quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:31 schreef Thomas B. het volgende:
ben niet in Val Thorens geweest, want op de dag dat we daar naartoe wilden gaan sneeuwde het daar.
quote:Nee die boarders zijn lekker!
Op woensdag 18 december 2002 15:46 schreef anima het volgende:[..]
euhhh
dat lijkt mij toch erg normaal dat het er wel eens sneeuwt. En daarnaast het is toch heerlijk om te boarden als het sneeuwt. lekker verse sneeuw minder irritante ski'ers. perfect dus
Meeste boarders kunnen niet boarden dus vernaggelen ze de gehele piste met dat geschraap!
quote:waar ken ik dit allemaal van :p
Op woensdag 2 oktober 2002 16:12 schreef Soohr het volgende:
..........
maar well lekkere offpiste als je durft te klimmen en om te lopen boven op de berg.
Val Thorens is zó mooi.
Met de 'col' omhoog en dan omlopen. (wat een uitzicht heb je dan) en dan de gletsjer van Pierre Lory :p ik begin nu al te watertanden.
1 tip. doe dit onder begeleiding en ga eerst heel veel leren over sneeuw etc.....
quote:Hehe lekker tolerant weer.
Op woensdag 18 december 2002 15:53 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Nee die boarders zijn lekker!
Irritante geulenschrapers.
Pisteverneukers!Meeste boarders kunnen niet boarden dus vernaggelen ze de gehele piste met dat geschraap!
Gelukkig zijn de pistes niet alleen 'van de skieers', maar van iedereen die er voor betaald. Boarder, skieer, monoskieer, snowblader of telemarker.
quote:die kutboarders gaan altijd plotseling midden op de piste zitten. Of precies voor de ingang van de skilift.
Op vrijdag 20 december 2002 12:35 schreef _Arthur het volgende:[..]
Hehe lekker tolerant weer.
Gelukkig zijn de pistes niet alleen 'van de skieers', maar van iedereen die er voor betaald. Boarder, skieer, monoskieer, snowblader of telemarker.
quote:Hij zegt toch ook niet dat de pistes niet van anderen zijn, hij zegt alleen dat beginnende snowboarders de pister vernaggelen, hier ben ik het op zich wel mee eens hoewel ik zelf ook beginnend snowboarder ben
Op vrijdag 20 december 2002 12:35 schreef _Arthur het volgende:[..]
Hehe lekker tolerant weer.
quote:Welnee, dat trampoliene springen is een veel zwaardere belasting voor je knieën m.i. Misschien worden ze wel wat blauw (of als het heel erg is zwart), maar dan kan je gewoon doorgaan.. als je eenmaal bezig bent voel je dat toch niet meer
Op dinsdag 3 december 2002 19:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik ga volgens mij wel heel erg veel last krijgen van mijn knietjes!
quote:Tja er zijn altijd stukken waar meer geschraapt wordt dan elders. Maar daar zijn weer de pistebullies voor om het zaakje te prepareren voor de volgende dag.
Op vrijdag 20 december 2002 18:52 schreef MrMoly het volgende:[..]
Hij zegt toch ook niet dat de pistes niet van anderen zijn, hij zegt alleen dat beginnende snowboarders de pister vernaggelen, hier ben ik het op zich wel mee eens hoewel ik zelf ook beginnend snowboarder ben
(en redelijk ervaren skiër).
Ik denk dat iedereen gewoon wat rekening moet houden met de ander dan blijft de wintersport vakantie voor iedereen leuk. Ook al is de een nu wat minder goed dan de ander.
Ik kan als (redelijk fatsoenlijke) boarder ook wel op skieers gaan zeuren maar je schiet er helemaal niets mee op en het maakt je wintersport vakantie een stuk minder leuk.
quote:Ik ben nu 2 jaar in val thorens geweest, perfect om te boarden alleen iedereen heeft het over die "Pierre Lory" maar ik heb em volgens mij nog nooit gedaan? hoe kom je daar? want wat bedoel je precies met omlopen?
Op woensdag 18 december 2002 17:14 schreef Life-is-party het volgende:[..]
Met de 'col' omhoog en dan omlopen. (wat een uitzicht heb je dan) en dan de gletsjer van Pierre Lory :p ik begin nu al te watertanden.
1 tip. doe dit onder begeleiding en ga eerst heel veel leren over sneeuw etc.....
Gaan er nog Fok!ers van 11-18 januari naar Valtho?
Ik wel, heb er zin in!!
quote:Ik ga de 11e naar Les Arcs.
Op zondag 5 januari 2003 02:39 schreef LBDH het volgende:
It's getting empty here but still:Gaan er nog Fok!ers van 11-18 januari naar Valtho?
Ik wel, heb er zin in!!
ik kan 1 ding zeggen ik heb in 2 weken nog nooit zo lekker geskied
Het was voor mij de tweede keer val thorens in hetzelfde jaar 2002.
2 weken heb ik heeeeeeel erg veel sneeuw gehad maar jammer genoeg weinig zon. In totaal 1 zonnige dag en wat ochtenden nevelige bewolking.
mooiste van de vakantie:
laatste dag zaterdag heel rustig de hele n8 had het gesneeuw en sneeuwde overdag ook nog. na wat offpiste afdalingen besloot ik cime de caron op te gaan
toen ik instapte hoorde ik dat het het eerste gondeltje was dat naar boven ging en dat de pistes niet geprepareerd waren . Toen kreeg ik me toch een adrenaline stoot door mijn lichaam. eenmaal boven was het ijzig koud en keiharde sneeuw. Gelukkig zat ik goed ingepakt in mijn gloednieuwe tenson jas en mijn cebe sneeuwbril dus geen last van de kou. Later verging ik van de hitte door de inspanning maar dat terzijde. toen die afdaling eerste stuk was erg verwaaid sneeuwduinen van 2.5 meter
. Verder col d'audzin op meter diepe poeper sneeuw en de mooiste afdaling van mijn leven.
dit wilde ik met jullie delen
quote:Les Menuires, net geboekt! Last minute rules!
Op zondag 5 januari 2003 02:39 schreef LBDH het volgende:
It's getting empty here but still:Gaan er nog Fok!ers van 11-18 januari naar Valtho?
Ik wel, heb er zin in!!
quote:Goede keus!
Op dinsdag 14 januari 2003 15:39 schreef JeroenDega het volgende:[..]
Les Menuires, net geboekt! Last minute rules!
Ben net terug uit Les Arcs, topweek gehad!
quote:Mijn skileraar had er een paar jaar les gegeven was wel een gebied voor gevorderden
Op zondag 26 januari 2003 13:33 schreef Dwergje het volgende:
Als het meezit ga ik binnenkort naar Chamonix, zal voor mij m'n eerste echte skivakantie zijn (op 2 daagjes + 1 weekendje Winterberg na). Iemand ervaringen met Chamonix?
quote:Ah, dat kan dus nog wel eens lollig worden
Op zondag 26 januari 2003 14:41 schreef Maarten999 het volgende:[..]
Mijn skileraar had er een paar jaar les gegeven was wel een gebied voor gevorderden
En er zijn een hoop kraagjes omhoog personen......
p.s mocht je afgelopen week personen in koeien, beren, tijgerpakken gezien hebben dan kan je me mailen.........}:0
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 15:39 schreef Melk het volgende:[..]
Ik ben nu 2 jaar in val thorens geweest, perfect om te boarden alleen iedereen heeft het over die "Pierre Lory" maar ik heb em volgens mij nog nooit gedaan? hoe kom je daar? want wat bedoel je precies met omlopen?
Echt de mooiste afdaling ooit. super geskied! een adembenemend uitzicht als je 'omloopt', maar 1 ding, doe dit in gezelschap van een leraar of gids
ik heb er nu al zin in
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 16-02-2003 16:35]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |