quote:Waar kom je dan uit? Bij Oriel in de buurt? Ik vond het uitzicht bovenop de Col inderdaad heel mooi, maar ben niet omgelopen daar. Je kan ook mooi off-piste lrichting Lac du Lou. Volgens wij was het bovenop Carron waar je dan begint.
Op maandag 3 februari 2003 16:35 schreef Life-is-party het volgende:[..]
Echt de mooiste afdaling ooit. super geskied! een adembenemend uitzicht als je 'omloopt', maar 1 ding, doe dit in gezelschap van een leraar of gids
Maar daarvoor ging ik al zo'n zestien jaar naar VT. Ik was er dus al voordat die hele golf van Nederlanders erheen ging. Ik moet zeggen dat ik me de laatste keer behoorlijk geergererd heb aan al die Hollanders. Ik ga juist op vakantie om eens weg te zijn uit Nederland... Maar ja...
VT rulez anyway
Kheb er zin an!
Wel een lekker groot gebied het was nu de 4de keer dat ik ging skiën dus alle pistes waren nu te doen. En idd geen piste dicht
quote:ski en surft zuigt zeker weten, ga ik echt nooit meer mee!
Op zondag 2 maart 2003 13:03 schreef maartenoei het volgende:
..
ik ben er al 4 jaar achter elkaar geweest (ski&surf-snowtrex-husk- snowtrex, ski&surf ZUIGT!!)
..
En een trois vallees pas raad ik wel aan, met name de 1e is erg mooi!
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:34 schreef maartenoei het volgende:
toen het zo hard ging waaien halverwege de week ben ik ook steeds vaker wat lager gaan skieen- menuires/meribel dus. daar was de wind veel minder en de pistes waren echt stukken rustiger dan in val thorens.
wel bijna een keer in mottaret vast komen te zitten omdat de 'groenhemden' de liften zwaar bewaakten
ik heb toch nog de dame blanche en de masse I in één ruk gedaan
* Bosbeetle geeft zichzelf een schouderklopje
quote:doe je goed
Op zondag 2 maart 2003 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ik heb toch nog de dame blanche en de masse I in één ruk gedaan
quote:idd en 6 pleuro voor een bierre serieux (ik vond alleen de naam wel grappig
Op zondag 2 maart 2003 13:54 schreef maartenoei het volgende:[..]
doe je goed
volgend jaar koop ik gewoon een zesdaagse (ipv 7-daagse) pas en dan de laatste dag zonder paskan je die fransen toch terugpakken (met die schandalig hoge prijzen van ze- 3,50 voor een klein biertje)
quote:WTF?? volgend jaar koop ik gewoon helemaal geen skipas!!!! stelletje afzetters
Op zondag 2 maart 2003 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
idd en 6 pleuro voor een bierre serieux (ik vond alleen de naam wel grappig
)
quote:haha wel een idee
Op zondag 2 maart 2003 13:58 schreef maartenoei het volgende:[..]
WTF?? volgend jaar koop ik gewoon helemaal geen skipas!!!! stelletje afzetters
maar daarintegen heb je prijzen hier in nederland wel een bekeken wedden dat bij ijsbaan o.i.d. ook 6 euro betaald voor een halve liter bier
maarja toch maar geen pas volgend jaar
quote:het maakt het skieen eigenlijk alleen maar leuker, je skiet echt met een doel (hoe kom ik thuis
Op zondag 2 maart 2003 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
maarja toch maar geen pas volgend jaar
quote:In dit gebied is het wel mogelijk, drie jaar gelden waren wij in chatel daar hadden ze van die passen met een magneet sleutel die je moest hebben om door de poortjes te komen
Op zondag 2 maart 2003 14:12 schreef maartenoei het volgende:[..]
het maakt het skieen eigenlijk alleen maar leuker, je skiet echt met een doel (hoe kom ik thuis
) dus de hele tijd bepaalde gondels omzeilen, allerlei capriolen uithalen om de controleurs af te leiden/te omzeilen. wel een paar keer echt door het oog van de naald gekropen
Maar verder is VT wel super hoor! Maar zelf heb ik meer met Tignes awnt daar zitten tegenwoordig gelukkig bijna geen Nederlanders meer (die zitten allemaal in VT).
quote:idd wel een beetje een overdosis nederlanders.
Op zondag 2 maart 2003 14:16 schreef T_R_I_P het volgende:Maar verder is VT wel super hoor! Maar zelf heb ik meer met Tignes awnt daar zitten tegenwoordig gelukkig bijna geen Nederlanders meer (die zitten allemaal in VT).
trouwens in de irish pub zaten voornamelij ieren
quote:Stuk gezelliger dan die toet-toet-waterscooter mongolen...
Op zondag 2 maart 2003 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
idd wel een beetje een overdosis nederlanders.
trouwens in de irish pub zaten voornamelij ieren
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:19 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Stuk gezelliger dan die toet-toet-waterscooter mongolen...
quote:Dan heb je gewoon ongeloovelijk gemazzeld dus.
Op zondag 2 maart 2003 14:20 schreef maartenoei het volgende:
we waren een keer in mottaret gepakt bij een gondel. net gedaan of we dom waren (oooo mag dat niet? hoezo dan??) en we moesten alleen de lift verlaten.
quote:¤ 3,- voor een biertje? De tering, vorig jaar in Tignes kochten we een pitcher van 2 liter voor ¤ 8,- . Dat was dan natuurlijk wel niet in iets TMF-erigs en Yorin-erigs maar toch aardig verschil.
Op zondag 2 maart 2003 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
die heb ik zoveel mogelijk omzeild al hoewel 1 keer moest het wel we hadden namelijk tien gratis munten gehad van een yorin moppie dus dan moet je wel (ter herrinnering 1 biertje +/- 3 euro )
Gaan de prijzen overal waar toet-toet-publiek komt zo omhoog?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
¤ 3,- voor een biertje? De tering, vorig jaar in Tignes kochten we een pitcher van 2 liter voor ¤ 8,- . Dat was dan natuurlijk wel niet in iets TMF-erigs en Yorin-erigs maar toch aardig verschil.
Gaan de prijzen overal waar toet-toet-publiek komt zo omhoog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |