quote:in welke tent was dat dan, ik kom er net van terug en we betaalden voor een pitcher +/-13 euro
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
¤ 3,- voor een biertje? De tering, vorig jaar in Tignes kochten we een pitcher van 2 liter voor ¤ 8,- . Dat was dan natuurlijk wel niet in iets TMF-erigs en Yorin-erigs maar toch aardig verschil.
Gaan de prijzen overal waar toet-toet-publiek komt zo omhoog?
quote:sterker, in ex-yorin kroeg 'the underground' moest je 3 euro 50 neerleggen voor een klein biertje (ter grootte van een vaasje)
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
¤ 3,- voor een biertje? De tering
quote:tja volgensmij was de irish pub nog het goedkoopst
Op zondag 2 maart 2003 20:47 schreef maartenoei het volgende:[..]
sterker, in ex-yorin kroeg 'the underground' moest je 3 euro 50 neerleggen voor een klein biertje (ter grootte van een vaasje)
ik heb misschien 3 biertjes in totaal gekocht die week. we hadden onze eigen voorraad mee
verder waren the underground, le monde, yorin bar en de malaysia één pot nat
trouwens wel grappig dat het bandje in de malaysia twee avonden na elkaar de zelfde playlist had dus zelfs dezelfde volgorde
Les Menuires zijn we nog een avond rondgelopen, maar daar was het echt dood! We hadden een apres skitent naast de deur maar die was volgens mij niet eens open 's avonds!
We hebben ook nog twee uur in een stoeltjeslift vastgezeten, toen kwamen er Fransen langs met een touw en een katrol en hebben ons bevrijd. Dat was het enige spannende wat ik heb meegemaakt. Verder wel hele mooie pistes en heeel groot!
Super!!
Wezen snowboarden voor de eerste keer, heel grappig, supercoole leraren, veel blauwe plekken, maar het was echt gezellig dit jaar!! (gezelliger dan 2 jaar terug, en vorig jaar Les Menuires) Volgend jaar hopelijk weer!!
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:03 schreef mr_FOK het volgende:
Verder wel hele mooie pistes en heeel groot!
maar dit jaar maakt alles weer goed
Verder nog 1 keer met Ajax - Arsenal ge Toet-Toet-ert in la Luna (Yorin)
Next year Better
quote:aarghh! welke dag? heb ik ook gemist..
Op dinsdag 4 maart 2003 11:30 schreef Life-is-party het volgende:
dus weinig uitgeweest (Michel de Hey in BMCwas ik ziek)
Het uitgaan was geweldig...
le monde
yorin
malaysia
en beach mountain
de laatste twee waren geweldig!!
helemaal uit mijn naad gegaan en ik heb heimwee als de tering.
het weer was overigens ook goed behalve zondag en donderdag
Gaat iemand nog in april of mei naar VT?
Ik wil nog wel een keertje low budget en alleen als er verse sneeuw is gevallen
quote:Elke beginner kan van de zwarte piste af hoor, maar om het vlot met de juiste techniek en zonder vallen te doen is een tweede.
Op zondag 9 maart 2003 11:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb de mont blanc nog gezien en van die zwarte piste afgeweest..---> dit was wel de eerste keer skien voor mij hoor!!
2 weekjes achterelkaar maken dat wel weer goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |