SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En dan natuurlijk bij een frisdrankautomaatquote:
Geen zin om dat helemaal te maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan natuurlijk bij een frisdrankautomaat
Ah doe ff man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen zin om dat helemaal te maken.
Gewoon een van je maten een kusje op je knie laten geven. Is het zo weer over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Patje1987 het volgende:
Geen zin om naar de dokter te gaan hier. Heb nu ijs erop en ga zo naar strand ofzo.
Strand? Ben je alweer uit Vegas dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Patje1987 het volgende:
Geen zin om naar de dokter te gaan hier. Heb nu ijs erop en ga zo naar strand ofzo.
Dan moet ik Gifcam ook weer downloaden, ga ik nu 'ff' niet doen...quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
Weer een TT waar ik trots op kan zijn
Ja ben alweer in LAquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Strand? Ben je alweer uit Vegas dan?
Als je maar lang genoeg kijkt ga je vanzelf lachenquote:
Dat heb ik bij die gans ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg kijkt ga je vanzelf lachen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]De moeder van Kate Upton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Double kill. Triple kill. OVER KILL.
deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze.De vader van GJE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maybe, maar als hij de BTW mocht aftrekken in zijn functie, dan is het eerder de vader van Djeetje.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze.Dit vind ik wel een website voor jou: http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigmiaow.plSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zijn toch wel leukere foto's te vinden..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan echt uren kijken naar haar.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een website voor jou: http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigmiaow.pl
kortom:
Kitlers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een website voor jou: http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigmiaow.pl
Vast wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn toch wel leukere foto's te vinden..
Uren? Dan zit je op je stoel en kijk je er uren naar? Hoeveel uren?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan echt uren kijken naar haar.
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn toch wel leukere foto's te vinden..
Jammer dat hij 2* heeft in FUTquote:
Met deze post ben ik het meer dan 200% eensch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
100% geen penalty.
En gerechtigheid.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uren? Dan zit je op je stoel en kijk je er uren naar? Hoeveel uren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ja morgen vliegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat de eindbestemming? Of volgt er nog meer?
Dat is minder. Maar onvergetelijke ervaringen meegemaakt op zo'n vakantie. Sterkte met de lange vlucht!quote:
quote:
Wat is dat voor Dragonball Z figuurquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dat voor Dragonball Z figuur
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dat voor Dragonball Z figuur
Feyenooitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef TBakkert het volgende:
En Feyenoord zoeken naar een spits voor naast of als vervanger van Pellé.![]()
Het is hem gewoon echtquote:
Zo heette die template van die verhaaltjes-layout in .PSD die ik naar je had gestuurd.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo heette die template van die verhaaltjes-layout in .PSD die ik naar je had gestuurd.
Strike Back al meer dan 1 ep gezien? Nieuwe seizoen weer begonnenquote:
ohquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je was niet de eerste
[ afbeelding ]
Ben bij ep 2 van seizoen 2 ofzo..nog niet veel verder dan vorige keer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Strike Back al meer dan 1 ep gezien? Nieuwe seizoen weer begonnen![]()
Breaking Bad ook bijna
okequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben bij ep 2 van seizoen 2 ofzo..nog niet veel verder dan vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen iets fout![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Geef het nog wel een kans hoor, maar staat vrij laag op het lijstje nog. Hoorde wel dat seizoen 1 heel anders is dan de andere seizoenen, dus wellicht groeit het nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
okejammer dat je het niet echt leuk vindt
Breaking Bad maandag al te downloaden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:40 schreef dion_v_k het volgende:
Die zal wel omkomen in het geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen iets fout![]()
Of het is zijn zus(je).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die zal wel omkomen in het geld.
lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef wonton het volgende:
Ik zou Wijnaldum ook geen hand willen geven.
Zweed toch?quote:
quote:
Louis go home, you're drunk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef wonton het volgende:
Hoorde net dat hij werd opgeroepen door v Gaal
beter luisteren dan. Schaars en Wijn wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef wonton het volgende:
Hoorde net dat hij werd opgeroepen door v Gaal
Ik wil ook zo'n zus(je)quote:
Ik heb helemaal geen zusje...quote:
Dan moet de hele selectie van Ajax ook 5* skill krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef DutchSL het volgende:
Hij moet echt 5* weak foot en 5* skills krijgen
...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet de hele selectie van Ajax ook 5* skill krijgen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet de hele selectie van Ajax ook 5* skill krijgen.
Ja, isgoed.quote:
Ik invite je wel!quote:
hmm, hij blijft hangen op het verbinding maken, ik invite jou evenquote:
Ja, isgoed, zeg het maar als ik je moet inviten.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
barcelona-biedt-27-miljoen-op-vertonghen
Heel veel landen hebben dat format gekocht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:09 schreef n0ir het volgende:
Ik zap langs de BBC, hebben ze gewoon een Britse versie van Ik Hou van Holland gemaakt
Endemol, rijke tata's.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heel veel landen hebben dat format gekocht.
Zou hij wat zijn voor Barca? Zijn sterke punt is juist inschuiven maar dat heeft barca toch juist niet nodig van de cbs? Alves en Alba doen dat al 24/7.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jantje bij Barça
15 miljoen euro winst voor Spurs
Ja dat wist ik wel maar ik vind het zo'n schijtprogramma en ik dacht dat de BBC meestal goeie shit maakte maar dus nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heel veel landen hebben dat format gekocht.
Pique doet dat ook veel..nu kunnen ze het om en om doen I guess. Als het doorgaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zou hij wat zijn voor Barca? Zijn sterke punt is juist inschuiven maar dat heeft barca toch juist niet nodig van de cbs? Alves en Alba doen dat al 24/7.
Koppend ook wel aardig wat goals tegen door in Engeland. Toch 2 punten die juist bij Barca omgekeerd zouden moeten
Ze wilden eerst Luiz en Silva. Meevoetballen is belangrijker dan verdedigen bij Barca, zie ook Pique (al is Silva verdedigend ook een geweldenaar natuurlijk, maar wel aan de kleine kant)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zou hij wat zijn voor Barca? Zijn sterke punt is juist inschuiven maar dat heeft barca toch juist niet nodig van de cbs? Alves en Alba doen dat al 24/7.
Koppend ook wel aardig wat goals tegen door in Engeland. Toch 2 punten die juist bij Barca omgekeerd zouden moeten
Pique deed het toch juist amper? Stond altijd gewoon netjes achterinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pique doet dat ook veel..nu kunnen ze het om en om doen I guess. Als het doorgaat.
Hangt van de wedstrijd af, maar staat bekend ook om zijn rushes naar voren af en toe, net als Vertonghen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Pique deed het toch juist amper? Stond altijd gewoon netjes achterin
En Bakkali geen 5* imo, sleep tijdens het rennen mislukte
hmm oke, zover ik kan herinneren heb ik hem dat het afgelopen seizoen echt amper/niet zien doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van de wedstrijd af, maar staat bekend ook om zijn rushes naar voren af en toe, net als Vertonghen.
mja backs vallen al constant aan dat is het handig als iig de cbs niet ook overal lopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze wilden eerst Luiz en Silva. Meevoetballen is belangrijker dan verdedigen bij Barca, zie ook Pique (al is Silva verdedigend ook een geweldenaar natuurlijk, maar wel aan de kleine kant)
E: Nvm, ik bedoel Vertonghenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm oke, zover ik kan herinneren heb ik hem dat het afgelopen seizoen echt amper/niet zien doen
[..]
mja backs vallen al constant aan dat is het handig als iig de cbs niet ook overal lopen
Afgelopen seizoen was Pique ook echt dramatisch slecht..als hij een keer fit was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm oke, zover ik kan herinneren heb ik hem dat het afgelopen seizoen echt amper/niet zien doen
[..]
mja backs vallen al constant aan dat is het handig als iig de cbs niet ook overal lopen
vorig seizoen 2 goals.. en daar zaten vast 1/2 kopballen tussenquote:
poortenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:19 schreef Revontulet het volgende:
Ik kan gewoon geen connectie met jou krijgen...
raar... Eerst had ik dit wel eens met mijn oude internet, maar nu normaal gesproken niet meer...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:19 schreef Revontulet het volgende:
Ik kan gewoon geen connectie met jou krijgen...
Marcelo had ook een half jaar niet gespeeld. Xavi vond ik ook wat raar, evenals Dani Alves...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:21 schreef DutchSL het volgende:
Pique is al 2 jaar konkoslecht en/of geblesseerd, totaal belachelijk dat hij in het TOTY zat.
pikt ajax daar niet nog wat opleidingsvergoedinggraantjes van mee ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
barcelona-biedt-27-miljoen-op-vertonghen
Wat betekent dat?quote:
Dat je naar binnen magquote:
old news.quote:
Gaat het nu om NAT-type? Want die staat bij mij wel op open.quote:
Ja sowieso 5% opleidingsvergoeding en heb ergens gelezen dat Ajax ook een doorverkoopclausule had bedwongen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pikt ajax daar niet nog wat opleidingsvergoedinggraantjes van mee ?
for me it was newquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja sowieso 5% opleidingsvergoeding en heb ergens gelezen dat Ajax ook een doorverkoopclausule had bedwongen.
ja, ik invite je wel!quote:
Ik denk dat 'ie daar was past. Blind staat ook meer voorin dan achterin en van Rhijn komt ook regelmatig mee naar voren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De 5% wordt verdeeld over de clubs waar hij tussen zijn 12e en 23e speelde, dat was niet volledig Ajax dus het is iets minder dan 5%.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja sowieso 5% opleidingsvergoeding en heb ergens gelezen dat Ajax ook een doorverkoopclausule had bedwongen.
Het zijn toch een paar tonnetjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De 5% wordt verdeelt over de clubs waar hij tussen zijn 12e en 23e speelde, dat was niet volledig Ajax dus het is iets minder dan 5%.
Wat een goalquote:
0,5% per jaar, vanaf zijn 16e bij Ajax dus 3,5% = 945kquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De 5% wordt verdeeld over de clubs waar hij tussen zijn 12e en 23e speelde, dat was niet volledig Ajax dus het is iets minder dan 5%.
+ de doorverkoopclausulequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
0,5% per jaar, vanaf zijn 16e bij Ajax dus 3,5% = 945k
Eriksen heeft dat alquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef fruitsalade007 het volgende:
Weet iemand of er in FIFA 14 een paar spelers uit de eredivisie een herkenbaar gezicht krijgen?
Frank van Mosseveld denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef fruitsalade007 het volgende:
Weet iemand of er in FIFA 14 een paar spelers uit de eredivisie een herkenbaar gezicht krijgen?
En iets meer dan een week later komt GTA V uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
9 september komt de demo van FIFA 14 zie ik..ben benieuwd..
Demouge ookquote:
lig ik nog met me reet op een grieks strandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
9 september komt de demo van FIFA 14 zie ik..ben benieuwd..
Dat lijkt me een betere tijdsbesteding dan een FIFA demoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lig ik nog met me reet op een grieks strandzie 18 september wel hoe het speelt
Breuer.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere tijdsbesteding dan een FIFA demo
Waar ga je heen? Zal wel lekker wat rustiger zijn daar dan..
release de 26e waarschijnlijk een week eerder al in de web-appquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere tijdsbesteding dan een FIFA demo
Waar ga je heen? Zal wel lekker wat rustiger zijn daar dan..
Ohja.. Rommedahlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef fruitsalade007 het volgende:
hier ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn fok manager
Mokotjo heb ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier ooken mokotjo
![]()
ook johansonnhopen dat ie morgen maar niet scoort.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mokotjo, Schenk en van Duinen gescoord
Hij heeft geen weak footquote:
In FM kan je hem direct al een contract aanbiedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk tekent Bakkali gewoon bij als hij 18 wordt (PSV mag hem niet eerder een meerjarig contract geven), de grote clubs zullen wel wakker geschud zijn.
Al kon hij vorig jaar al naar ManC.
In FM is Tristan Berghuis (wie?) een groter talent, in mijn game tenminste.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In FM kan je hem direct al een contract aanbieden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)chap-van-benson.html
Wat een baas die Benson
Leuk interviewquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)chap-van-benson.html
Wat een baas die Benson
Bij mij was Bakkali fantastisch..werd net zo goed als Hazardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FM is Tristan Berghuis (wie?) een groter talent, in mijn game tenminste.
in mijn game zijn robinho en torres nog de top talentenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FM is Tristan Berghuis (wie?) een groter talent, in mijn game tenminste.
Alleen maar verdedigen als je niet kunt verdedigen is nooit grappig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Aan dat antivoetbal van NEC heb je ook geen fuck..uiteindelijk vallen die goals toch wel.
Verhuurdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Beter maakt Lacazette er nog 1 of 2
[ afbeelding ]
Wist niet dat Brüls nu in Frankrijk zat
Benzia speelt ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Beter maakt Lacazette er nog 1 of 2
[ afbeelding ]
Wist niet dat Brüls nu in Frankrijk zat
quote:
Die ga ik wel kijken, bazige castquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nieuwe serie, ziet er wel aardig uit
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Moutinho op de bank. Zoveel miljoenen zitten er in, maar wat er om die aankopen heen staat is zo kut
Daar ga ik tenminste maar even vanuit..ik ken ze verder niet
Geen Raggi? Ocampos is een 4* skiller die volgens sommige mensen 5* moet hebben. Obbadi kreeg een UP in januari. Fabinho en Ferreira ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Moutinho op de bank. Zoveel miljoenen zitten er in, maar wat er om die aankopen heen staat is zo kut
Dit is de bank..daar ken ik naast Moutinho alleen die Isimat-Mirin van (door FM)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen Raggi? Ocampos is een 4* skiller die volgens sommige mensen 5* moet hebben. Obbadi kreeg een UP in januari. Fabinho en Ferreira ken ik niet.
Abidal heeft 71 pace..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Abidal en Carvalho als CB's gaat wel kut zijn voor H2H met gemiddeld 40 pace ofzo
Johan Derksen zei over deze wedstrijd: Dat interesseert me geen reetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
en 3 september Total War: Rome II.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En iets meer dan een week later komt GTA V uit.
Het is te hopen dan FIFA even een jaartje ondergesneeuwd raakt. Zou voor iedereen goed zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en 3 september Total War: Rome II.
Ndinga is in FUT zelfs nog een gold. Verder ken ik alleen Rivière naast die 2 die jij al had genoemd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is de bank..daar ken ik naast Moutinho alleen die Isimat-Mirin van (door FM)
[ afbeelding ]
En dan in FIFA 15 met frisse moed opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is te hopen dan FIFA even een jaartje ondergesneeuwd raakt. Zou voor iedereen goed zijn.
kortom:
Het zou beter zijn als EA gewoon niet ieder jaar een nieuwe game uitbrengt. Alle goede gameseries die ik ken hebben tussen de releases minstens 2 jaar zitten. Dan zie je pas echt vernieuwing en hoeven ze niet zo te stressen ivm de deadline, wat resulteert in een beter afgewerkte game.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan in FIFA 15 met frisse moed opnieuw beginnen.
Ook een keer proberen dan maar. Zal zeker wel duur zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef Reemi het volgende:
Om terug te komen op van de week: ja, Amstel Radler smaakt prima.
Klopt. En CoD is ook niet altijd geweldig, maar die hebben wel om het jaar een andere maker. Treyarch en Infinity Ward wisselen elkaar toch af?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als EA gewoon niet ieder jaar een nieuwe game uitbrengt. Alle goede gameseries die ik ken hebben tussen de releases minstens 2 jaar zitten. Dan zie je pas echt vernieuwing en hoeven ze niet zo te stressen ivm de deadline, wat resulteert in een beter afgewerkte game.
Het is eigenlijk oneerlijk als je ziet hoeveel tijd Rockstar in z'n games steekt en EA en je ziet dan de verkoopcijfers. Rockstar heeft over het algemeen alleen maar quality games itt EA die regelmatig pure aids in de schappen durft te leggen.
Lacazette...quote:
¤3,39 voor 6quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook een keer proberen dan maar. Zal zeker wel duur zijn?
IF'squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er nou met al die wedstrijden?
Net zoiets met als Polar of Amstel Bright zeker?quote:
hoi ben jij hier niew welkonquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer spelers die 2 goals maken?
maar hier kan EA lekker geld voor krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn nog weinig grote competities bezig..kans op een IF is nu echt wel groot hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn nog weinig grote competities bezig..kans op een IF is nu echt wel groot hoor.
Wat ben je zuur toef, wil je erover praten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, Sami Allagui. Ook 2 goals
Arrogante kut-Ajacieden weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
Godverdomme, die Bakkali![]()
![]()
Hier zit een jaloerse Ajacied... Die overigens zeker weet dat Fischer en Bojan morgen ook een hattrick maken
kortom:
Baklappi doet me te veel denken aan el Hamlap.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Hier zit een jaloerse Ajacied... Die overigens zeker weet dat Fischer en Bojan morgen ook een hattrick maken
Zelfs in 2 minuten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als hij nou eens gewoon voor Nederland kiest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Baklappi doet me te veel denken aan el Hamlap.
Dan zou hij echt gek zijn. België heeft imo een stuk meer potentie, zeker met oog op de toekomst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij nou eens gewoon voor Nederland kiest.
Ja en niet steeds z'n gezicht vol met snot smeert na elk doelpunt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was in KLB nog een topic over laatst..met iemand die boos was dat hij overwoog voor Marokko te kiezen. Die kerel vond dat hij maar gewoon voor NL moest spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste voor Oranje de komende jarenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan zou hij echt gek zijn. België heeft imo een stuk meer potentie, zeker met oog op de toekomst.
Nee hoor, niet zuur, maar vreemd dat elke Franse pot zomeravond voetbal opeens interessant is, terwijl er elders ook goals gemaakt wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ben je zuur toef, wil je erover praten?
Bakkaliquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Ik denk dat hij wel voor België gaat kiezen, want die hebben, zoals Reemi al zei, veel meer potentie en hij past perfect in dat plaatje als rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was in KLB nog een topic over laatst..met iemand die boos was dat hij overwoog voor Marokko te kiezen. Die kerel vond dat hij maar gewoon voor NL moest spelen
kortom:
Hij kijkt alles. Films, series, voetbal, tennis, rtl programmas noem het maar op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, niet zuur, maar vreemd dat elke Franse pot zomeravond voetbal opeens interessant is, terwijl er elders ook goals gemaakt worden
Als iemand dat interessant vindt, mag hij dat toch posten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, niet zuur, maar vreemd dat elke Franse pot zomeravond voetbal opeens interessant is, terwijl er elders ook goals gemaakt worden
Mokotjo, Fernandez.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
BakkaliFischer
Bojan
Boëtius
Achahbar
Vilhena
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch juist mooi aan FUT..dan ga je dat soort livescores ook nog volgen omdat je je favo spelers als IF wil hebben. Zo gaat het hier al jaren..ik zie niet in wat er nu zo anders is ineens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hoelaat is dat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inderdaad, straks bij The Football League show even kijken wie er kans maakt op een IF
Het mag, maar dan moet hij nog minstens 1 jaar in Nederland voetballen volgens mij...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali kan niet eens voor Nederland kiezen?
Of ja, a la Douglas (met zijn 0 interlands)
1. gaat het niet redden (in de top).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Boëtius
Achahbar
Vilhena
Klopt, enkel als er chicks zijn om te besprekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als iemand dat interessant vindt, mag hij dat toch posten?Jij mag ook posten over Lingo
Ja, dat wordt wel weer een latertje maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoelaat is dat?half 1 ofzo?
Dat gaat me dan weer te ver..livescore aanklikken oke, maar Engelse lower leagues..no thanksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inderdaad, straks bij The Football League show even kijken wie er kans maakt op een IF
EN DAN NIET MIJN VETTE WOORDGRAP MET BIJBEHOREND NUMMER ZIEN EN WAARDEREN!?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
Door de Volvo-reclame zit dit nummer weer in m'n hoofd.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1. gaat het niet redden (in de top).
2. hoort op een kameel thuis.
3. is best een leuke voetballer.
Je begon anders aardig te mopperen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, enkel als er chicks zijn om te besprekenMaar volgens mij heb ik niet gezegd dat hij dat niet mag posten?
Voetbal daar is vaak aantrekkelijker dan in Nederland, Spanje, Italië en het Oostblok.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer te ver..livescore aanklikken oke, maar Engelse lower leagues..no thanks
Moet je hem ook niet in een spoiler zetten. Ik las er overheen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
EN DAN NIET MIJN VETTE WOORDGRAP MET BIJBEHOREND NUMMER ZIEN EN WAARDEREN!?
Kan wel, ik kijk het echt nooit. In mijn gedachten spelen ze allemaal nog kick&rush daar. Zo spelen ze in het rechterrijtje van de BPL ook nog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Voetbal daar is vaak aantrekkelijker dan in Nederland, Spanje, Italië en het Oostblok.
Dat was voor het verrassingseffect...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet in een spoiler zetten. Ik las er overheen.
Dat zal best kunnen maar kick&rush is soms nog best leuk en het zijn toch maar samenvattingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan wel, ik kijk het echt nooit. In mijn gedachten spelen ze allemaal nog kick&rush daar. Zo spelen ze in het rechterrijtje van de BPL ook nog.
Ik hou niet van verrassingen. Schrik me altijd het leplazerus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat was voor het verrassingseffect...
Ik zou voor Champion hebben gekozen. of Finale van Madeon.quote:
Hij is ook een Waal dus Nederlands is niet zijn moedertaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali compilatie met dit nummer erbij bij Fox![]()
Echt charismatisch is hij niet als je hem hoort praten
ok. Vind je hem nu wel of niet plesant?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hou niet van verrassingen. Schrik me altijd het leplazerus.
I know. Had het puur over zijn uitstraling. Boeit ook weinig..dit is allemaal nieuw voor hemquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is ook een Waal dus Nederlands is niet zijn moedertaal.
Champion is wel 1 van de betere nummers dit jaar. On top of the world ook en dat is nu een hitje aan het worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou voor Champion hebben gekozen. of Finale van Madeon.
klopt, maar nog niet echt het soort kwaliteit dat we van FIFA en vooral EA gewend zijn de laatste jaren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Champion is wel 1 van de betere nummers dit jaar. On top of the world ook en dat is nu een hitje aan het worden.
kortom:
MiMiMi jwz.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou voor Champion hebben gekozen. of Finale van Madeon.
Tja, dan hadden Vertonghen/Vermaelen ook voor Nederland kunnen kiezen. Of Krul voor Engeland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het mag, maar dan moet hij nog minstens 1 jaar in Nederland voetballen volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |