abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2002 @ 15:46:45 #76
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7409191
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:31 schreef Thomas B. het volgende:
ben niet in Val Thorens geweest, want op de dag dat we daar naartoe wilden gaan sneeuwde het daar.
euhhh dat lijkt mij toch erg normaal dat het er wel eens sneeuwt. En daarnaast het is toch heerlijk om te boarden als het sneeuwt. lekker verse sneeuw minder irritante ski'ers. perfect dus
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_7409316
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:46 schreef anima het volgende:

[..]

euhhh dat lijkt mij toch erg normaal dat het er wel eens sneeuwt. En daarnaast het is toch heerlijk om te boarden als het sneeuwt. lekker verse sneeuw minder irritante ski'ers. perfect dus

Nee die boarders zijn lekker!
Irritante geulenschrapers.
Pisteverneukers!

Meeste boarders kunnen niet boarden dus vernaggelen ze de gehele piste met dat geschraap!

pi_7411077
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 16:12 schreef Soohr het volgende:
..........
maar well lekkere offpiste als je durft te klimmen en om te lopen boven op de berg.
waar ken ik dit allemaal van :p

Val Thorens is zó mooi.

Met de 'col' omhoog en dan omlopen. (wat een uitzicht heb je dan) en dan de gletsjer van Pierre Lory :p ik begin nu al te watertanden.

1 tip. doe dit onder begeleiding en ga eerst heel veel leren over sneeuw etc.....

Life = Party
pi_7445425
Nog een paar uurtjes, dan vertrek ik!!!
pi_7446608
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:53 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Nee die boarders zijn lekker!
Irritante geulenschrapers.
Pisteverneukers!

Meeste boarders kunnen niet boarden dus vernaggelen ze de gehele piste met dat geschraap!

Hehe lekker tolerant weer.

Gelukkig zijn de pistes niet alleen 'van de skieers', maar van iedereen die er voor betaald. Boarder, skieer, monoskieer, snowblader of telemarker.

pi_7449124
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 12:35 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de pistes niet alleen 'van de skieers', maar van iedereen die er voor betaald. Boarder, skieer, monoskieer, snowblader of telemarker.

die kutboarders gaan altijd plotseling midden op de piste zitten. Of precies voor de ingang van de skilift.
Het zijn aso's.
pi_7450058
Houden we dit topic ook gezellig? Dit is travel en in travel wordt niet gescholden en geen ruzie gemaakt. Iedereen vindt wat anders leuk, is heel normaal. Maar je kan dat ook op een normale manier zeggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7453162
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 12:35 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Hij zegt toch ook niet dat de pistes niet van anderen zijn, hij zegt alleen dat beginnende snowboarders de pister vernaggelen, hier ben ik het op zich wel mee eens hoewel ik zelf ook beginnend snowboarder ben (en redelijk ervaren skiër).
Steenwijkerwold rulez ! ;P
pi_7455843
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik ga volgens mij wel heel erg veel last krijgen van mijn knietjes!
Welnee, dat trampoliene springen is een veel zwaardere belasting voor je knieën m.i. Misschien worden ze wel wat blauw (of als het heel erg is zwart), maar dan kan je gewoon doorgaan.. als je eenmaal bezig bent voel je dat toch niet meer
pi_7463420
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 18:52 schreef MrMoly het volgende:

[..]

Hij zegt toch ook niet dat de pistes niet van anderen zijn, hij zegt alleen dat beginnende snowboarders de pister vernaggelen, hier ben ik het op zich wel mee eens hoewel ik zelf ook beginnend snowboarder ben (en redelijk ervaren skiër).

Tja er zijn altijd stukken waar meer geschraapt wordt dan elders. Maar daar zijn weer de pistebullies voor om het zaakje te prepareren voor de volgende dag.

Ik denk dat iedereen gewoon wat rekening moet houden met de ander dan blijft de wintersport vakantie voor iedereen leuk. Ook al is de een nu wat minder goed dan de ander.
Ik kan als (redelijk fatsoenlijke) boarder ook wel op skieers gaan zeuren maar je schiet er helemaal niets mee op en het maakt je wintersport vakantie een stuk minder leuk.

pi_7580445
Het is echt huilen met de sneeuw in Oostenrijk.
Ben ik ff blij dat ik naar Frankrijk ga!
pi_7580771
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:14 schreef Life-is-party het volgende:

[..]

Met de 'col' omhoog en dan omlopen. (wat een uitzicht heb je dan) en dan de gletsjer van Pierre Lory :p ik begin nu al te watertanden.

1 tip. doe dit onder begeleiding en ga eerst heel veel leren over sneeuw etc.....

Ik ben nu 2 jaar in val thorens geweest, perfect om te boarden alleen iedereen heeft het over die "Pierre Lory" maar ik heb em volgens mij nog nooit gedaan? hoe kom je daar? want wat bedoel je precies met omlopen?
"Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"
  zondag 5 januari 2003 @ 02:39:26 #88
40457 LBDH
You might say so...
pi_7714725
It's getting empty here but still:

Gaan er nog Fok!ers van 11-18 januari naar Valtho?

Ik wel, heb er zin in!!

Dass die Sonne morgen aufgeht, ist nur eine Hypothese - Ludwig Wittgenstein
pi_7739387
quote:
Op zondag 5 januari 2003 02:39 schreef LBDH het volgende:

Ik wel, heb er zin in!!

Ik ga de 11e naar Les Arcs.
Er is een enorm pak sneeuw gevallen, dus we zitten goed!
pi_7792595
na een lange reis ben ik afgelopen zondag nacht met de bus terug gekomen van 2 weken skien in val thorens

ik kan 1 ding zeggen ik heb in 2 weken nog nooit zo lekker geskied

Het was voor mij de tweede keer val thorens in hetzelfde jaar 2002.
2 weken heb ik heeeeeeel erg veel sneeuw gehad maar jammer genoeg weinig zon. In totaal 1 zonnige dag en wat ochtenden nevelige bewolking.

mooiste van de vakantie:
laatste dag zaterdag heel rustig de hele n8 had het gesneeuw en sneeuwde overdag ook nog. na wat offpiste afdalingen besloot ik cime de caron op te gaan
toen ik instapte hoorde ik dat het het eerste gondeltje was dat naar boven ging en dat de pistes niet geprepareerd waren . Toen kreeg ik me toch een adrenaline stoot door mijn lichaam. eenmaal boven was het ijzig koud en keiharde sneeuw. Gelukkig zat ik goed ingepakt in mijn gloednieuwe tenson jas en mijn cebe sneeuwbril dus geen last van de kou. Later verging ik van de hitte door de inspanning maar dat terzijde. toen die afdaling eerste stuk was erg verwaaid sneeuwduinen van 2.5 meter . Verder col d'audzin op meter diepe poeper sneeuw en de mooiste afdaling van mijn leven.

dit wilde ik met jullie delen

pi_7839392
Heb me enorm vermaakt in Val Thorens
Fantastische pistes, goeie sneeuw en lekker snelle liften! Echt top om te skieen...
pi_7892571
quote:
Op zondag 5 januari 2003 02:39 schreef LBDH het volgende:

Ik wel, heb er zin in!!

Les Menuires, net geboekt! Last minute rules!
Waarschijnlijk de enige microsoft liefhebber...
pi_7988169
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:39 schreef JeroenDega het volgende:

[..]

Les Menuires, net geboekt! Last minute rules!

Goede keus!
Koop wel een skipas voor het gehele gebied, want natuurlijk wil je naar Val Thorens, Courchevel, enz.

Ben net terug uit Les Arcs, topweek gehad!

pi_8115143
Als het meezit ga ik binnenkort naar Chamonix, zal voor mij m'n eerste echte skivakantie zijn (op 2 daagjes + 1 weekendje Winterberg na). Iemand ervaringen met Chamonix?
pi_8116006
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:33 schreef Dwergje het volgende:
Als het meezit ga ik binnenkort naar Chamonix, zal voor mij m'n eerste echte skivakantie zijn (op 2 daagjes + 1 weekendje Winterberg na). Iemand ervaringen met Chamonix?
Mijn skileraar had er een paar jaar les gegeven was wel een gebied voor gevorderden
pi_8119444
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:41 schreef Maarten999 het volgende:

[..]

Mijn skileraar had er een paar jaar les gegeven was wel een gebied voor gevorderden

Ah, dat kan dus nog wel eens lollig worden
  zondag 26 januari 2003 @ 19:03:11 #97
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_8119983
Ben net terug uit Val Thorens. Heb een goede week gehad. Prima sneeuwcondities, misschien zelfs een beetje te veel sneeuw. Ongeveer 3 dagen onafgebroken zware sneeuwval gehad. Dus het was echt heerlijk off-piste boarden . Maar de pistes kregen wel last van enorme boekel-vorming. Voor de rest veel zon gehad...dus nog lekker bruin ook Apres-ski was aardig als je alle irritantje jaarclubjes en dispuutjes wegdenkt.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_8254419
Ben net terug uit Valtho was wel vet maarre, teveel windstormen, maar mocht je zon hebben dan is het paradijs op aarde. Zorg er alleen voor dat je je appartement van te voren van binnen en buiten checkt want de touroperators zoals "husk", ik noem geen namen, naaien je echt..

En er zijn een hoop kraagjes omhoog personen......

p.s mocht je afgelopen week personen in koeien, beren, tijgerpakken gezien hebben dan kan je me mailen.........}:0

PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_8256492
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 15:39 schreef Melk het volgende:

[..]

Ik ben nu 2 jaar in val thorens geweest, perfect om te boarden alleen iedereen heeft het over die "Pierre Lory" maar ik heb em volgens mij nog nooit gedaan? hoe kom je daar? want wat bedoel je precies met omlopen?

Echt de mooiste afdaling ooit. super geskied! een adembenemend uitzicht als je 'omloopt', maar 1 ding, doe dit in gezelschap van een leraar of gids

Life = Party
  Moderator zondag 16 februari 2003 @ 12:12:11 #100
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8512050
Ik ga vrijdag (21 feb) naar val thorens

ik heb er nu al zin in

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 16-02-2003 16:35]

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')