Riep iemand cappucino, cafe au lait, choco creme en wiener melange?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zit je thuis of binnen een bedrijf? Ik zat bij een bedrijf met een geweldige koffie machine die koffie had tot en met Wiener Melange en alles ertussen

Dat is geen koffie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:23 schreef AMDB het volgende:
Thuis![]()
Werk wel met data van een bedrijf, maar geen gratis koffie. Gewoon Extra Dark Senseo shizzle hier.
eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:24 schreef AMDB het volgende:
Oh en koffie drink je gewoon zoals friekin d'r piemels het liefst heeft. Sterk en zwart.

Ah jammer, geen fan van Senseo, helemaal als je in Italië 'the real deal' hebt gedronkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:24 schreef AMDB het volgende:
Oh en koffie drink je gewoon zoals friekin d'r piemels het liefst heeft. Sterk en zwart.

cafetiere hier, met vers gemalen koffiequote:Op maandag 12 augustus 2013 08:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah jammer, geen fan van Senseo, helemaal als je in Italië 'the real deal' hebt gedronken![]()
Doe mij maar cappuccino of een dubbele espresso.

Slanke mannen zijn ook mooiquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]

quote:

quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Ik lig nog gewoon in bed hier

Ik hield geld over van het niet-bier drinkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dude what? Ik had aantal jaar geleden is 14 porties op, toen voelde ik me al een vies varken
Das godnondeju 150 euro aan loempia's...

Hehe, ik ben soms nogal eigenwijs. En ik lig nog op schema voor Cum Laude, dus er moet wel wat kwaliteit komen te liggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Ik lig nog gewoon in bed hier
Toen ik vorig jaar aan mijn scriptie werkte tijdens de bouwvak lag ik ook gewoon tot 12 in mijn nest...eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk mits je maar doet wat de begeleiders willen op je opleiding.

Niks mis mee met een loempia ontbijt hoor... Op Paaspop deed ik niet anders dan loempia's eten op elk tijdstip van de dag.quote:

Hihi je zei cumquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hehe, ik ben soms nogal eigenwijs. En ik lig nog op schema voor Cum Laude, dus er moet wel wat kwaliteit komen te liggen![]()
Daarnaast als het even kan nog dit academisch jaar afstuderen. Met LL er tussenin wel lastig.
Daarnaast moet ik echt een shitzooi aan data in het juiste format krijgen, en dat is ontzettend kutwerk.

Ik probeer 9 van de 10 keer wel op safe te gaan met festival voer. Gewoon lekker weekendje leven op loempia´s, van die bami bende, pannenboek en verse sapje van die braziliaanse sap barquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:45 schreef kurk_droog het volgende:
1 ding wat je niet moet opeten is dat baklava/ bakjauw? ( iets Surinaams met vis erin vermalen ) trouwensBlegh, ik dacht dat het lekker was maar na 1 hap pleurde ik die 10 euro kostende troep weg.

Geen idee, ik denk dat ze het bakjauw noemde ofzo, echt mega smerig haha. Maar er zaten gewoon 50 man dat te eten dus waarom niet proberen dacht ik.quote:

quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:24 schreef AMDB het volgende:

Baklava is een turkse delicatesse, geen vis, bladerdeeg en noten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze het bakjauw noemde ofzo, echt mega smerig haha. Maar er zaten gewoon 50 man dat te eten dus waarom niet proberen dacht ik.
Nee, ik ga weer op safe dit jaar ...loempia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |