Lacuna Coil
Sentenced + Blackshine
Metalcafé met de Dynamo Roadshow
Weet iemand toevallig of het nu gewoon in de Effenaar gehouden wordt of in Dynamo?
quote:ligt club Dynamo niet al inmiddels plat? Volgens de Effenaar homepage is het in de Effenaar
Op zondag 22 september 2002 21:43 schreef naughtyGirlie het volgende:
Ik heb een vraagje:
Zondag 3 nov 2002 treedt Lacuna Coil op in Eindhoven. Nu staat er dit bij de aankondiging:Lacuna Coil
Sentenced + Blackshine
Metalcafé met de Dynamo RoadshowWeet iemand toevallig of het nu gewoon in de Effenaar gehouden wordt of in Dynamo?
Nog Fok!kers die daarheen gaan?
quote:Ben al in Dordrecht geweest, en er ligt een kaartje naast mij.. straks maar eens de trein naar Haarlem pakken
Op zaterdag 2 november 2002 14:46 schreef Kemania het volgende:
En op 2/11 in Haarlem Patronaat![]()
Nog Fok!kers die daarheen gaan?
quote:Het was top!!
Op zaterdag 2 november 2002 17:09 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ben al in Dordrecht geweest, en er ligt een kaartje naast mij.. straks maar eens de trein naar Haarlem pakken
Alleen Sentenced vond ik toch een beetje saai...
quote:ik was er niet bij... maar de muziek van Sentenced is niet saai... het is normaal dat je bij een concert van een band die je niet kent een beetje alles hetzelfde vind klinken... Ik snap ook niet waarom Lacuna Coil op pad gestuurd is met Sentenced...
Op zondag 3 november 2002 15:59 schreef Kemania het volgende:[..]
Het was top!!
Ze kan best wel aardig zingen dat wijvie
Alleen Sentenced vond ik toch een beetje saai...
quote:Van de Century Media bands heeft Sentenced het meest gemeen met Lacuna Coil denk ik. Maar idd, er zit veel verschil in de sound.
Op zondag 3 november 2002 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik snap ook niet waarom Lacuna Coil op pad gestuurd is met Sentenced...
quote:Ik vond het wel vet enzo, maar ik had gewoon wat meer verwacht van die keyboard. Die stond nu een beetje voor niks op de stage.
Op zondag 3 november 2002 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik was er niet bij... maar de muziek van Sentenced is niet saai... het is normaal dat je bij een concert van een band die je niet kent een beetje alles hetzelfde vind klinken... Ik snap ook niet waarom Lacuna Coil op pad gestuurd is met Sentenced...
quote:ja die had idd. geen fuck te doen.
Op zondag 3 november 2002 18:56 schreef Kemania het volgende:[..]
Ik vond het wel vet enzo, maar ik had gewoon wat meer verwacht van die keyboard. Die stond nu een beetje voor niks op de stage.
Ik vond het wel tof.
Lekkere beetje rockende muziek, lekkere gitaren goeie zang.
Vond alleen dat Blackshine geen ruk aan!
Lacuna Coil was errug goed.
Qua geluid iets minder dan in Biebelot, Dordrecht.. maar de sfeer was er weer beter op.
overigens moeten ze dat Patronaat maar snel verbouwen, je komt er niet in of uit met zo'n drukte
quote:Volgens mij hebben ze wel iets aan staan wat de samples e.d afspeelt tijdens de nummers.... bedoel je dat?
Op maandag 4 november 2002 12:56 schreef Tokus het volgende:
ik lees net dat Lacuna Coil nogal veel van tape afspelen tijdens concerten. klopt dat?
quote:Van 1 liedje de intro, en misschien wat piano werk.... maar veelvuldig van tape afspelen is onzin.
Op maandag 4 november 2002 12:56 schreef Tokus het volgende:
ik lees net dat Lacuna Coil nogal veel van tape afspelen tijdens concerten. klopt dat?
quote:Het is er ook nog nooit zo druk geweest volgens mij, zo'n rij voor de deur had ik nog nooit gezien.
Op maandag 4 november 2002 10:00 schreef Reddiablo het volgende:
Klasse optreden, inderdaad!Qua geluid iets minder dan in Biebelot, Dordrecht.. maar de sfeer was er weer beter op.
overigens moeten ze dat Patronaat maar snel verbouwen, je komt er niet in of uit met zo'n drukte
in Dordrecht kwam je na Sentenced nog vooraan... nu was het gekkenwerk. Ach.. ik stond omgeven door de meiden.. dus ik klaag niet.. hoewel de meesten misschien wat jong waren...
quote:Ik ook. allemaal korte filmpies gemaakt
Op donderdag 7 november 2002 17:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Grappig, ik was ook in Dordrecht, zo goed als vooraan
quote:Wel grappig, ik zag weinig bekenden (behalve Jeroen van Veen (WT) + vriendin), maar er waren misschien dus zat die mij herkenden
Op donderdag 7 november 2002 18:25 schreef BDisOKE het volgende:[..]
Ik ook. allemaal korte filmpies gemaakt
quote:Misschien wel.... maar heb _geeen_ idee hoe jij eruitziet!!
Op donderdag 7 november 2002 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Wel grappig, ik zag weinig bekenden (behalve Jeroen van Veen (WT) + vriendin), maar er waren misschien dus zat die mij herkenden
quote:Dan ben je een unicum op FOK!
Op donderdag 7 november 2002 19:04 schreef BDisOKE het volgende:[..]
Misschien wel.... maar heb _geeen_ idee hoe jij eruitziet!!
![]()
Sentenced daarentegen
quote:ohwjaaa jou heb ik geloof ik toch wel gezien ja...
Op donderdag 7 november 2002 19:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Dan ben je een unicum op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |