abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8615557
Ik ben in de week van oud en nieuw geweest, toen was er veel te veel sneeuw. Off piste was daardoor wel gaaf! Gelukkig ga ik in de meivakantie weer, want ik moet echt weer terug naar Val Thorens!
  donderdag 20 februari 2003 @ 20:42:13 #102
14283 shift
New & Improved
pi_8615690
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:35 schreef Life-is-party het volgende:

[..]

[afbeelding]

Echt de mooiste afdaling ooit. super geskied! een adembenemend uitzicht als je 'omloopt', maar 1 ding, doe dit in gezelschap van een leraar of gids

Waar kom je dan uit? Bij Oriel in de buurt? Ik vond het uitzicht bovenop de Col inderdaad heel mooi, maar ben niet omgelopen daar. Je kan ook mooi off-piste lrichting Lac du Lou. Volgens wij was het bovenop Carron waar je dan begint.
In girum imus nocte et consumimur igni
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:21:42 #103
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_8629993
Ben er nu al zo'n drie jaar niet meer geweest

Maar daarvoor ging ik al zo'n zestien jaar naar VT. Ik was er dus al voordat die hele golf van Nederlanders erheen ging. Ik moet zeggen dat ik me de laatste keer behoorlijk geergererd heb aan al die Hollanders. Ik ga juist op vakantie om eens weg te zijn uit Nederland... Maar ja...

VT rulez anyway

What's the speed of Dark?
  maandag 24 februari 2003 @ 17:17:29 #104
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8689532
* Loesje29 gaat 21 maart naar Val Thorens

Kheb er zin an!

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_8689568
Ik ga vrijdag
!!!
Billie Holiday is Lady Day!
  Moderator zaterdag 1 maart 2003 @ 21:02:08 #106
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8799621
Ik ben net terug was geweldig heelijk weer perfecte pistes alleen wat druk in de pistes vlak bij de dorpjes maar verder helemaal top

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 2 maart 2003 @ 13:03:30 #107
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_8810769
ik ben OOK net terug,
ik ben er al 4 jaar achter elkaar geweest (ski&surf-snowtrex-husk- snowtrex, ski&surf ZUIGT!!)
ben 2 keer in de laatste week van het seizoen geweest, het ski&snowboard event dus. was erg gaaf want we konden gratis allerlei nieuw materiaal testen (heb toen echt de gekste dingen gedaan).
vorig jaar ben ik met kerst gegaan maar dat was echt een hel (in de volle zon was het -25 graden en dat met een harde wind = )
dit jaar zijn we dus met de krokus gegaan, het was echt super; mooi weer (vooral de eerste dagen), perfecte pistes en natuurlijk de trois vallees die in z'n geheel open was.
nu was het leuke: wij hadden alleen een pas voor val thorens en niet een pas voor de trois vallees. maar aangezien de controles te omzeilen zijn, hebben we toch alle valleien gezien ben elke dag buiten val thorens geweest, en heb op de een-na-laatste dag menuires,mottaret,meribel en courchevel gedaan. MIJN ADVIES: koop GEEN trois vallees pas en spaar een hoop geld uit
mja verder is val thorens wel vermakelijk, kan iedereen aanraden om in het zwembad te stappen daar (inclusief hamham, sauna, jacuzzi), zeker als je met de bus bent is het relaxed om op de dag dat je aankomt ff te gaan weken.
nog een advies; als je met een organisatie gaat als snow-trex of husk ofzo neem dan een maaltijd-pakket, je spaart echt VEEL geld uit daarmee. en het eten is prima.
apres-ski moet je van houden, maar is in val thorens dus ruimschoots aanwezig, le monde/underground/friends/la luna/ malaysia/beach mountain etcetc.
vooral de laatste twee zijn aanraders, in malaysia heb je regelmatig live muziek, als je 10 keer op een avond toeter op me waterscooter hoort dan kan dat een opluchting zijn, enne in beach mountain draaien ze wel goede house af en toe. en je hoeft er geen entree te betalen i.t.t. vorig jaar.
ik heb in roche blanche, dome de polset, en olympic gezeten.
iedereen die nog gaat: HAVE FUN!!
techno&hardcore 4 life
  Moderator zondag 2 maart 2003 @ 13:30:38 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8811232
ik had Wel een trois vallee pas , maar idd erg mooi om alle drie de vallei-en te zien van het sneeuw witte val thorens tot het bosrijke courchevel.

Wel een lekker groot gebied het was nu de 4de keer dat ik ging skiën dus alle pistes waren nu te doen. En idd geen piste dicht

zondag 2 maart 2003 @ 13:34:21 #109
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_8811312
toen het zo hard ging waaien halverwege de week ben ik ook steeds vaker wat lager gaan skieen- menuires/meribel dus. daar was de wind veel minder en de pistes waren echt stukken rustiger dan in val thorens.
wel bijna een keer in mottaret vast komen te zitten omdat de 'groenhemden' de liften zwaar bewaakten
techno&hardcore 4 life
pi_8811358
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:03 schreef maartenoei het volgende:
..
ik ben er al 4 jaar achter elkaar geweest (ski&surf-snowtrex-husk- snowtrex, ski&surf ZUIGT!!)
..
ski en surft zuigt zeker weten, ga ik echt nooit meer mee!

En een trois vallees pas raad ik wel aan, met name de 1e is erg mooi!

Moderator zondag 2 maart 2003 @ 13:37:48 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8811392
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:34 schreef maartenoei het volgende:
toen het zo hard ging waaien halverwege de week ben ik ook steeds vaker wat lager gaan skieen- menuires/meribel dus. daar was de wind veel minder en de pistes waren echt stukken rustiger dan in val thorens.
wel bijna een keer in mottaret vast komen te zitten omdat de 'groenhemden' de liften zwaar bewaakten
idd en mottaret e.d. waren de pistes ook wat beter, ik heb maar 1 keer gehad dit jaar dat het zicht nul was vanwege te weinig zon en dan moet je het helmaal hebben van je techniek (die bij niet zo heel ver ontwikkeld is)

ik heb toch nog de dame blanche en de masse I in één ruk gedaan

* Bosbeetle geeft zichzelf een schouderklopje

zondag 2 maart 2003 @ 13:54:05 #112
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_8811756
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik heb toch nog de dame blanche en de masse I in één ruk gedaan

doe je goed
volgend jaar koop ik gewoon een zesdaagse (ipv 7-daagse) pas en dan de laatste dag zonder pas kan je die fransen toch terugpakken (met die schandalig hoge prijzen van ze- 3,50 voor een klein biertje)
techno&hardcore 4 life
  Moderator zondag 2 maart 2003 @ 13:55:26 #113
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8811782
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:54 schreef maartenoei het volgende:

[..]

doe je goed
volgend jaar koop ik gewoon een zesdaagse (ipv 7-daagse) pas en dan de laatste dag zonder pas kan je die fransen toch terugpakken (met die schandalig hoge prijzen van ze- 3,50 voor een klein biertje)

idd en 6 pleuro voor een bierre serieux (ik vond alleen de naam wel grappig )
  zondag 2 maart 2003 @ 13:58:01 #114
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_8811838
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

idd en 6 pleuro voor een bierre serieux (ik vond alleen de naam wel grappig )

WTF?? volgend jaar koop ik gewoon helemaal geen skipas!!!! stelletje afzetters
techno&hardcore 4 life
  Moderator zondag 2 maart 2003 @ 14:04:58 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8812006
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:58 schreef maartenoei het volgende:

[..]

WTF?? volgend jaar koop ik gewoon helemaal geen skipas!!!! stelletje afzetters

haha wel een idee

maar daarintegen heb je prijzen hier in nederland wel een bekeken wedden dat bij ijsbaan o.i.d. ook 6 euro betaald voor een halve liter bier

maarja toch maar geen pas volgend jaar

zondag 2 maart 2003 @ 14:12:13 #116
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_8812136
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

maarja toch maar geen pas volgend jaar

het maakt het skieen eigenlijk alleen maar leuker, je skiet echt met een doel (hoe kom ik thuis ) dus de hele tijd bepaalde gondels omzeilen, allerlei capriolen uithalen om de controleurs af te leiden/te omzeilen. wel een paar keer echt door het oog van de naald gekropen
techno&hardcore 4 life
  Moderator zondag 2 maart 2003 @ 14:14:47 #117
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8812198
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:12 schreef maartenoei het volgende:

[..]

het maakt het skieen eigenlijk alleen maar leuker, je skiet echt met een doel (hoe kom ik thuis ) dus de hele tijd bepaalde gondels omzeilen, allerlei capriolen uithalen om de controleurs af te leiden/te omzeilen. wel een paar keer echt door het oog van de naald gekropen

In dit gebied is het wel mogelijk, drie jaar gelden waren wij in chatel daar hadden ze van die passen met een magneet sleutel die je moest hebben om door de poortjes te komen
  zondag 2 maart 2003 @ 14:16:02 #118
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_8812222
Ik zou maar oppassen met die skipas geintjes. Het gaat een tijdje goed maar als ze je pakken ben je flink het zaadje. Een ex-klasgenoot van me kon zijn pas inleveren en het bedrag wat hij dacht uitgespaard te hebben kon hij mooi terugbetalen (op het politiebureau). Die fransen zijn zo tolerant als een een betonnen plaat.
Ik zou het risico niet nemen en mijn vakantie laten verpesten. Want hoe slim je ook denkt te zijn je loopt gegarandeerd tegen de lamp. Lullig als je in VT moet zijn en ze je in Courchevel snappen. Dan mag je namelijk ook nog eens je buskaartje betalen ( ¤22,- geloof ik) want skiën kan je vergeten.

Maar verder is VT wel super hoor! Maar zelf heb ik meer met Tignes awnt daar zitten tegenwoordig gelukkig bijna geen Nederlanders meer (die zitten allemaal in VT).

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  Moderator zondag 2 maart 2003 @ 14:17:54 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8812262
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:16 schreef T_R_I_P het volgende:

Maar verder is VT wel super hoor! Maar zelf heb ik meer met Tignes awnt daar zitten tegenwoordig gelukkig bijna geen Nederlanders meer (die zitten allemaal in VT).

idd wel een beetje een overdosis nederlanders.

trouwens in de irish pub zaten voornamelij ieren

zondag 2 maart 2003 @ 14:19:00 #120
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_8812285
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

idd wel een beetje een overdosis nederlanders.

trouwens in de irish pub zaten voornamelij ieren

Stuk gezelliger dan die toet-toet-waterscooter mongolen...
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  zondag 2 maart 2003 @ 14:20:00 #121
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_8812310
we waren een keer in mottaret gepakt bij een gondel. net gedaan of we dom waren (oooo mag dat niet? hoezo dan??) en we moesten alleen de lift verlaten.
techno&hardcore 4 life
  Moderator zondag 2 maart 2003 @ 14:20:46 #122
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8812327
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:19 schreef T_R_I_P het volgende:

[..]

Stuk gezelliger dan die toet-toet-waterscooter mongolen...

die heb ik zoveel mogelijk omzeild al hoewel 1 keer moest het wel we hadden namelijk tien gratis munten gehad van een yorin moppie dus dan moet je wel (ter herrinnering 1 biertje +/- 3 euro )
  zondag 2 maart 2003 @ 14:25:38 #123
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_8812444
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:20 schreef maartenoei het volgende:
we waren een keer in mottaret gepakt bij een gondel. net gedaan of we dom waren (oooo mag dat niet? hoezo dan??) en we moesten alleen de lift verlaten.
Dan heb je gewoon ongeloovelijk gemazzeld dus.
  zondag 2 maart 2003 @ 14:28:28 #124
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_8812510
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

die heb ik zoveel mogelijk omzeild al hoewel 1 keer moest het wel we hadden namelijk tien gratis munten gehad van een yorin moppie dus dan moet je wel (ter herrinnering 1 biertje +/- 3 euro )

¤ 3,- voor een biertje? De tering, vorig jaar in Tignes kochten we een pitcher van 2 liter voor ¤ 8,- . Dat was dan natuurlijk wel niet in iets TMF-erigs en Yorin-erigs maar toch aardig verschil.

Gaan de prijzen overal waar toet-toet-publiek komt zo omhoog?

Moderator zondag 2 maart 2003 @ 14:33:45 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8812631
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef T_R_I_P het volgende:

[..]

¤ 3,- voor een biertje? De tering, vorig jaar in Tignes kochten we een pitcher van 2 liter voor ¤ 8,- . Dat was dan natuurlijk wel niet in iets TMF-erigs en Yorin-erigs maar toch aardig verschil.

Gaan de prijzen overal waar toet-toet-publiek komt zo omhoog?

die zijn toch zo toet-toet-er dat ze het niet merken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')