SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En dan natuurlijk bij een frisdrankautomaatquote:
Geen zin om dat helemaal te maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan natuurlijk bij een frisdrankautomaat
Ah doe ff man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen zin om dat helemaal te maken.
Gewoon een van je maten een kusje op je knie laten geven. Is het zo weer over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Patje1987 het volgende:
Geen zin om naar de dokter te gaan hier. Heb nu ijs erop en ga zo naar strand ofzo.
Strand? Ben je alweer uit Vegas dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Patje1987 het volgende:
Geen zin om naar de dokter te gaan hier. Heb nu ijs erop en ga zo naar strand ofzo.
Dan moet ik Gifcam ook weer downloaden, ga ik nu 'ff' niet doen...quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
Weer een TT waar ik trots op kan zijn
Ja ben alweer in LAquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Strand? Ben je alweer uit Vegas dan?
Als je maar lang genoeg kijkt ga je vanzelf lachenquote:
Dat heb ik bij die gans ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg kijkt ga je vanzelf lachen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]De moeder van Kate Upton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Double kill. Triple kill. OVER KILL.
deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze.De vader van GJE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |