abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6567850
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:45 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Traplopen is uitermate intensief en erg goed voor je benen.
Alberto Tomba (beroemd skier) deed als oefening met je rug tegen de muur aan zitten voor een minuutje of 20.
Hij heeft dus ook enorme bovenbenen wat je nodig hebt bij een slalom.

Skien is een belasting voor veel spieren in je benen en rug/buik, dus zorg dat je goed getrained bent en een goede conditie hebt.

Doe de eerste 2 dagen rustig aan en slaap goed zodat je lichaam een beetje gewend is en ga de derde dag er vol tegenaan.
Goed eten uiteraard!

die muurzit had ik ook meegekregen van mijn sportschool

www.fitness-island.com staan ook oefeningen (niet speciaal voor skien)

bij skien belast je je spieren trouwens niet op kracht ze verrzuren dat moet je dus trainen dit kan je doen door als je met je gewichten je normale setjes doet daarna nog door gaan tot je niet meer kan met je laatste gewicht en dan zonder te stoppen iedere keer een gewichtje minder. Je zal dan zien dat je bij het laatste gewicht moeite hebt. Je kan kijken of je vooruit gaat als je meer herhalingen kan maken.

dit zijn trouwens allemaal leuk adviezen maar een paar maandjes sport school zijn natuurlijk veel beter dan train je je hele lichaam

pi_6723000
valtho is open
pi_6905474
Ik wil in de afsluitweek van mei 2003 nog een weekje Valtho plannen.
Kun je niet voor niet al te veel daar zitten.
Welke sportieveling wil er mee?
pi_6905907
quote:
Op woensdag 20 november 2002 14:29 schreef WorstKaas het volgende:
Ik ben er in 2001 geweest. Ik zou zo meegaan, om de gemiste tijd door een ongelukje in te halen, maar in mei zit ik elders op deze aardbol

't is een mooi gebied, lekker veel pistes in alle kleuren en goede off-piste mogelijkheden. Let wel op waar je off-piste gaat.. een helling oplopen met een plank (snowboard) onder je arm is best zwaar... ik spreek uit ervaring

pi_6917105
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:45 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Traplopen is uitermate intensief en erg goed voor je benen.
Alberto Tomba (beroemd skier) deed als oefening met je rug tegen de muur aan zitten voor een minuutje of 20.
Hij heeft dus ook enorme bovenbenen wat je nodig hebt bij een slalom.

Skien is een belasting voor veel spieren in je benen en rug/buik, dus zorg dat je goed getrained bent en een goede conditie hebt.

Doe de eerste 2 dagen rustig aan en slaap goed zodat je lichaam een beetje gewend is en ga de derde dag er vol tegenaan.
Goed eten uiteraard!

alleen van de hele dag racen krijg je moeie bene,
voor de rest ist relaxen de berg af,
wordt je echt niet moe van,
een bergje door de diepe sneeuw omhoog ploegen,
daar ga je weer wel van zweten,
maar de afdaling naderhand maakt alles goed.
pi_6917141
quote:
Op woensdag 20 november 2002 14:29 schreef WorstKaas het volgende:
Ik wil wel lijkt me wel wat
  donderdag 21 november 2002 @ 00:45:00 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_6917233
Ha ik had in die periode ook naar les Trois Vallees gegaan. Ware het niet zo dat ik een tentamenweek heb en de rest van het gezin wel gaat terwijl ik dus alleen thuis zit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6927785
kan wel, alleen als je maar niet een huisje voor zn 6en wilt hebben,
daar had ik een van de laatste van.

2 tot 4 persoons waren er 2 weken terug nog zat.

woensdag 27 november 2002 @ 09:52:11 #59
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7015941
[r]Gaat ook rond de jaarwisseling naar val thorens[/r]

BTW sinds er nu van die stormen zijn in frankrijk en omstreken, weet iemand of dit invloed heeft op de huidige sneeuwval.
OP het moment is het

dal: 40
top: 140

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  woensdag 27 november 2002 @ 10:56:29 #60
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7016766
weet iemand trouwens hoe veel die prijzen verschillen met die van nederland. Ik heb gehoord dat val thorens erg duur is qua levensonderhoud.( we zitten op basis van logies)

Daarnaast weet ik uit ervaring dat ik elke jaar de 2e en 3e dag enorme spier pijn heb in mijn kuiten.
Weet iemand een oefening om mijn kuiten te trainen voor het snowboarden?

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_7016828
zoals eerder gezegd in dit topic

www.fitness-island.com

maar je bent daar nu wel een btje laat mee

een maandje trainen werpt niet echt veel vruchten af

pi_7035893
quote:
Op woensdag 27 november 2002 11:00 schreef Maarten999 het volgende:
zoals eerder gezegd in dit topic

www.fitness-island.com

maar je bent daar nu wel een btje laat mee

een maandje trainen werpt niet echt veel vruchten af

Beter laat dan helemaal niet.
Met een maande training kun je heel wat bereiken. Moet je wel veel trainen uiteraard en niet een half uurtje per week een beetje oefeningen doen.
pi_7035946
vorig jaar ben ik gaan snowboarden in VAl Thorens .. nou ja.. een beetje, ik ging op stap de eerste avond en had een beetje gedronken en gleed uit in de sneeuw... ging gigantisch hard op mijn bek mijn stuitje gekneusd... heb dus niet veel meer kunnen snowboarden
pi_7068979
quote:
Op donderdag 28 november 2002 08:57 schreef Nadientje het volgende:
vorig jaar ben ik gaan snowboarden in VAl Thorens .. nou ja.. een beetje, ik ging op stap de eerste avond en had een beetje gedronken en gleed uit in de sneeuw... ging gigantisch hard op mijn bek mijn stuitje gekneusd... heb dus niet veel meer kunnen snowboarden
omg
kan je er nu wel om lachen?
pi_7073060
Heb net vandaag gehoord dat we dit jaar ook weer naar Val Thorens gaan!! Opperbeter, 2 jaar terug ook geweest, en vorig jaar in Les Menuires en wel naar Valtho geskied! Supercool en keiveel zin in!
Daaag!
pi_7086771
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:31 schreef Noenoe het volgende:
Heb net vandaag gehoord dat we dit jaar ook weer naar Val Thorens gaan!! Opperbeter, 2 jaar terug ook geweest, en vorig jaar in Les Menuires en wel naar Valtho geskied! Supercool en keiveel zin in!
Hoe is Les Menuires? Ik ga daar voor ik voor het eerst na toe, een skipas voor het hele gebied hebben we wel genomen.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
  zondag 1 december 2002 @ 17:35:09 #67
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_7088186
quote:
Op zondag 1 december 2002 16:07 schreef Dr_Pepper het volgende:

[..]

Hoe is Les Menuires? Ik ga daar voor ik voor het eerst na toe, een skipas voor het hele gebied hebben we wel genomen.

Ver lopen naar de leuke uitgaansgelegenheden heb ik gehoord van medebusreizigers op de terugreis.
pi_7095086
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:35 schreef Wozzy het volgende:

[..]

Ver lopen naar de leuke uitgaansgelegenheden heb ik gehoord van medebusreizigers op de terugreis.

Dat valt opzich wel mee hoor! Er zijn wel behoorlijk veel trappen..
Ikzelf ben maar 1 keer wezen stappen en dat was de eerste avond, ik ben gewoon zo moe 's avonds dat ik de deur niet meer uit kom..

Verder is het ski-gebied heel erg mooi, dus een pas voor het hele gebied is idd aan te raden!!

Daaag!
pi_7097227
weet iemand wat over de opening van liften in de kerstperiode ik vind dat er nu nog weinig open is namelijk
pi_7127174
quote:
Op zondag 1 december 2002 23:56 schreef Noenoe het volgende:

[..]
Verder is het ski-gebied heel erg mooi, dus een pas voor het hele gebied is idd aan te raden!!

Daar gaat het gaat om, 's Ochtends als eerste naar boven en als laatste naar beneden.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
pi_7127217
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 23:37 schreef Maarten999 het volgende:

[..]

omg
kan je er nu wel om lachen?

ja nu wel... maar toen niet zo want iedere keer als ik weer viel omdat het overal spekglad was gilde ik het uit van de pijn...
pi_7127221
ik ga volgens mij wel heel erg veel last krijgen van mijn knietjes!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7127378
ben in de voorjaarsvakantie in het gebied geweest....
DOMINEERT ZWAAR!!!!
ben niet in Val Thorens geweest, want op de dag dat we daar naartoe wilden gaan sneeuwde het daar.
Nee, maar de pistes worden goed gepareerd, zijn lekker breed en erg mooi. Ik weet niet of je gaat snowboarden, maar in Les Menuires is een snowpark.
Mooiste vakantie die ik ooit gehad heb
  donderdag 5 december 2002 @ 15:35:13 #74
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_7161234
Net de vakantie naar Val Thorens geboekt. Ga er midden januari lekker een weekje boarden. Gelukkig ligt er al redelijk veel sneeuw.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_7361513
over 4 daagjes zit ik in de BUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')