abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5923640
'Microsoft VisualBasic 6.0 Deluxe Learning Edition' dus he... hmz welke taal heb je daar voor nodig?
pi_5923841
oke het topic is dus opeens dood :/ final advies dan?
  zondag 22 september 2002 @ 21:29:44 #28
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5923844
De taal is Visual Basic
Daar is wel genoeg over te vinden op het web.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_5923921
hmz oh oke dan ga ik het daarmee maar proberen denk ik nu nog aan het programma zien te komen :/ wat voor soort programma's kan je ermee maken (als je gevordert bent)
  zondag 22 september 2002 @ 21:38:26 #30
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5924042
quote:
Op zondag 22 september 2002 21:33 schreef LocoShady het volgende:
hmz oh oke dan ga ik het daarmee maar proberen denk ik nu nog aan het programma zien te komen :/ wat voor soort programma's kan je ermee maken (als je gevordert bent)
Je kan het zo gek niet bedenken of het kan wel. Er zijn genoeg professionele bedrijven die hun software in VB maken. Of het nu een programma is die 1 functie doet, of een volledig spel of een MP3 player... het kan allemaal.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_5924089
cool hm oke zal wel tijdje duren voordat ik zoiets kan maar toch *tips voor het oefenen *
pi_5924967
fuck die microsoft compilers, pomp gewoon een java compiler van java.sun.com allemaal gratis, zelfde geld bijv voor de borland c/c++ compiler.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  zondag 22 september 2002 @ 23:19:46 #33
12221 Tijn