SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Die film met die haai ook die een vliegtuig uit de lucht hapt
#verkaptekijkmijeensTOTSkaartenhebbenpostquote:
Nee helemaal niet, ik wil hem toch verkopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#verkaptekijkmijeensTOTSkaartenhebbenpost
Je hebt hem nog wel. Je wil hem niet meer hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik wil hem toch verkopen
Ja dan is het nog steeds geen verkapte kijk mij eens tots kaarten hebben postquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je hebt hem nog wel. Je wil hem niet meer hebben.
sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan is het nog steeds geen verkapte kijk mij eens tots kaarten hebben post
Duurt gewoon al meer dan een week en ze doen er gewoon geen conjo aanquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe EA dit gaat oplossen. Ik wil als compensatie een hele lange lijst vol transfers met veel silvers en bronzes.
En hij is niet bestquote:
ze gaan dit niet oplossen. Over een maand komt de nieuwe fifa toch al?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe EA dit gaat oplossen. Ik wil als compensatie een hele lange lijst vol transfers met veel silvers en bronzes.
na de laatste maintenance heb ik al 1 plaats meer op de TP zit al op 27 van de 50quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze kunnen toch niet mensen laten zitten met TP's die het niet doen (waardoor ze ook geen FUT kunnen doen)quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ze gaan dit niet oplossen. Over een maand komt de nieuwe fifa toch al?
TR gemacht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na de laatste maintenance heb ik al 1 plaats meer op de TP zit al op 27 van de 50nog maar 23 x 4 uur downtime te gaan dus.
Ik heb er nog steeds 0quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na de laatste maintenance heb ik al 1 plaats meer op de TP zit al op 27 van de 50nog maar 23 x 4 uur downtime te gaan dus.
zal dat de rede zijn dat contacten zo duur zijnniemand kan iets verkopen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu verdwijnt ie ook uit je watchlist
tenminste dat doen ze bij mijquote:
Dat is nog lelijker. Maar die van mij blijven gewoon in mijn clubquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tenminste dat doen ze bij mijklikt op send to TP, werkt niet en na de webapp verversen verdwijnt die kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |