vraag het hier eens: LIF / Pimp hier met je horloge(s) [deel 47] ? Daar zitten allerlei horloge experts, ook van oude(re) modellen en merken etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:40 schreef Oksel het volgende:
Bij de juwelier kijken ze naar de waarde in gewicht van goud, niet naar de waarde vanwege oudheid / uniekheid. Volgens mij.
Ligt een beetje aan de juwelier. Andere goede optie is meenenen naar veilinghuis, doen ook vaak gratis taxaties (uiteraard in de hoop dat je het daar laat veilen, mits t wat waard is)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:40 schreef Oksel het volgende:
Bij de juwelier kijken ze naar de waarde in gewicht van goud, niet naar de waarde vanwege oudheid / uniekheid. Volgens mij.
begrijp je niet Oksel?quote:Bij de juwelier kijken ze naar de waarde in gewicht van goud, niet naar de waarde vanwege oudheid /uniekheid. Volgens mij.
Mail me maar even een fotootje van het horlogequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef oLexie het volgende:
Dat dameshorloge
Ik heb nog ergens een Rolex van mijn opa liggen maar dat is waarschijnlijk geen fuck waard.
Kan hem nu zo 1 2 3 even niet vinden (nou ja, eigenlijk wel want ik zag hem gisteren nog maar dan moet ik achter de schotten en daar heb ik geen zin in). Het is een super standaard horloge, gewoon zilver zonder fratsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Mail me maar even een fotootje van het horloge
Ik bied ongezien een tientje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef oLexie het volgende:
Dat dameshorloge
Ik heb nog ergens een Rolex van mijn opa liggen maar dat is waarschijnlijk geen fuck waard.
Waar baseer je dat op? Een échte Rolex is per definitie wat waardquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef oLexie het volgende:
Dat dameshorloge
Hij is voor mij ook heel wat waard, zou hem sowieso ook nooit verkopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Een échte Rolex is per definitie wat waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |