quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op klikken
quote:10. The Queensland Photo, 1946
Taken in 1946 in Queensland, Australia by a mother who was taking a picture of her teenage daughter's grave. Nobody was in sight at the time, but when the picture was processed the image of a child appeared, apparently sitting on the grave. The mother does not recognize the child, thereby reducing (though not entirely eliminating) the possibility that it's a double exposure.
Zeg dan dat je niet kan, anders komen die schijterds nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vrienden.![]()
Maar ik weet niet of ze dan hier zitten, dat weet ik meestal pas een uurtje van te voren.Tenzij ik zeg dat het niet kan.
Wat is er dan eng aan? En ik klik niet btwquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog maar bij nr 10 en durf nu al niet meer te kijken
Als ik nu klik kan ik de hele week m'n slaap wel vergetenquote:
Shit op oude foto's die er niet ophoren.. Soort geestenideequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er dan eng aan? En ik klik niet btw
Mmm. Daar dank ik vorquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit op oude foto's die er niet ophoren.. Soort geestenidee
Haha ik wil zo graag kijken maar ik ben dan als de dood voor de spiegels hier overalquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik nu klik kan ik de hele week m'n slaap wel vergeten
Zo fucking herkenbaar. Als ik ga slapen draai ik mijn spiegel altijd omquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wil zo graag kijken maar ik ben dan als de dood voor de spiegels hier overal
Welterusten krul en tettenquote:
Ik vind het allemaal prima, maar dat ga ik nu niet allemaal afspreken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zeg dan dat je niet kan, anders komen die schijterds niet
Ik ben van mening dat ik een jaar terug iemand in de spiegel achter me zag toen ik midden in de nacht naar de wc ging (krijg meteen kippenvel als ik dit typ). Was in de tijd dat er iemand hier in huis woonde die wat met geesten had.. Zag ook al een keer iemand in de weggeefwinkel.. Oh damn ik moet gewoon huilen als ik dit typ haha. Maar dat is nu over volgens mij.. Probeer de spiegel in de wc nu altijd te vermijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo fucking herkenbaar. Als ik ga slapen draai ik mijn spiegel altijd om
Oke. Dan hou ik wel wat geld over voor een grammetje ofzo en een beetje bier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar dat ga ik nu niet allemaal afspreken.
Ja is goed. Wordt zelf ook wel beetje para hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:52 schreef Flippiee het volgende:
MMm ander onderwerp dan maar Amarantha?![]()
AMAquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik een jaar terug iemand in de spiegel achter me zag toen ik midden in de nacht naar de wc ging (krijg meteen kippenvel als ik dit typ). Was in de tijd dat er iemand hier in huis woonde die wat met geesten had.. Zag ook al een keer iemand in de weggeefwinkel.. Oh damn ik moet gewoon huilen als ik dit typ haha. Maar dat is nu over volgens mij.. Probeer de spiegel in de wc nu altijd te vermijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |