Een van de leuke dingen van voor jezelf werken is dat je niet een baas hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe dat m'n getroll in klb min of meer gelinkt is aan de website is inderdaad niet echt bevorderend, aan de andere kant is het "maar" fok he
Ik denk dat het voor klanten meer is dan "maar fok"quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe dat m'n getroll in klb min of meer gelinkt is aan de website is inderdaad niet echt bevorderend, aan de andere kant is het "maar" fok he
De site ansich ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef Susteren het volgende:
Weet niet waar dit het beste thuis hoort, maar denk in dit topic.
www.mincomedia.com
Aardig wat weken aan gewerkt, maar ik denk dat ik hem nu wel zo als af kan beschouwen. Graag hoor ik wat jullie vinden wat beter kan, tips zijn altijd welkom!
Sterker nog, ronduit onbeschoft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig
Treurig weer hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En denkt daty hij de koning van het land is
Ik verander het, goede tip. Niet echt bij nagedacht tijdens het schrijven, was beetje beinvloed door Amerikaanse reclame campagnes en marketing strategiënquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig. Ga uit van je eigen kwaliteiten.
Dan nog, zoiets heb ik nooit gezegd. Maarja, waarschijnlijk zit je nog met die opmerking die ik in een vlaag ooit heb gezegd omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.quote:
Ik wil hier toch nog even op in gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig. Ga uit van je eigen kwaliteiten.
Dat is dan ook het probleem als je een forum gaat combineren met een eigen bedrijf. Je kunt dat advies beter ter harte nemen al is het al te laat. Foto's hier plaatsen die je ook zakelijk gebruikt vind ik ook niet slim maar daar hadden we het elders al eens over gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan nog, zoiets heb ik nooit gezegd. Maarja, waarschijnlijk zit je nog met die opmerking die ik in een vlaag ooit heb gezegd omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.
Klopt, ik ga het morgen ook aanpassen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima, dan hoef je alsnog de zelfbenoemde concurrentie niet te kleineren uitgaande van je eigen professionaliteit.
Eerst had ik idd u, maar vind "je" zelf wat moderner overkomen (veel mno's zijn ook van u naar je gegaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:36 schreef m1st1g het volgende:
Ik zou ook gewoon alle tekst en buttons in het Nederlands schrijven. Ook zou ik het woordje je vervangen door u.
Ik vind het respectloos tegenover iemand die je nog niet kent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eerst had ik idd u, maar vind "je" zelf wat moderner overkomen (veel mno's zijn ook van u naar je gegaan).
Op websites (voor particulieren) werkt je beter omdat u afstandelijker overkomt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos tegenover iemand die je nog niet kent.
Op zich past het jij en jou wel in deze site die zich zo op het uiterlijk te oordelen op jongeren richt en daarbij, er zijn bedrijven die met Jij en Jou hele interieuren weten te verkopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op websites (voor particulieren) werkt je beter omdat u afstandelijker overkomt.
Erg goede tips, hartelijk dank! Ik ga er aan werken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op zich past het jij en jou wel in deze site die zich zo op het uiterlijk te oordelen op jongeren richt en daarbij, er zijn bedrijven die met Jij en Jou hele interieuren weten te verkopen
En hotdogs met stukken paard, maar da's een ander verhaal
Waak er echter wel voor geen U en Jij door elkaar heen te gebruiken.
Over die site. Qua beeld en layout is ie best wel in orde. Over de tekst is denk ik het meeste al wel gezegd. Blijven wat mij betreft twee dingen over:
- Een te eenzijdige focus op modelfotografie
Straks zouden mensen nog gaan denken dat je geen andere dingen kunt en daardeur loop je op termijn wellicht opdrachten mis.
- Een te 'krampachtig' ogende prijsindicatie (ik heb er niet echt een goeie term voor) maar het oogt een beetje alsof je kroketten verkoopt waarvan de prijs afhankelijk is van hoe lang de klant ze in het vet wil laten dobberen
Hang een uurtarief aan je studio, stem per te boeken sessie af wat je klant precies wil hebben maak een inschatting hoe lang je daarmee bezig bent en wat je allemaal aan de klant levert en baseer dar je prijs op. Zet eventueel op grond van je ervaringscijfers een paar simpele rekenvoorbeelden op de site maar maak duidelijk dat je eerst kijkt wat je klant nou precies wil hebben.
De prijsindicaties zoals je die nu op je site hebt hangen moet je eigenlijk alleen inzetten bij speciale acties (moederdagportretjes en dat soort dingen). Laat ook die flyers alleen slaan op speciale acties en grijp die dan weer aan om meer aan de klant te verkopen dan dat er op dat flyertje staat.
Met je huidige pricing zet je in wezen de deur open voor een gewiekste klant die jou in twintig minuten een wonder laat verrichten.
Qua beeld en layout
Er is onderzoek naar gedaan en jij en je levert aantoonbaar betere resultaten op. "Wilt u een mooie reportage op locatie dan...." of "Wil je een mooie reportage op locatie dan...." is dat laatste een garantie voor meer hits. Het komt dus doordat u afstandelijk is, voor iedereen en je doet overkomen alsof het bericht speciaal voor jou is gemaakt. Natuurlijk niet toepassen bij zakelijke websites.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op zich past het jij en jou wel in deze site die zich zo op het uiterlijk te oordelen op jongeren richt en daarbij, er zijn bedrijven die met Jij en Jou hele interieuren weten te verkopen
En hotdogs met stukken paard, maar da's een ander verhaal
Waak er echter wel voor geen U en Jij door elkaar heen te gebruiken.
Over die site. Qua beeld en layout is ie best wel in orde. Over de tekst is denk ik het meeste al wel gezegd. Blijven wat mij betreft twee dingen over:
- Een te eenzijdige focus op modelfotografie
Straks zouden mensen nog gaan denken dat je geen andere dingen kunt en daardeur loop je op termijn wellicht opdrachten mis.
- Een te 'krampachtig' ogende prijsindicatie (ik heb er niet echt een goeie term voor) maar het oogt een beetje alsof je kroketten verkoopt waarvan de prijs afhankelijk is van hoe lang de klant ze in het vet wil laten dobberen
Hang een uurtarief aan je studio, stem per te boeken sessie af wat je klant precies wil hebben maak een inschatting hoe lang je daarmee bezig bent en wat je allemaal aan de klant levert en baseer dar je prijs op. Zet eventueel op grond van je ervaringscijfers een paar simpele rekenvoorbeelden op de site maar maak duidelijk dat je eerst kijkt wat je klant nou precies wil hebben.
De prijsindicaties zoals je die nu op je site hebt hangen moet je eigenlijk alleen inzetten bij speciale acties (moederdagportretjes en dat soort dingen). Laat ook die flyers alleen slaan op speciale acties en grijp die dan weer aan om meer aan de klant te verkopen dan dat er op dat flyertje staat.
Met je huidige pricing zet je in wezen de deur open voor een gewiekste klant die jou in twintig minuten een wonder laat verrichten.
Qua beeld en layout
De 'Unmatched' (niet beluciferd) was hier al eerder aan de orde gekomen, vandaar dat ik hem even oversloeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Wespensteek het volgende:
Overigens vind ik het grootste probleem van de site toch de tekst en de bijpassende foto's. Vooral dat arrogante "Unmatched" bij een foto waarvan ik vind dat de pose zo verkeerd is dat het model een buikje heeft en nauwelijks borsten en waarbij de armen achter de rug verdwijnen en dan ineens rechts weer vingers te voorschijn komen uit het niets op de broekriem. Als je zo weinig foto's plaatst en je vindt ze unmatched dan moeten ze foutloos zijn en een onmiddellijke wauw factor hebben.
Dat is dus ook een tip voor TS. Mensen die op jouw site kijken zien mooie jonge vrouwen die als model dienen maar zo zien ze er zelf waarschijnlijk niet uit. Mensen moeten zich identificeren en herkennen in jouw werk om hun aan te spreken. Overigens willen veel mensen met kinderen/dieren op de foto, toon dat je dat ook kunt anders mis je daar ook een heleboel werk.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eerst had ik idd u, maar vind "je" zelf wat moderner overkomen (veel mno's zijn ook van u naar je gegaan).
Je moet je tekst gewoon zo schrijven dat je beide niet nodig hebtquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos tegenover iemand die je nog niet kent.
Als ik eerlijk ben, maakt mij dat weinig uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sterker nog, ronduit onbeschoft.
En er staat een spelfout.
Verder zou ik persoonlijk niet in zee gaan met iemand die trollt op internetfora en denkt daty hij de koning van het land is, maar da's natuurlijk persoonlijk. Je online persoonlijkheid is namelijk zo te matchen aan je studio.
Jouw bedrijf is Clicks.nl?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
...
Ondanks dat zorg ik er wel voor dat m'n Fok! account heel lastig te linken is aan m'n bedrijf
Gaaf verhaal! Vind die eerste 2 studio foto's eigenlijk 't gaafstequote:Op zaterdag 23 november 2013 15:02 schreef Maax het volgende:
Leuk topic! Ik zal ook even hier mijn verhaal vertellen
Begin 2009, toen ik nog in dienst zat, stond ik op het punt om naar afghanistan te gaan. Die ervaring wilde ik goed vastleggen, dus kocht ik een spiegelreflex camera, en toen heb ik gedurende mijn uitzending vele foto's gemaakt.
Een paar voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na mijn uitzending kwam ik terug in Nederland en had ik zo genoten van fotografie en wat daaruit voortkwam dat ik er verder mee ging. Ik kocht een nieuwe camera, een Nikon d300 en een complete studio en ik begon te fotograferen. Studio werk, zo bleek, was en is echt mijn ding!
Dit was mijn allereerste shoot in de studio:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel daarna begon ik ook met een opleiding fotografie aan het Fotoinstituut, dankzij die opleiding zag ik mijn foto's in rap tempo verbeteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na mijn opleiding voltooid te hebben heb ik het een lange tijd naast mijn normale werk gedaan. Een aantal publicaties gehad ook door de jaren heen, oa voor een aantal bladen van defensie, voor een goed doel, een trouwmagazine waar ik voor heel veel advertenties de foto's voor gemaakt heb en meer. Daarnaast freelance opdrachten voor consumenten erbij en ga zo maar door.
Een paar maanden geleden heb ik de knoop doorgehakt, ik ga van fotografie mijn brood maken en ik ga dit fulltime doen. Ik heb nu dus een eigen winkel sinds begin oktober. Erg spannend maar het is echt mijn ding, ik krijg alleen maar energie erdoor!
Thanks!quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gaaf verhaal! Vind die eerste 2 studio foto's eigenlijk 't gaafste
Jup, voor op mijn FB page. De klanten verspreiden die weer en zo komen er weer nieuwe klanten bij.quote:
Gaaf! Is persoonlijk, maar ik hou er niet echt van als de haren in de achtergrond blenden, kun je oplossen door een rimlight natuurlijk, geeft ook wat extra defenitiequote:Op zaterdag 23 november 2013 15:19 schreef Maax het volgende:
Recentere foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een like voor degene die mijn favoriete achtergrondkleur kan raden.
Klopt ja. De ene keer doe ik het wel, de andere keer doe ik het niet. Vaker niet dan wel, kwestie van smaak denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gaaf! Is persoonlijk, maar ik hou er niet echt van als de haren in de achtergrond blenden, kun je oplossen door een rimlight natuurlijk, geeft ook wat extra defenitie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |