quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal lult maar ut ging over dikke vette lullende beltokkies en snollen enzo
Heb nie eens kattequote:
Ik ben aan het bbqen ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:00 schreef chufi het volgende:
Kom op Dames beken.... Waar is die BBQ?
Spareribs laten bezorgen, ik kan dat toch wel beter. Foutje maar ik was luiquote:
Heb ik gisteren gedaan en had vandaag nog over... Maar goed gedaan Muis en nog een vette kus omdat het kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Spareribs laten bezorgen, ik kan dat toch wel beter. Foutje maar ik was lui
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan en had vandaag nog over... Maar goed gedaan Muis en nog een vette kus omdat het kan
Om eerlijk te zijn, kan ik het beter. Maar ik was een beetje zat vandaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan en had vandaag nog over... Maar goed gedaan Muis en nog een vette kus omdat het kan
Nogal...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
Ik val in herhaling...zucht.......................
Welnee, .. hoe waren je spareribs trouwens?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
Nieuwe bril nodig mischien...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
kusje dr op helpt vandaag altijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
D mjne ware heerlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, .. hoe waren je spareribs trouwens?
Trusten Michielquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef castratortje het volgende:
zal ik het topik kapen ??????????????? Nee ik ga slapen weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |