Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
feestenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op Stu's feestje en mijn feestje en Vas ging naar Lowlands toch? En Mur is op Sziget?
Jaloeeeeeeersquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op Stu's feestje en mijn feestje en Vas ging naar Lowlands toch? En Mur is op Sziget?
Ja maar de meeste 16 jarigen die naar feestjes gaan enz vinden het vet cool om te mogen drinkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
@ama
Doe mij maar mensen die niet meer in die fase zitten hoor
Met grote tetten kom je overal binnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar de meeste 16 jarigen die naar feestjes gaan enz vinden het vet cool om te mogen drinkenDat probleem blijf je vaak wel houden. Of je moet gewoon even 2 jaar wachtten en gaat dan naar alle brute feestjes die er bestaan!
Ik word daarom juist vaak geweigerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Met grote tetten kom je overal binnen
Dat is ook wel weer waar. Je kunt je inderdaad ook gewoon wat volwassener aankleden, tieten naar voren en meegaan met een groep mensen die wel naar binnen mogenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Anderhalf jaar is zo langquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar de meeste 16 jarigen die naar feestjes gaan enz vinden het vet cool om te mogen drinkenDat probleem blijf je vaak wel houden. Of je moet gewoon even 2 jaar wachtten en gaat dan naar alle brute feestjes die er bestaan!
Valt behoorlijk tegen, zal nog wel strenger worden in januariquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga voor het eerst in bijna 24 jaarquote:
Waarom heb jij zo lang gewacht danquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga voor het eerst in bijna 24 jaarHeb het ook overleefd haha. Hoewel ik van plan ben om 2014 los te gaan
Geen geld, geen mensen om mee heen te gaan etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo lang gewacht dan
Oh das ook kutquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen geld, geen mensen om mee heen te gaan etc.
watsdezequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Geen mensen om me heen heb ik ook last van qua kroegen. Mensen die niet willen tel ik daar ook bij. Eigenlijk alleen maar ik kroegen geweest op meets en jaren geleden met carnaval.
Wat bedoel je?quote:
Ja weet niet, kan mij er niets bij voorstellen dat er niemand in je vriendenkring is die daar zin in heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Maar is wel balen. Ik zou echt niet helemaal losgaan of zo (à la iedere avond weer). Maar gewoon een keer een avondje in het weekend als ik me verveel... Meh.
Ik heb eigenlijk geen vriendenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja weet niet, kan mij er niets bij voorstellen dat er niemand in je vriendenkring is die daar zin in heeft.Maar dat kan ook aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |