Mag niet daten van snow, sorry.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme deze zaterdag tot en met volgende zaterdag helemaal vrij. Ik kan vrij vaak eigenlijk wel, mits op tijd gemeld
Dat wordt echt tofquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat er dan een hoop maten van mij hier zitten, maar je bent welkom hoor.
Nice.quote:
Gewoon zeggen dat je mijn neefje bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wordt echt tof
Gewoon zuipen, smoken en praten over alles
Waar hebben we het nu weer over datenquote:
Doe datquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je mijn neefje bent.
Ik zei ook maar wat, het spijt mij ik zal voortaan enkel waarheden jegens u verkondigen Flippiee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu weer over daten
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mee doe aan de wedstrijd Welke jongere kan er anno 2013 koos vriendjesloos blijven?
Ik wil niet bij zijn tjappie vrienden zittenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat
Dan komen flips, krul en snow ook.
Die durven niet man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat
Lief van je edit. Zijn wij dan zijn nichtjes?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat
Hee ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu weer over daten
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mee doe aan de wedstrijd Welke jongere kan er anno 2013 koos vriendjesloos blijven?
Nee, de harem van mijn neefje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je edit. Zijn wij dan zijn nichtjes?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil niet bij zijn tjappie vrienden zitten
Braaf zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat, het spijt mij ik zal voortaan enkel waarheden jegens u verkondigen Flippiee.
En doe es normaal met dat tweede.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan doen we de 24e, 31e of 1e.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn vrienden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op klikkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog maar bij nr 10 en durf nu al niet meer te kijken
Ach, als ze niet opdagen dan zijn wij toch nog altijd samen. Gaan we gewoon chillen zoals niet kan met meiden erbij.quote:
Liev he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je edit. Zijn wij dan zijn nichtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |