SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Omdat ze wedstrijdervaring missen door die Engelse jeugdplunderaarsquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het allemaal zo beestachtig goed is... Hoe kan ADO dan 2 keer scoren in 1 helft?
Die waren niet in 1 helft hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ze wedstrijdervaring missen door die Engelse jeugdplunderaars
(ja, wij hebben Bakkali ook weggeplukt bij Standard)
h2k weer in die finalequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die waren niet in 1 helft hoor![]()
Maar die eerste was een fout van Schaars en de 2de van Bruma. Daarbij 2 tegengoals in 4 wedstrijden, dat is best beestachtig
Het zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
h2k weer in die finalehomo's mij ook elke cod op ps3 verslagen
Wat ik wil aangeven is dat dit geweldig lijkt, maar het is relatief. De 2 openingswedstrijden zijn tegen weergaloos slechte tegenstanders. NEC verloor vorige week thuis met 1-4 van Groningen, en ADO verliest ook van de GA Eagles. Het ziet er allemaal leuk uit, maar geniet er van zo lang het duurt zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ze wedstrijdervaring missen door die Engelse jeugdplunderaars
(ja, wij hebben Bakkali ook weggeplukt bij Standard)
We hebben in elk geval geen pech gehad met de tegenstanders in de competitiestart, heerlijke tegenstanders om er in te komen en vertrouwen te kweken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die waren niet in 1 helft hoor![]()
Maar die eerste was een fout van Schaars en de 2de van Bruma. Daarbij 2 tegengoals in 4 wedstrijden, dat is best beestachtig
Ik zou wel willen dat Ajax zo goed/leuk speeldequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jullie PSV'ers worden wel erg arrogant na 4 aardige wedstrijdjes tegen laagvliegers
Nee dat sowieso, daar hebben we mazzel mee gehad. Zal met VCL te maken hebben gehadquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We hebben in elk geval geen pech gehad met de tegenstanders in de competitiestart, heerlijke tegenstanders om er in te komen en vertrouwen te kweken.
ik ook hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat Ajax zo goed/leuk speeldeIk denk trouwens dat Rekik bronze en silver overslaat en dat hij meteen een gold wordt. Als Marcelo een gold kan worden dan hij ook.
Dat Marcelo een gold werd was gewoon belachelijk, lijkt me niet de maatstaf waaraan we alle CB's in de Eredivisie moeten gaan leggen want dan hebben we in FUT 14 een stuk of 10 gouden CB'squote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat Ajax zo goed/leuk speeldeIk denk trouwens dat Rekik bronze en silver overslaat en dat hij meteen een gold wordt. Als Marcelo een gold kan worden dan hij ook.
hahah erg goede clan gewoonquote:
zozoquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zowaar gaat Arsenal iemand kopen. Luiz Gustavo
En BPL Belgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Na een elftal vol BPL-Spanjaarden kunnen we onderhand ook een elftal vol BPL-Brazilianen maken dus.
Vooral middenvelders dan tochquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Na een elftal vol BPL-Spanjaarden kunnen we onderhand ook een elftal vol BPL-Brazilianen maken dus.
De enige echte reden dat hij gold werd was natuurlijk om pack openers te trollen. Maar misschien gaat hij het in Duitsland wel heel goed doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat Marcelo een gold werd was gewoon belachelijk, lijkt me niet de maatstaf waaraan we alle CB's in de Eredivisie moeten gaan leggen want dan hebben we in FUT 14 een stuk of 10 gouden CB's
En een tiental Newcastle-Fransen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
IF Luiz in de spits yoloquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vooral middenvelders dan toch
dan ben ik dus niet irritant genoeg gelukkigquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Revontulet het volgende:
@Toefjes daar gaat het niet om, van bijna iedereen weet je wel welke club hij support, maar van dude wist ik het niet
Uit mijn hoofd: Haidara (volgend jaar Frans) Yanga M'Biwa, Cabaye, Amalfitano, Obertan, Remy, Sissoko, Debuchy, Marveaux, nu vergeet ik nog iemand maar ik weet niet wie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En een tiental Newcastle-Fransen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |