt 1 van de betere rpgs te zijn
Oh okéquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
Het zijn allemaal apparte verhalen hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Deel 13 trouwensDan hebben we sowieso al achterlijk veel van het verhaal gemist
Ja, echt vet als het even stilvalt en het refrein weer ingezet wordt en je iedereen mee hoort zingen in die lange straatquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die hoorde ik nu ook. Ik heb natuurlijk meegezongen want ik had goed gedronken. Bier is daar 2 dollar en shotjes 3
Ja alle casino lampen gaan dan uit en alle live bandjes stoppen voor de show. Prachtigquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, echt vet als het even stilvalt en het refrein weer ingezet wordt en je iedereen mee hoort zingen in die lange straatKippenvel
Mensen met tattoo's in hun gezicht...ik weet het nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net of je zo'n figuur in je luxe restaurant wil hebben.
Ik wil terugquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja alle casino lampen gaan dan uit en alle live bandjes stoppen voor de show. Prachtig
What happens in Vegasquote:
What happens in Vegas you share with your friends on FOK!quote:
ahh okequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:43 schreef wonton het volgende:
[..]
Het zijn allemaal apparte verhalen hoor.
Hij is Helmond fan, met een voorkeur voor Eindhoven (en PSV) hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef DutchSL het volgende:
Slegers is geen PSV fappert, PSV watcher is zijn rol bij VI maar hij is volgens mij Ajacied.
En hij fapt vooral op zijn "relatie" met grote spelers als Ibrahimovic en Sneijder (en Andy vd Meijde).
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Afgelopen weekend een filmpje geschoten...
Henny Huisman![]()
Hahaha hij geniet zo van dat applaus wat ie krijgt en als z'n naam dan gescandeerd wordt kan z'n dag niet meer stuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Afgelopen weekend een filmpje geschoten...
Henny Huisman![]()
Er was een andere PSVwatcher toen, toen heeft hij samen met Simon Zwartkruis Ajax gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Meen toch echt gelezen dat hij Ajacied is, zie ook al zijn Ajax-vriendjes.
En hij zat bij de Telegraaf.
waarom kijk je dan nogquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
Kieft: Mertens, Martens
Wilfred: Martens
Kieft: Ah ja, Martens
Tenenkrommend
Dat zegt mijn opa ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef DutchSL het volgende:
Van Hanegem sprak ook elke naam verkeerd uit, dat was prachtig.
Van Nistelrode
Hij heeft daar volgens mij een half uur op dat podium gestaan en volgens mij had hij het prima naar z'n zin. Nog even lekker Jaq D'Ancona afzeiken! Was wel een grappig festival.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hahaha hij geniet zo van dat applaus wat ie krijgt en als z'n naam dan gescandeerd wordt kan z'n dag niet meer stuk.wel leuk dat ie zelf een geintje maakt over dat ie nergens meer gevraagd wordt.
Waarschijnlijk speelt van Hanegem teveel PES.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef DutchSL het volgende:
Van Hanegem sprak ook elke naam verkeerd uit, dat was prachtig.
Van Nistelrode
Op wat voor manier heeft hij dan ruzie met Jacque gekregen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij heeft daar volgens mij een half uur op dat podium gestaan en volgens mij had hij het prima naar z'n zin. Nog even lekker Jaq D'Ancona afzeiken! Was wel een grappig festival.
quote:
Veel duurderquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Duurder dan 40pm?
[..]
Ken het eigenlijk nietWel wat posts over voorbij zien komen maar nooit gespeeld/wat van gelezen verder. denk het niet dus, jij?
Volgens mij deed hij dat omdat het ook een beetje bij de mini-playbackshow hoorde. D'Ancona was altijd behoorlijk kritisch en dan ging Henny het weer goed praten. Denk dat hij het gewoon een leuke grap vond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Op wat voor manier heeft hij dan ruzie met Jacque gekregen?
quote:
Oh op die manier ja dan snap ik em.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat omdat het ook een beetje bij de mini-playbackshow hoorde. D'Ancona was altijd behoorlijk kritisch en dan ging Henny het weer goed praten. Denk dat hij het gewoon een leuke grap vond.
Blijkbaar alleen trainers en spelers nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef DutchSL het volgende:
Er mocht toch niemand van de clubs meer bij die programma's zitten van FOX ?
Niet dat ik weet, had het nog even opgezocht maar kon niets vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh op die manier ja dan snap ik em.
Dacht dat het echt zo'n Bas van Toor - Aad van Toor of Viola Holt - Patty Brardt ruzie was
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Juan Flores.
http://www.101greatgoals.(...)-then-saves-penalty/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |