abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2000 @ 14:57:15 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_434933
01-11-2000 || 13:00 uur

Kim wil een lekker wijf voor Georgie

Ondanks dat alle bewoners al uit bed zijn kunnen Kim en Georgie de knusse warmte van hun gedeelde bed niet echt missen. Met elkaar praten ze over het eventuele vertrek van Koos.

Kim vindt dat ze Koos vandaag een beetje moeten verwennen, want hij heeft het niet makkelijk. De oorzaken voor het eventuele vertrek of oplossingen Koos over te halen toch te blijven, worden niet aangedragen. Het lijkt wel of het stel de toekomst liever zonder dan met Koos ziet. In ieder geval hebben zij Koos' plaats alweer vergeven, daar heeft het stel de mening al wel over klaar.

Georgie hoopt dat er in dat geval een leuke jongen bijkomt, hoewel hij het wel een beetje laat vindt voor een nieuwe bewoner. Kim ziet dat ook wel zitten totdat ze Georgies avances voor een vijfde keer afslaat. Ze richt haar blik op de eerste de beste camera en zegt: "Van mij mag er een lekker wijf in, die sex wil want Kim wil het niet."

Georgie speelt wel even mee totdat Kim dreigt uit bed te stappen: "Walgelijk, je kan zo in sex voor de Buch, zo sex-minded als je bent." Georgie krabbelt nu terug en zegt: " Ik dacht dat jij op foute mannen viel, geef ik dat toe, is het weer niet goed." Kim lacht maar blijft bij haar besluit: "Ik ga wel effe weg."

E.v.B.

Van de BB-site

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 1 november 2000 @ 15:36:01 #27
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_435039
01-11-2000 || 14:30 uur

Georgie heeft spijt

Kim en Georgie staan samen in de badkamer. Kim vindt dat Georgie niet duidelijk tegen haar is geweest. "Niet duidelijk? Je weet toch ook wel dat ik graag tegen je aanlig?", reageert Georgie. "Je bent ook veel te kwetsbaar." Kim is het daar niet mee eens. Ze vindt dat ze wel kwetsbaar is, maar niet minder dan Georgie.

Georgie kan maar niet begrijpen dat Kim hem zo op een afstand houdt. "Raar dat de ene vrouw daar veel meer last van heeft dan een andere. Veel van mijn vriendinnen hadden daar helemaal geen moeite mee." "En jij hebt me ook een vriendinnen gehad", hapt Kim onmiddellijk toe. Georgie heeft spijt dat hij Kim ooit over zijn liefdesleven heeft verteld: "Ik had je ook niks moeten vertellen", mompelt hij nog stilletjes.

Dan komt Desiree binnen. "Kom je er toch maar uit?", vraagt Kim. Nog enigzins slaperig pakt Desiree haar kleren. "Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker zeg." (het is kwart over twee 's middags, red.)

"Heb je de brief gelezen?", vraagt Kim. Desiree knikt. Kim vindt dat Big Brother gelijk heeft dat er niet meer in het huis geschreven mag worden. "Regels zijn regels", stelt ze. Desiree kan zich niet voorstellen dat Koos alleen om het schrijfincident het huis zal verlaten. Ze denkt dat er meer aan de hand is, en dat dit de druppel is die de emmer doet overlopen.

EvR

Van de BB-site

pi_435070
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  woensdag 1 november 2000 @ 16:10:42 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_435154
01-11-2000 || 14:45 uur

Georgie en Ferdi even een vrouw

Het begint als een geintje. Ferdi past de schoenen met hoge hakken van Annet aan. Hij krijgt direct de lachers op zijn hand. Dus wil Georgie ze ook meteen passen. Onwennig loopt hij erop rond. Ook nu weer schieten de medebewoners hard in de lach. Dat smaakt naar meer.

Op de hoge hakken loopt Georgie meteen naar buiten om het aan Bianca te laten zien. Zij vindt het geweldig. "En het staat ook gewoon! Ogelofelijk!!", roept ze uit. Ferdi en Georgie ruiken succes. Ze besluiten de kostuums van de helpers van de weekopdracht aan te trekken. "Dan doe jij dat nette pak van Koos aan en ik dat vrouwenpak. Dan gaan we samen trouwen", stelt Georgie voor. Ferdi voelt er echter ook wel iets voor om het vrouwenpak aan te trekken. Ze besluiten dat ze allebei het vrouwenpak aan doen.

Hieke, Kim en Annet volgen de twee lachend naar de slaapkamer. "Ik vind het zo leuk", grinnikt Hieke. Enthousiast kleden de twee mannen zich om. Ze vergeten niets. Alles gaat aan, inclusief het hoofdkapje, de kousenband en het schortje. Georgie zet zelfs een pruik op. Ook de borstvulling wordt niet vergeten. "We hebben ook make-up nodig", zegt Georgie ambitieus. Maar dat gaat Ferdi een beetje te ver. "Come on, ik vind verkleedpartijtjes leuk, maar het moet niet te ver gaan", zegt hij.

Ondertussen gieren de vrouwen het uit van de pret. Gretig helpen zij de twee mannen met aankleden. "Ik voel me net een testosteronvrouw", zegt Georgie. Als ze helemaal klaar zijn, vertrekken zij richting slaapkamer. De twee man-vrouwen voorop. Robin is als eerste de klos. Georgie en Ferdi proberen hem te verleiden. Robin krijgt er in ieder geval een knalrode kop van. Hierna paraderen de twee nog even rond voordat zij zich weer omkleden. "Mijn tenen zijn helemaal afgekneld", zegt Georgie. "Kijk, ze zijn helemaal rood." Tijd om weer man te worden.

R.v.Z.

Van de BB-site

pi_435626
Harry, no offense hoor, maar wij kunnen zelf toch ook wel naar de BB site surfen als we daar behoefte aan hebben...?
pi_435660
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet helemaal begrijp waarom deze officiële VOO berichtgeving in het forum opduikt.

Is er dan helemaal niemand meer die nog een originele gedachte heeft voor een post??
Iedereen wordt beinvloedt door de duffe bende in het huis.

Garak voelt zich ook aangesproken...
}:0

.....als je maar wiiiiiiiiil
  woensdag 1 november 2000 @ 18:13:48 #32
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_435663
Weathergirl,

Dat kan natuurlijk !

Heb de tijd en de 'drive' om alles wat met BB te maken heeft in dit fijne forum te bundelen, zodat alles bij de hand is en je hier dus niets hoeft te missen.

Wanneer meer mensen dit irritant vinden stop ik er per direkt mee, want dat bespaart me een hoop energie.

Doe dit dus voor jullie, want zelf had ik het voordat ik het plaatste al wel gelezen.

pi_435716
Wat ik niet las in het verslag.
Tijdens het gesprek van Koos. vraagt hij op een gegeven moment of hij van de groep mag zeggen dat ze inconsequent zijn (bb dus)
Dezeuree vind van niet.
Na een heel gesprek. Ferdi is b.v bang dat ze dan altijd consequent gaan doen dus ook bij week opdrachten, mocht hij wel zeggen dat BB het niet met tact hebben gedaan.
Wat mij opviel was dat De zeur erg sjacherijnig was. dat begon al vanaf haar opstaan (14.15) goh wat zijn jullie allemaal vroeg wakker, en met ik doe het in mijn eigen tempo. Maar vooral haar boze houding naar Koos toe.
Daar las ik dus niets over.
Op Mister Z. kon je dit heel goed zien.
heb hem n tijdje uitgezet dus weet niet hoe madam haar humeur nu is. Maar ze leek zich ook erg aan Bianca te irriteren die dat moet ik toegeven inderdaad erg bazig opstelde tijdens het gesprek met en over Koos.
pi_435717
Harry,

Ik vind het prima!
Je pikt de leukste news-flashes eruit, en het maakt op deze manier het plaatje wat completer.
De stukjes zijn ook redelijk objectief geschreven, daar zijn we toch allemaal voorstander van?
Ik lees zelf wel elke dag deze stukjes op de BB-site maar denk niet dat iedereen dat doet.
In mijn ogen voegt het dus wat toe.

woensdag 1 november 2000 @ 19:59:08 #35
1464 ART
FOK!member
pi_435831
Gewoon blijven posten Harry. Hartstikke handig. Niets aantrekken van een paar dezeureeën.
Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 1 november 2000 @ 20:15:20 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_435850
foorahl doorgahn

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 01-11-2000 20:16]

woensdag 1 november 2000 @ 21:43:35 #37
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_436038
01-11-2000 || 19:15 uur

Wie blijft over?

Terwijl de andere bewoners binnen kaarten, trekken Ferdi en Hieke zich terug in de tuin. Al snel komt het gesprek op de komende nominatie-ronde.

"Ben je d'r al uit?", vraagt Hieke aan Ferdi. Ferdi schudt van nee. "Niet uit de motivering tenminste. Maar ik verzin wel wat." Hieke weet ook nog niet welke twee bewoners ze morgen gaat nomineren. "Zal jij nog sneeuw meemaken hier, denk je?", vraagt ze aan Ferdi. "Ja, dat denk ik wel", antwoordt hij. "Zou ik echt leuk vinden," mijmert Hieke. De twee filosoferen wat over een wit Big Brother-huis. "Het lijkt me lachen om hier een sneeuwpop te maken", zegt Ferdi. "Maar ja, voor de kerstdagen is er meestal nog geen sneeuw gevallen." "Nee, heel soms", antwoordt Hieke. Dan komt het gesprek op het thema 'maatjes in het huis'. Volgens Hieke zijn er in Big Brother 2 minder maatjes dan in de eerste serie. "Toen had je Ruud en Willem, Karin en Maurice, en Bart en Sabine..." "Maar wat heb je nu dan?", vraagt Ferdi zich af. Hieke noemt Desiree en Robin. Daarna weet ze het niet meer. "En wij dan?", zegt ze tenslotte. "Maar wij hebben verkering", roept Ferdi. "Ja, wij hebben verkering", lacht Hieke.

E.v.R

Van de BB-site

pi_436074
NEEEEE...Harry mot blijve..

Keep up the good work en beterschap !

pi_436305
Ik las dat Harry graag wilde weten of de berichten van VOO geplaatst moeten worden. Ik kom niet op die site, ben gewoon niet zo gecharmeerd van hun weergave. Kijk daarom ook niet naar het tvprogramma. Heb bij BB1 wel gezien hoe ze de feiten verdraaien.

Toch vind ik dat het wel een completer beeld geeft met de berichten erbij. Al lees ik ze persoonlijk niet, er zijn vast een hoop lezers die het wel handig vinden. Misschien is het een idee alles in 1 topic te plaatsten, dan weet je meteen dat het bij VOO vandaan komt.

*Qt geeft Harry een voor zijn harde werk

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 2 november 2000 @ 00:08:30 #40
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_436354
Ik las dat Harry graag wilde weten of de berichten van VOO geplaatst moeten worden.

Misschien is het een idee alles in 1 topic te plaatsten, dan weet je meteen dat het bij VOO vandaan komt.

____

Zou dat niet een te verwarrend topic gaan worden, met o.a. berichten over de weekopdracht, gebeurtenissen van de dag en b.v. columns door elkaar ?
Zou daar niet aan mee willen werken.

Probeer nu regelmatig hier info. te plaatsen in een naar mijn idee juist topic, of maak als ik er geen kan vinden incidenteel een nieuwe aan.

donderdag 2 november 2000 @ 00:21:27 #41
5955 Miracle
Been there, done that
pi_436365
Prima zo, lekker doorgaan.

Bovendien is die Voo site zo volgeplempt dat ik regematig verbindingsproblemen heb. Erg relaxed zo dus.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_436371
quote:
Op 02 november 2000 00:08 schreef Harry het volgende:
Zou daar niet aan mee willen werken.
Nou, ik dus ook niet. Maar je wilde de meningen weten. Gewoon doen waar je plezier in hebt Harry, ik lees er wel overheen
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 2 november 2000 @ 00:59:10 #43
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_436403
quote:
Op 01 november 2000 23:21 schreef Ronny het volgende:
Harry post nu eenmaal graag van die onzin. In plaats dat Harry al z'n nieuwtjes in 1 topic: "Harries nieuwtjes vers van de BB-site" post, start hij nu her en der van die topics. Nu valt er gewoon niet voorbij te klikken.
Uit het topic 'Column Darius'

_____

Dit soort reakties krijg je nu ook...

Zit hier niet echt op te wachten !!

Ga me een nachtje beraden op wat ik moet gaan doen betreffende de BB-site info.

donderdag 2 november 2000 @ 01:02:15 #44
136 V.
Like tears in rain...
pi_436404
Harry... gewoon doorgaan voor de geïnteresseerden... Je doet het prima!!!

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_436758
quote:
Op 02 november 2000 00:59 schreef Harry het volgende:

Nee joh, ik vroeg me alleen af of het wel nodig was. Gewoon een vraagje, omdat ik zelf ook wel eens de berichten op de officiële site lees als ik daar zin in heb. Maar aan de reacties in dit topic te zien zijn er meer mensen die het op prijs stellen dan niet... dus doe gewoon waar je zin in hebt, zou ik zeggen. We leven nog steeds in een vrij land waar je recht hebt op meningsuiting.
pi_436795
Please, ga zo door Harry. Zelf ga ik nooit naar de officiele BB-site en vindt je extra postings (maakt niet uit dat het je eigen selectie is) een prima aanvulling!
Bedankt voor alle moeite
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_436817
Nou Harry ik vind dat je best door mag gaan met het plaatsen van deze info, de BB-site zuigt namelijk best wel. Ook kom ik er niet zo vaak dus GA ZO DOOR!!!! Thanx!!
  Moderator donderdag 2 november 2000 @ 10:48:23 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_436819
quote:
Op 02 november 2000 00:59 schreef Harry het volgende:
Uit het topic 'Column Darius'

_____

'Een nachtje beraden'? Joh Harry, niet te dramatisch! Je lijkt Koos wel

Ik snap niet hoe mensen er last kunnen hebben als er af en toe een stukje van de BB-site op FOK geplaatst wordt.

SO: keep up the good work!

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 2 november 2000 @ 11:49:44 #49
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_437044
Zo, uitgeslapen...

Bedankt voor de reakties en support !!
Dat doet me goed !

(P.s. ; sorry Weathergirl, dat ik je opmerking eerder als voorbeeld stelde, maar vond het wel een discussie waard.)

vrijdag 3 november 2000 @ 17:29:03 #50
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_440661
03-11-2000 || 16:21 uur

Dansen met Cindy

Hieke is bereid Cindy wat brood te geven en loopt op de geit af. Als Cindy begint te koppen, schrikt Hieke. "Moet je kijken. Dat bedoel ik nu. Ze begint te bokken." Als Robin er bij komt staan, gaat het al een stuk beter. Als Hieke haar stukjes brood heeft uitgedeeld, houdt ze het meteen voor bekeken. Robin niet. "Kijk", zegt hij "Nu ga ik haar omhoog laten komen." Hieke vindt het best en gaat naar binnen.

Cindy staat nu inderdaad met haar twee poten tegen Robin aan. Af en toe geeft Robin haar een stukje brood of een aai over haar kop. De kippen vinden al die aandacht ook wel interessant en komen erbij staan. Helaas voor hen heeft Robin nog steeds alleen oog voor Cindy.

Als Ferdi even polshoogte komt nemen, zegt Robin: "Ik ga met haar dansen", en begint spontaan te zingen. "I wanna dance with my baby...". Cindy houdt niet zo van dansen en rukt zich meteen los. 'Oke', denkt Robin. Hij heeft kennelijk de boodschap begrepen en gaat over tot vechten. Even later heeft Robin er ook genoeg van en gaat weer naar binnen. Cindy blijft alleen achter.

A.V.

Van de BB-site

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 03-11-2000 17:31]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')