Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat hij helemaal niet meer aan of geeft hij een error?
Hij reageert niet meer op de aan knop. Net brandde er nog een lampje toen ik de stekker erin deed, maar toen ik de stekker er net in deed, flitste die en nu brand die ook niet meerquote:
Zo lang mijn skype gesprek nog levend is blijf ik op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
Wie blijven er allemaal een beetje laat op? Geen zin om nu te slapen.
Ik chill wel meequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ja? Van 05.00 tot 14:00quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje geslapen afgelopen nacht?
wil je ook wat lidl ijsthee met beerenburg?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje geslapen afgelopen nacht?
[..]
Je sais![]()
Ik ga nu blowen dus ik ben nog wel even wakkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
wat is deze ineens krulquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga nu blowen dus ik ben nog wel even wakker
niet meteen elke dag hequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon dubbelopquote:
Omdat dat we dat geesten gedoe afgelopen nacht bespraken, Dus was gewoon benieuwdquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja? Van 05.00 tot 14:00Hoezo deze vraag eigenlijk?
IJsthee is altijd goed. Beerenburg nog nooit gedronken, maar eens moet de eerste keer zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wil je ook wat lidl ijsthee met beerenburg?
Probeer eens zonder videokaart op te starten. Of kijk of je een andere voeding kan regelnquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Hij reageert niet meer op de aan knop. Net brandde er nog een lampje toen ik de stekker erin deed, maar toen ik de stekker er net in deed, flitste die en nu brand die ook niet meer
Misschien doet ie het morgen opeens weer... hopelijk.
Ah op die manier. Nee was het tegen die tijd allang vergeten gelukkigquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:02 schreef Flippiee het volgende:
Omdat dat we dat geesten gedoe afgelopen nacht bespraken, Dus was gewoon benieuwd![]()
Ah gelukkig!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nee was het tegen die tijd allang vergeten gelukkig
quote:
Whehe, niet te vaak he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik deed eerst met bacardi, en daarna met capt. morgan (quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon dubbelop
[..]
Omdat dat we dat geesten gedoe afgelopen nacht bespraken, Dus was gewoon benieuwd![]()
[..]
IJsthee is altijd goed. Beerenburg nog nooit gedronken, maar eens moet de eerste keer zijn
quote:
Heb de videokaart geprobeerd eruit te halen, maar dat lukt niet... ik weet niet of het normaal is dat je superhard moet trekken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Probeer eens zonder videokaart op te starten. Of kijk of je een andere voeding kan regeln
Het is vakantiequote:
Ik denk dat hij ergens vast zit, kijk morgen wat beter en probeer het dan nog eens. Daarna geheugen stripjes één voor één eruit e.d. net zo lang tot je alles geprobeerd hebt. Dan is waarschijnlijk je moederbord verrot.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb de videokaart geprobeerd eruit te halen, maar dat lukt niet... ik weet niet of het normaal is dat je superhard moet trekken?
Het ligt ook niet aan het kabeltje, die deed het net nog gewoon
Je moet eerst nog dat kleine klipje onderaan indrukken denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb de videokaart geprobeerd eruit te halen, maar dat lukt niet... ik weet niet of het normaal is dat je superhard moet trekken?
Het ligt ook niet aan het kabeltje, die deed het net nog gewoon
Of de voeding, dat had ik een keerquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ergens vast zit, kijk morgen wat beter en probeer het dan nog eens. Daarna geheugen stripjes één voor één eruit e.d. net zo lang tot je alles geprobeerd hebt. Dan is waarschijnlijk je moederbord verrot.
Kan een PC helemaal niks meer doen als er ook maar 1 ding dood is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ergens vast zit, kijk morgen wat beter en probeer het dan nog eens. Daarna geheugen stripjes één voor één eruit e.d. net zo lang tot je alles geprobeerd hebt. Dan is waarschijnlijk je moederbord verrot.
681 posts in een dagquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
GC / Dagcijfers #228 Check de dagcijfers
Normaal gesproken wel ja. Kan ook de voeding zijn dan. Als bijvoorbeeld je geheugen er mee gekapt is of je videokaart hoor je een error te krijgen maar hoort hij wel op te starten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan een PC helemaal niks meer doen als er ook maar 1 ding dood is?
En kan die dan wel zonder dat ding opstarten?
Met wodka kan alles. Wodkaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik deed eerst met bacardi, en daarna met capt. morgan () maar dat was niet te zuipen. Met beerenburg is het best lekker
Welk kleur nagellak zal ik op doen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laten we over meidendingen praten.
Roze. Altijd en glittersquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk kleur nagellak zal ik op doen?
Zo net tamponnetje verwisseld, zat weer flink wat bloed in.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord altijd rood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vreemd dat het 'opeens' kapot is. Als het goed is heb ik nog garantie..quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja. Kan ook de voeding zijn dan. Als bijvoorbeeld je geheugen er mee gekapt is of je videokaart hoor je een error te krijgen maar hoort hij wel op te starten.
Rood sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onder het genot van wiet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik ben geen fan. Mag ik toch blijven joinen?
Wodka met jusquote:
sowwiquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet focken met de mascotte van VBL sc.
zwartquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hmquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik ben geen fan. Mag ik toch blijven joinen?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
Zou ik morgen smokey eyes doen naar mijn date? Of is dat iets te gewaagd?
zolang je geen diep decollete hebt kan dat welquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is smokey eyes? En pics van je date in dm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
Zo jammer dat wiet zo erg in je haar blijft hangenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb laatst van die nagellak gekocht waarin sterretjes zitten. Die je als toplaag kan gebruiken. Echt stiekem heel tofquote:
Oh nice. Doe ik dat morgenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord altijd rood.
quote:
speed of crystal methquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
Weet iemand nog een fijne concealer of highlighter om wallen weg te werken?
Gewoon laten zitten laat zien wat voor harde werker je bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
Haal die joint is uit je haar danquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo jammer dat wiet zo erg in je haar blijft hangen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
a salami i like em broederquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben moslim. En wiet is duidelijk haram. Al drink ik ironisch genoeg bier en wijn.
quote:
Oke, bedanktquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zolang je geen diep decollete hebt kan dat wel
Oh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Oke, bedankt
En dan een zwart jurkje en zwarte naaldhakjes?
Wodka met appelsapquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wodka met jus
[..]
sowwi
[..]
zwart
Dat lag aan jou en niet aan de wodkaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen wodka sinds ik een hele avond wodka Red Bull op heb.
Ik ben tevreden over die van bourjoisquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
Ah, oke.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben moslim. En wiet is duidelijk haram. Al drink ik ironisch genoeg bier en wijn.
Bijna hier over heen gelezen:quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
De geur mafkeesquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haal die joint is uit je haar dan
Eerder aan de Red Bull.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lag aan jou en niet aan de wodka
ow oke, welke kleur haar heb je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wodka met appelsapWodka met cassis
Zwart is te emo stijlerig.
[..]
Dat lag aan jou en niet aan de wodka
[..]
Ik ben tevreden over die van bourjois
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna hier over heen gelezen:
Godver
Eensch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Snowbells het volgende:
Smokey eyeseyelinerwing met mascara
Niet meer niets minder
Verder dan afentoe een bacootje ga ik eigenlijk niet qua mixjes. Bier en whiskey it is voor mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie je, dus wodka kan gewoon weer.
wat is ditquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Snowbells het volgende:
Smokey eyeseyelinerwing met mascara
Niet meer niets minder
Bruin!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ow oke, welke kleur haar heb je?
Wat nou hequote:
Kom danquote:
gewoon zelf maken, beetje kattengrit, beetje koelvloeistof, beetje batterijen openknippen. Kind kan de was doenquote:
Zo goedkoop niet. Je betaalt hier al gauw 15 euro voor een literfles. Tenzij je iemand kent die in die handel zit, dan kan het veel goedkoper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verder dan afentoe een bacootje ga ik eigenlijk niet qua mixjes. Bier en whiskey it is voor mij.Is wodka hier ook zo goedkoop? In Albufeira hadden die Noord-Ierse chicks voor 5 euro echt een uber fles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
De meest rechter is in het echt nog wat lichter hoor.. Ken je BB cream?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ooh! Die zag ik op blogs ja. Alleen ik denk dat ze te donker zijn
Dan geen zwart nee. Rood is wel mooiquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Het mooiste meisje van de middelbare school kwam vandaag langs op het werk.
Eindstand:nu even fappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Ik gebruik liever niet foundationachtig spul, of cremes die niet snel intrekken. Vind het zo naar; zo'n 'laag' over je hoofdquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De meest rechter is in het echt nog wat lichter hoor.. Ken je BB cream?
[ afbeelding ]
Ook geniaal spul. Ik gebruik echt nog amper foundation sinds ik dit ken
Rood it is morgenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan geen zwart nee. Rood is wel mooi
quote:
wellus, prima met lidl ijstheeequote:
Maar dit trekt snel in en zie je absoluut niet zittenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gebruik liever niet foundationachtig spul, of cremes die niet snel intrekken. Vind het zo naar; zo'n 'laag' over je hoofd
BB creamquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dit trekt snel in en zie je absoluut niet zittenEn past zich altijd aan aan je eigen kleur
Komt goed!quote:
Jawel maar dan nogquote:
Kut typischquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil pics van mannen met nagellak op?
Anders wordt de voorruit niet schoonquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:19 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Waarom willen mensen hun eigen vloeistof zien?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Het mooiste meisje van de middelbare school kwam vandaag langs op het werk.
Eindstand:Ga d'r hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtStijvequote:Jijquote:quote:quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Die lijn boven de wimpers. Eyeliner. Zo draag ik mijn makeup ook eigenlijk altijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja tegenover elkaar he nu weet ik nog niet wat dit isgoffetomme
Dit zijn smokey eyes:quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja tegenover elkaar he nu weet ik nog niet wat dit isgoffetomme
Laat maar, kuttekop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die lijn boven de wimpers. Eyeliner. Zo draag ik mijn makeup ook eigenlijk altijd
Impossibruuu.quote:
Is dat natalie portman?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit zijn smokey eyes:
[ afbeelding ]
Iedereen kan iedereen fixen met de juiste instelling en juiste aanpak.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat maar, kuttekop.
[..]
Impossibruuu.
Ik zou haar graag willen ontmoeten. Maar ik heb een praatprobleem met vrouwen (waarschijnlijk selectief mutisme).quote:
Nee! Nu hoeft het al niet meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iedereen kan iedereen fixen met de juiste instelling en juiste aanpak.
Ik heb best wat leuke meisjes gefixt ondertussen, maar deze is echt niet mogelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bullshitquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:
Denken julliequote:
omg ik ben het met je eens. omgquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je elkaar goed kent, bepaald iemands innerlijk hoe je hem letterlijk ziet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:24 schreef Snowbells het volgende:
Hoe oppervlakkig het ook is, uiterlijk > innerlijk uiteindelijk
Zo lang je er niet compleet verneukt uit ziet heb je veel mogelijkheden hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:24 schreef Snowbells het volgende:
Was ik jou maar (in een islamitische versie dan).quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb best wat leuke meisjes gefixt ondertussen, maar deze is echt niet mogelijk.
Meen je dat?quote:
Swagilicious, definition: make the boys go locoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo lang je maar swag hebt je weet toch.
Drank doet wonderenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:24 schreef Snowbells het volgende:
snap ik man, als ik mijzelf niet was zou ik ook vrienden met mijzelf kunnen zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Was ik jou maar (in een islamitische versie dan).
OH GOD NOquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij denkt dat braddie mij zou kunnen hosselen met de juiste aanpak en instelling?
Yayquote:
Probleem is dat sommige mensen er echt compleet verneukt uit zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo lang je er niet compleet verneukt uit ziet heb je veel mogelijkheden hoor.
wtf is braddie nu weerquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij denkt dat braddie mij zou kunnen hosselen met de juiste aanpak en instelling?
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Yay
Gaat allemaal om triggertjes enzo.
Sommige vrouwen thoughquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga zelfs met drank op geen lelijkerds aanranden
Maar die lelijkerds jou wel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit iedereen heeft grenzen zelfs met drankquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwuah ik denk dat ze eerder zo geil zijn dat het ze niks meer uitmaaktquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sommige vrouwen thoughDie zien echt geen verschil meer
ib4 Snowquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze ruiken dat er haar op haar rug zit, als aasgieren komen ze dan op hun prooi af.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Maar typisch heeft wel gelijk, zoveel mismaakte jongens zijn er niet. Ik zou haast zeggen dat de meerderheid van de jongens wel oké is.
30% = lelijk
40% = wel ok (maar zou niet daten)
20% = omnomnom
10% =![]()
![]()
![]()
oh laaaawd
Wat een indeling.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Maar typisch heeft wel gelijk, zoveel mismaakte jongens zijn er niet. Ik zou haast zeggen dat de meerderheid van de jongens wel oké is.
30% = lelijk
20% = omnomnom
10% =![]()
![]()
![]()
oh laaaawd
Ik ben natuurlijk diequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:28 schreef Snowbells het volgende:
30% = lelijk
20% = omnomnom
10% =![]()
![]()
![]()
oh laaaawd
Jammer alleen dat die 10% meer in het buitenland voorkomt dan in Nederlandquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:28 schreef Snowbells het volgende:
30% = lelijk
20% = omnomnom
10% =![]()
![]()
![]()
oh laaaawd
Sla je ze?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben vrij bot tegen aanrandende lelijkerds.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk die
0% = OMGMOET HEBBEN
![]()
NEUKEN
0%= OMGquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk die
0% = OMGMOET HEBBEN
![]()
NEUKEN
Allemaal FOK!kers hier, dus vast nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hopelijk ben ik niet het enige hier met een praatprobleem met vrouwen.
Waar komt deze vandaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze ruiken dat er haar op haar rug zit, als aasgieren komen ze dan op hun prooi af.
Heb ik ook, daarom zit ik op FOK!.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ligt eraan op welke manier. Gewoon een gesprekje met ze beginnen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef winkelwagenworstje het volgende:
In nederland gaat de indeling maar tot 90% jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die 10% meer in het buitenland voorkomt dan in Nederland
quote:
Vrouwen geilen ook op alle FOK!kers opeensquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die 10% meer in het buitenland voorkomt dan in Nederland
quote:
vrouwen dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:31 schreef Snowbells het volgende:
OH en zo lelijk zijn bois op fok niet
Mijn ex chick vond het helemaal grappig als ze ging posten op mijn account en dat mensen serieus op haar posts in gingen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]_
[..]
Vrouwen geilen ook op alle FOK!kers opeens
Dan maar veel tumblrs bekijken en beetje kwijlen op bekende mensenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In nederland gaat de indeling maar tot 90% ja
Dit. Sommigenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:31 schreef Snowbells het volgende:
Ook met het groeten enzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier. Gewoon een gesprekje met ze beginnen?
Zulke shit is echt geweldigquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn ex chick vond het helemaal grappig als ze ging posten op mijn account en dat mensen serieus op haar posts in gingen.''Oh ze praten terug!!''
Mevrouwtje heeft ook eens wat gras opgestoken zeg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit, mensen ga even wat smoken
Sommigen inddquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maar veel tumblrs bekijken en beetje kwijlen op bekende mensen
[..]
Dit. Sommigen
Sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:31 schreef Snowbells het volgende:
WHEHEHEquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, zoveel sararaatsen heb je niet op fok
Uh zie de TT&OPquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mevrouwtje heeft ook eens wat gras opgestoken zeg.Stel je niet zo aan.
Franciscoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maar veel tumblrs bekijken en beetje kwijlen op bekende mensen
[..]
Dit. Sommigen
Jij vindt dit een mooi lichaam?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Franciscoiloveu bby
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, zie mijn post
[..]
Sorry flipje, zal weer stoppen voor vandaag.
Awww. Flipsquote:
wtf heeft die bij zn borst dan. Een keer harsen geprobeerd en daarna besloten dat het te veel pijn deed ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Franciscoiloveu bby
[ afbeelding ]
Mooi verhaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Icm dat hoofdhet hoofd is mooier though
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flipje is voor mij gewoon nog een man tot ik de persoon in levende lijven heb gezien.
Pff ik kijk 5 minuten niet en er zijn 50 berichten bij. Die shit ga ik echt niet bijlezen lolquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit, mensen ga even wat smoken
Heeft meer draken nodig.quote:
Ik zit mobielquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik kijk 5 minuten niet en er zijn 50 berichten bij. Die shit ga ik echt niet bijlezen lol
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Franciscoiloveu bby
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan nog he, al die ladyboys tegenwoordig.
Draak is hier de benaming voor een te lelijk chick.quote:
Gelukkig komende 22 uur en 22 minuten dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, zie mijn post
[..]
Sorry flipje, zal weer stoppen voor vandaag.
HERKENBAARquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:38 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik word vaak voor homo uitgemaakt, terwijl ik duidelijk op vrouwen val!
hommmotjequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HERKENBAAR
Altijd door de meiden hier op FOK!
Nee, mijn dagen zijn van wanneer ik wakker word tot ik weer ga slapen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig komende 22 uur en 22 minuten dus
Ik ben zo grappig.quote:
pics van je grote teenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:38 schreef winkelwagenworstje het volgende:
quote:
Haha homoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:38 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Brb soppenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kaaklijnenstoppelbaardjes
donker haar
sexy blik
meidquote:
Pics.quote:
bbyquote:
Video.quote:
Ryan Guzmanquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard wie is dat
Kwijl op de grond gvd
Het was te proberenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, mijn dagen zijn van wanneer ik wakker word tot ik weer ga slapen.
Stiekem wel jaquote:[..]
Ik ben zo grappig.
Ook diequote:
Preciesquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kaaklijnenstoppelbaardjes
donker haar
sexy blik
Omg.quote:
Dit bedoel ik nou! Als ik van katjes houd en meer parfum gebruik dan vrouwen, wilt toch niet gelijk zeggen dat ik homo benquote:
Ik vind je garpigquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eindelijk de respect die ik verdien.
C.Ronaldoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
geilen op celebs die je toch nooit kunt krijgen
Ik heb Step Up 1 en 2 gezien, wat een aids filmsquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn god ik moet step up 4 kijken nu
1 ging nog wel, de rest niet eens gezien met die crap trailersquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb Step Up 1 en 2 gezien, wat een aids films
Sorry, ik kan je geslachtsicon niet zien via mijn mobiel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een vrouw dus op mannen vallen maakt mij niet echt gay
Kijk je naar rechts. Zie je een blauw of roze streepje. Blauw is een mannelijke user, roze is een vrouwelijke user.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:44 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je geslachtsicon niet zien via mijn mobiel.
Semi verplicht gekeken, filmavondje en dan om de avond film uitkiezen om ruzies te voorkomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 ging nog wel, de rest niet eens gezien met die crap trailers
Echt.quote:
1 pic dan?quote:
Tja als je niet van dans/romantische films houdt, houd het al snel opquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Semi verplicht gekeken, filmavondje en dan om de avond film uitkiezen om ruzies te voorkomen.#Middelbare vriendinnetjes school struggles.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Echt.
Wil je bewijs?
[..]
1 pic dan?
Pleaaasseeeeequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:47 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik begin een fan te worden. Ik zal dit topic missen
Ja maar zijquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er maar één sinds kort:
[ afbeelding ]
Ja kom maar op!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Echt.
Wil je bewijs?
[..]
1 pic dan?
Oehquote:
Het is wel een pic van mijn pen0r.quote:
kinderporno aan flip proberen te verstrekkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Het is wel een pic van mijn pen0r.
Whehequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bijna ja. Op tumblr zoeken naar kwaliteit mannen voor in dit topic
Heyquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
kinderporno aan flip proberen te verstrekken
http://sexual-passion.tumblr.com/quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe
Zoek ook maar lekkere dames dan
Ik probeer dan altijd honderden hashtagsquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bijna ja. Op tumblr zoeken naar kwaliteit mannen voor in dit topic
Das kinderpornoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Het is wel een pic van mijn pen0r.
Slaap zachtquote:
Ditquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
kinderporno aan flip proberen te verstrekken
Whehe, stout meisjequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://sexual-passion.tumblr.com/
Dit is wel een mooie tumblr, die volg ik al heel lang
Ik heb dat plaatje serieus opgeslagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey
Flips en ik hebben nog een contract dat ze me overal mag aanraken waar ze wil van vroeger
Ik ben 16, dus dan mag datquote:
Kan je ook filteren? Ik wil geen gay porno okquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeer dan altijd honderden hashtags
[..]
Das kinderporno
[..]
Slaap zacht
[..]
Dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |