Hoezo zijn jullie "open" dan? Of kun je niet gewoon elke dag naar de kelder?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We is het gebouw waar ik woon met 8 vrienden.
Nee.quote:
Oh ja kan wel elke dag maar dan zit er niemand haha. Zaterdagavond komen er allemaal mensen langs en maken we er altijd een feestje van in de kelder.. 1x of 2x per maand treden er ook bandjes op uit het buitenland (klote herrie hoor, van dat enorme schreeuwmuziek enz). Verder hebben we op Woensdagavond een eetcafé en daarna een filmavond.. is ook in de zelfde kelder. Rest van de week hebben we nog wat vrijwilligerswerk zoals de weggeefwinkel en we hebben een voedselbank 3x per week s'ochtends (ik doe de Maandagochtend). Allemaal in het zelfde gebouw en daar wonen we ook nog eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoezo zijn jullie "open" dan? Of kun je niet gewoon elke dag naar de kelder?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft je hossel je nou alweer verlaten?
[..]
[..]
Echt?quote:
Hoe ging het?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]Die is nooit bij mij geweest, dus verlaten is dan lastig.
Ah helaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]Die is nooit bij mij geweest, dus verlaten is dan lastig.
Koewlquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja kan wel elke dag maar dan zit er niemand haha. Zaterdagavond komen er allemaal mensen langs en maken we er altijd een feestje van in de kelder.. 1x of 2x per maand treden er ook bandjes op uit het buitenland (klote herrie hoor, van dat enorme schreeuwmuziek enz). Verder hebben we op Woensdagavond een eetcafé en daarna een filmavond.. is ook in de zelfde kelder. Rest van de week hebben we nog wat vrijwilligerswerk zoals de weggeefwinkel en we hebben een voedselbank 3x per week s'ochtends (ik doe de Maandagochtend). Allemaal in het zelfde gebouw en daar wonen we ook nog eens
In een oud bankgebouwquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Koewlwaar woon je ergens dan?
quote:
Ik had geen date oid hoor vandaag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah helaas
Wat was er dan faal aan?
Ah das mooi zuur.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen date oid hoor vandaag.Gewoon stappen maar was zo kut dat ik nu al thuis ben.
Das mooi vroeg, Zo snel al dronken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen date oid hoor vandaag.Gewoon stappen maar was zo kut dat ik nu al thuis ben.
Doequote:
Niet eens. Maten wilde perse naar een tentje waar ik sowieso niet graag kom, was maar kut dus ben ik maar naar huis gegaan. Morgen wekkertje weer vroeg om naar De Kuip (quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das mooi vroeg, Zo snel al dronken?
Ah je was dus een partypooperquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet eens. Maten wilde perse naar een tentje waar ik sowieso niet graag kom, was maar kut dus ben ik maar naar huis gegaan. Morgen wekkertje weer vroeg om naar De Kuip () te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |