Kyteman 2009?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef theodoor9 het volgende:
Wat was de laatste Nederlandse act die een dagje de Alpha heeft afgesloten, en welk jaar was dit?
Dat moet Anouk dan zijn.... eh 2010?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef theodoor9 het volgende:
Wat was de laatste Nederlandse act die een dagje de Alpha heeft afgesloten, en welk jaar was dit?
Yes! Kan je zelf misschien de stand veranderen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:12 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Dat moet Anouk dan zijn.... eh 2010?
Na Anouk stond toch nog Snow Patrol?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:30 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Yes! Kan je zelf misschien de stand veranderen?
Oja het was wel Anouk hoor, maar in 2008quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Na Anouk stond toch nog Snow Patrol?
Arctic Monkeys 2006quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef H.Kemper het volgende:
Tussenstand
BillDauterive 2
Noobie 2
Rearviewmirror 2
het_grobbekuiken 2
theodoor9 2
indiaantje89 1
friekin_ 1
H.Kemper 1
Welke band was te traag met het stemmen van hun gitaren waardoor de regie besloot om beelden te tonen van moddertaferelen buiten de tent? Plus het jaartal
Correct!quote:
Nee, die stonden op een andere dag en veel vroeger.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
2012, het jaar dat het zo warm was. Ik twijfel tussen twee acts. gokje: C2C
C2C openende de Bravo op zondag. En warm dat het was!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
2012, het jaar dat het zo warm was. Ik twijfel tussen twee acts. gokje: C2C
Dacht op vrijdagquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
C2C openende de Bravo op zondag. En warm dat het was!
Ah zo, nu zie ik waarom jij met C2C kwam aanzetten. Ik had een iets duidelijker plaatje moeten maken misschien. Nicolas Jaar is goed, wmb het beste optreden van deze editie trouwens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dacht op vrijdagNu zie ik ook pas dat het_grobbekuiken de afsluitende act zoekt.. Ik zat al te graven in mijn herinnering wie voor Rizzle Kicks de Bravo openden
Volgens mij heb je gelijk over Nicolas Jaar
No one knows? Goed, wie weet er 3?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:54 schreef theodoor9 het volgende:
Volgend weekend is er het Pitch festival. De laatste jaren staan er vaak artiesten op zowel Pitch en Lowlands in dezelfde zomer. Noem 5 acts die de vorige zomer zowel Pitch als Lowlands aandeden (als ik snel even kijk zijn er minstens 12).
De eerste 2 zijn goed! Jungle By Night doet dit jaar beide festivals...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dizzee Rascal, James Blake en Jungle By Night ?
Over James Blake twijfel ik alleen nog.
Ja! Net als: Hudson Mohawke (TNGHT), Baauer, Job Jobse, Bonobo, Chvrches, Aluna George, Julio Bashmore, SOHN en Jameszoo. Heb het punt aan Indiaantje gegeven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
Disclosure toch ook? Als die goed is, geef je Indiaantje maar een punt, die wist de meeste namen
Waren dat niet de Wombats? Iets met gemist vanwege een enorme drukte bij de ingang van het festivalterreinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke act opende de Alpha op de vrijdag 2011?
Correct!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:29 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Waren dat niet de Wombats? Iets met gemist vanwege een enorme drukte bij de ingang van het festivalterrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |