Staat goed Spees!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Mooie kleur die je draagt Spees, maar als ik je een tip mag geven, doe wel even je wenkbrauwen/bert plukken![]()
Ik heb de foto even vanuit je whatsappje hier gezet, hoop dat je het niet erg vindt
[ afbeelding ]
Wel keurig de snor bijgewerktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Mooie kleur die je draagt Spees, maar als ik je een tip mag geven, doe wel even je wenkbrauwen/bert plukken![]()
Ik heb de foto even vanuit je whatsappje hier gezet, hoop dat je het niet erg vindt
[ afbeelding ]
ja zeker, props daarvoor!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel keurig de snor bijgewerkt
quote:Politica denkt dat islam land is
Toegevoegd: vrijdag 9 aug 2013, 21:49
Update: vrijdag 9 aug 2013, 21:51
Een Australische politica is flink de mist in gegaan tijdens een interview. Ze maakte meerdere blunders. Zo beweerde ze dat de islam een land is:"Ik veroordeel islam niet als land, maar hun wetten zijn hier niet welkom."
Stephanie Banister zei nog meer dingen die niet helemaal klopten. Zo zei ze dat ze wilde dat halal vlees verboden zou moeten worden, terwijl koosjer vlees wel gewoon mag."Joden doen het vanuit hun geloof, omdat ze Jezus Christus volgen."
En volgens haar volgen moslims de haram. Dat klopt ook niet:haram is een term voor producten die binnen de islam juist verboden zijn.
alls je 6 lege mac dingen hebt is ie gratischquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
is MAC ook goedkoper in Deutschland trouwens?
Ik wilde precies die lipstick eerder ook al kopen, zo'n toffe kleur
Maar ik vind MAC zo duur
Klinkt goed! Hopen dat een van die opties hem kan wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
HALLON!
Mag bij twee kamers waarschijnlijk komen kijkenEentje is wel met een kijkavond en bij een andere vroegen ze of ik vrijdag langs kon komen maar dan zit ik net in Berlijn
Dus gemaild met de vraag of ik een andere dag ook zou mogen langskomen
![]()
ErmahgerdZOveel beter dan "Hoi we hebben 140 reacties gehad sorry"
![]()
*stuiter, stuiter*
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hopen dat een van die opties hem kan worden
Heb dus in de mail gezet dat ik al 2 jaar hbo heb gevolgd en alweer bijna 3 jaar werk en ik dus geen typisch eerstejaars ben. Heeft toch geholpenquote:Wij (23, 22 en 28) studeren/werken en zijn opzoek naar een vrouwelijke werkende (of laatste fase studie) huisgenoot.
my gawdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt, hoe ze zichzelf steeds verder de nesten in werkt, briljant![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
HALLON!
Mag bij twee kamers waarschijnlijk komen kijkenEentje is wel met een kijkavond en bij een andere vroegen ze of ik vrijdag langs kon komen maar dan zit ik net in Berlijn
Dus gemaild met de vraag of ik een andere dag ook zou mogen langskomen
![]()
ErmahgerdZOveel beter dan "Hoi we hebben 140 reacties gehad sorry"
![]()
*stuiter, stuiter*
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaen zeker omdat die kamer waar ik dus weer voor gemaild heb voor een andere datum eigenlijk dus dit in het bericht hadden staan:
[..]
Heb dus in de mail gezet dat ik al 2 jaar hbo heb gevolgd en alweer bijna 3 jaar werk en ik dus geen typisch eerstejaars ben. Heeft toch geholpen
Ik jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij de DM hadden ze trouwens 2x zoveel 24uurs lipstick als in NL. Qua prijs zat daar geen verschil tussen helaas.
Ik ga maandag als het goed is nog een keer naar DM. Wie wilden nog meer zandlakjes? Dico iig toch?
ik heb volgens mij niet eens 6 mac producten in totaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alls je 6 lege mac dingen hebt is ie gratisch
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb volgens mij niet eens 6 mac producten in totaal
maaruh, geldt dat ook voor lege foundations?
ah nice!quote:
BRUM IS EEN MAKE UP MISBRUIKER NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik raak al mijn Mac spullen kwijt op wonderbaarlijke wijze
Concealer, blush.
ik heb ook een foundation waar k pukketljes van krijg dus zit er ook aan te denken om die gewoon leeg te maken iddquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ah nice!
Ik heb 2 foundations die ik nooit gebruik dus misschien lever ik die gewoon in
ALSOF JIJ NOG NIET GENOEG HEBT WAT JE NOOIT DRAAGT!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je mag ook voor mij uitzoeken einz
ik heb ook een keer foundation aan unf gegeven, voor haar was de kleur goed kun je nagaan hoe die kleur op mij wasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:21 schreef Molo het volgende:
Ik heb zo'n studio sculpt maar die kleur is meer Unf's kleur dan die van mij
never trust the MUA
ja precies.... echt, wat een dom advies geven ze soms...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook een keer foundation aan unf gegeven, voor haar was de kleur goed kun je nagaan hoe die kleur op mij was!
kleuren voor sletjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil nog candy yum yum, die ene Viva glam nicky minaj en impassioned
Ja t was een chanel :< ik had hem wel gekocht toen ik op vakantie was en dus wat bruiner dan normaal maar alsnog niet _zo_ bruinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ja precies.... echt, wat een dom advies geven ze soms...
jammer dat het zo'n klap geld is
neg0rquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja t was een chanel :< ik had hem wel gekocht toen ik op vakantie was en dus wat bruiner dan normaal maar alsnog niet _zo_ bruin
Mijn vader begon laatst over de HOE-meneer en ik heb hem dat niet eens hoeven laten zien, hij hd het helemaal zelf ontdektquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef Diconnected het volgende:
We zitren hier met zn allen de hoe meneer te luisteren
Hier nog eenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar de helft van de lipsticks die ik heb kan ik beter wegdoen. Want die ga ik niet gebruiken
bwhehehehehehequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja t was een chanel :< ik had hem wel gekocht toen ik op vakantie was en dus wat bruiner dan normaal maar alsnog niet _zo_ bruin
Oh ja goed. Ik heb geen mobiel internet dus appen kan nu nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik jaoh en als je ook toevallig de makeup oogreiniger tegenkomt van Balea, kan je daar ook een flesje van meenemen? Ik wou je appen maar zag dat je al een tijdje niet online was geweest
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
Taart, als je de Essence gellak set tegen komt met die lamp enzo, wil je zo;n set dan voor mij meenemen
Hoeeee kan je nu fokken dan ;Pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja goed. Ik heb geen mobiel internet dus appen kan nu niet
Kun je een foto mailen? Dan weet ik zeker dat ik de goede heb
da's toch ook alleen maar sinds die rel dat ze al d'r weg wilde geven aan familie enzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:
Ben die filmpjes aan het kijken dat marsjajsjsjsja haar spullen gaat opruimen. Wel goed dat ze die spullen wat ze weg doet aan huizen geeft waar meiden zitten die gevlucht zijn voor loverboys/familie etc.
Kpnhotspotinlog van Jodokus op de ipadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoeeee kan je nu fokken dan ;P
Maar dm maar je email dan stuud ik foto door. Hoeveel zandlakjes zijn er eigenlijk?
met de Fok-Bot, das een nieuwe service van Danny voor op vakantie, maar helaas alleen op de computer te gebruiken, niet op telefoonsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoeeee kan je nu fokken dan ;P
Maar dm maar je email dan stuud ik foto door. Hoeveel zandlakjes zijn er eigenlijk?
Ik dacht dat het voornamelijk is omdat ze dan geen gemiep krijgt van meisjes die gratis rommel willenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's toch ook alleen maar sinds die rel dat ze al d'r weg wilde geven aan familie enzo?
die dan nog meer make up op kunnen doen en hoppa naar de volgende loverboy kunnen, omdat ze er dan nog sletteriger uit zienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:
Ben die filmpjes aan het kijken dat marsjajsjsjsja haar spullen gaat opruimen. Wel goed dat ze die spullen wat ze weg doet aan huizen geeft waar meiden zitten die gevlucht zijn voor loverboys/familie etc.
Oh dat zal ook een zeer grote reden zijn jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voornamelijk is omdat ze dan geen gemiep krijgt van meisjes die gratis rommel willen.
Geen ideequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's toch ook alleen maar sinds die rel dat ze al d'r weg wilde geven aan familie enzo?
ik zoek het even op en dan post ik hier even fotootjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kpnhotspotinlog van Jodokus op de ipadkan maar 1 ding tegelijk op ingelogd zijn en ipad heeft beter beeld
Molo ik heb de lamp zien staan wel, maar wat hoort daar allemaal bij? Anders neem ik straks de helft nog niet mee, dat zou zonde zijn
oh ik dacht dat zij dat wasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Dat was toen toch iemand anders? Of had zij ook een rel met spullen aan familie geven.
aw yiss buy all the thingsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Minimaal want ik heb ook nog 10 verpakkingen haarverf voor mezelf mee en velen handcreme enzo
Ik heb vorige keer geloof ik 15 tubes conditioner gekochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Minimaal want ik heb ook nog 10 verpakkingen haarverf voor mezelf mee en velen handcreme enzo
joequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
wie is er wel eens bij een psycholoog geweest?
Was dat niet sjanty?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Dat was toen toch iemand anders? Of had zij ook een rel met spullen aan familie geven.
via de huisarts? of gaat dat niet zo en moet je zelf een afspraak maken?quote:
taart, gw4oon zoeken naar 2 witte vakken met een rood kruis in het schap !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste, dus niet de natural french. Die set zou in Nederland 10 euro worden, dus zal ook wel zoiets zijn daaro auf Deutschland.
[ afbeelding ]
en die lamp, die zal rond de 25 euro zijn
En als ik dan nog iets mag vragen
Als je deze tegen komt, zou je die ook mee willen nemen?
[ afbeelding ]
Dat is P2 "Who do you love?"
ja, via mn huisarts idd, je hebt een verwijzing nodig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
via de huisarts? of gaat dat niet zo en moet je zelf een afspraak maken?
en als je t na 1x nix vind kan je dan zeggen toedeloe k kom nooit meer?
ik heb zo'n gevoel dat t bij mij ook hetzelfde zal zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Mirjam het volgende:
en ik had er maar weinig aan SjaanMaar had ook geen klik metr die persoon, en da's wel echt belangrijk
velenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
aw yiss makkelijk te vinden lijkt mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
taart, gw4oon zoeken naar 2 witte vakken met een rood kruis in het schap !
bij velenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
bij velen
eerste toen ik 4 was, laatste gisteren nog
de vertrouwensband/klik bepaalt 70% van het behandelresultaat, heeft een collega van mij onderzoek naar gedaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Mirjam het volgende:
en ik had er maar weinig aan SjaanMaar had ook geen klik metr die persoon, en da's wel echt belangrijk
je zit er nu nog steeds bij? maar ga je al lang of gewoon somsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
bij velen
eerste toen ik 4 was, laatste gisteren nog
ja datquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, via mn huisarts idd, je hebt een verwijzing nodig.
ja, dat zou ik wel doen meis. ik deed dat niet, en dat was dus gewoon zonde van mijn tijd.
ha, zo zie je maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
de vertrouwensband/klik bepaalt 70% van het behandelresultaat, heeft een collega van mij onderzoek naar gedaan
Ghehehequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
taart, gw4oon zoeken naar 2 witte vakken met een rood kruis in het schap !
die op mijn 4e was omdat ik alleen maar met zwart wilde kleurenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je zit er nu nog steeds bij? maar ga je al lang of gewoon soms
Het zijn net mensenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ghehehe
Ik ben wel een paar keer bij verschillende psychs geweest maar tis net als bij gewone mensen...het moet klikken.
Je kunt wel na 1x toedeloe zeggen maar je zit tegenwoordig met die hoerige eigen bijdrage van 200 euro voor de intake alleen al
nou, das idd meestal wel zo , al had ik een tijdje een vrouw in behandeling die ronduit zei dat ze mij als persoon niet mocht, dus dat ze een ander wildequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ha, zo zie je maar.
maar het is best moeilijk dat te melden als die klik er niet is
Wat voor primer is dat? Voor je nagels?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:46 schreef Mirjam het volgende:
vergeet de nagellakverdunner en de oil free primer niet
primer is sowieso een bitch om hier te krijgen
is dat niet veranderd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ghehehe
Ik ben wel een paar keer bij verschillende psychs geweest maar tis net als bij gewone mensen...het moet klikken.
Je kunt wel na 1x toedeloe zeggen maar je zit tegenwoordig met die hoerige eigen bijdrage van 200 euro voor de intake alleen al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet maar dat zou wel een tyfusstreek zijn want ik moest nog dik dokken laatste keer. Terwijl ik alleen maar een intake had gekregenquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb je geen mogelijkheid om bij een medisch psycholoog terecht te komen via je ziekenhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sluiten vaak wat beter aan bij je hulpvraag. Dan nóg moet het klikken natuurlijk he, dat is gewoon heel persoonlijk.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik dacht dat het per 1/1 veranderd was, maar weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet ik niet maar dat zou wel een tyfusstreek zijn want ik moest nog dik dokken laatste keer. Terwijl ik alleen maar een intake had gekregen
Je plaatjes deden het trouwens niet, heb je nog andere?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Met wat jij allemaal te verwerken hebt met je lijf denk ik dat het sowieso geen kwaad kan om eens te kijken of praten kan helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wil het ziekenhuis of je huisarts er eens over meedenken?
Ik wist ook niet zeker of ik mijn huidige psychische ding aan wilde gaan, daarom heb ik het aan de huisarts voorgelegd. Ik heb de beslissing om het te doen dus uiteindelijk samen met hem gemaakt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja is ook, maar denk ook dat het vermoeidheid is, ik wou _zo_ graag een week vrij voordat ik naar thailand ga en dat ging steeds maar niet door, nu heb k 1 (quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je geen mogelijkheid om bij een medisch psycholoog terecht te komen via je ziekenhuis?
Die sluiten vaak wat beter aan bij je hulpvraag. Dan nóg moet het klikken natuurlijk he, dat is gewoon heel persoonlijk.
Ja ik merk dat met vrienden praten ook soms niet helpt, want dan vragen ze hoe t gaat, leg ik uit hoe het er nu voor staat (expres al in de korte versie omdat ik niet zeikerig over mijn lichaam wil zijn) en de eerste reactie is ALTIJD "komt wel goed"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met wat jij allemaal te verwerken hebt met je lijf denk ik dat het sowieso geen kwaad kan om eens te kijken of praten kan helpen![]()
Misschien wil het ziekenhuis of je huisarts er eens over meedenken?
Ik wist ook niet zeker of ik mijn huidige psychische ding aan wilde gaan, daarom heb ik het aan de huisarts voorgelegd. Ik heb de beslissing om het te doen dus uiteindelijk samen met hem gemaakt.
kun je je niet even (gedeeltelijk) ziek melden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is ook, maar denk ook dat het vermoeidheid is, ik wou _zo_ graag een week vrij voordat ik naar thailand ga en dat ging steeds maar niet door, nu heb k 1 () extra vrije dag aanstaande maandag, dus ik kan iig die dag uitslapen magoed nu k zorgen maak om lichaam helpt t niet echt
plus k moet nog veel voor thailand uitzoeken enzo
anders wacht ik eerst wel ZH en thailand af, als k na vakantie nog kut voel ga k het wel vragen
Zeggen mensen dat echt tegen iemand die chronisch ziek is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik merk dat met vrienden praten ook soms niet helpt, want dan vragen ze hoe t gaat, leg ik uit hoe het er nu voor staat (expres al in de korte versie omdat ik niet zeikerig over mijn lichaam wil zijn) en de eerste reactie is ALTIJD "komt wel goed"echt ik ben die zin zo zat he
mooie idd, want het komt niet altijd goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik merk dat met vrienden praten ook soms niet helpt, want dan vragen ze hoe t gaat, leg ik uit hoe het er nu voor staat (expres al in de korte versie omdat ik niet zeikerig over mijn lichaam wil zijn) en de eerste reactie is ALTIJD "komt wel goed"echt ik ben die zin zo zat he
mensen..... je weet toch.... dumb as fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeggen mensen dat echt tegen iemand die chronisch ziek is?
Nee dat wil ik dus niet doen, er ligt zoveel werk en als ik mij ziek meld ligt dus alles stil omdat ik d enige op het werk ben. Ik weet dat het niet handig is maar dat is elk jaar deze week zo, mijn collega's gaan naar lowlands dus dan blijft er niemand over. Als ik mij ziek meldt dan moet een van hun terug komen van LL en dat wil ik ze ook niet aan doen. Plus dat ik niet echt ziek ben dus mja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
kun je je niet even (gedeeltelijk) ziek melden?
Overleg met ziekenhuis en je bedrijfsarts lijkt me wel handig hoor, ga hulp inroepen en voorkom dat je er aan onderdoor gaat. Je heb al zoveel te verduren gehad en het blijft maar komen, overlevingsmodus houdt ook een keer op, dat blijf je niet volhouden.
Dus.... om een lang verhaal kort te maken.... minder doen en hulp inschakelen ipv in je eentje door blijven ploeteren
zeikbui is goed, gooi het er maar uit hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit nog steeds in mijn chaggie zeikbuimisschien moet ik zo maar gewoon een lekker lange warme douche gaan nemen
Gezonde mensen kunnen zich niet voorstellen hoe het is als je lijf je zo in de steek laat. Het is absoluut niet raar als je daar bij iemand je hart over wil luchten. Ik zou het alleen wel doen bij iemand die ervaring heeft met chronisch zieken. Weet je reumatoloog of een andere arts waar je veel contact mee hebt niet iemand voor je, toevallig?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ftfy.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat wil ik dus niet doen, er ligt zoveel werk en als ik mij ziek meld ligt dus alles stil omdat ik d enige op het werk ben. Ik weet dat het niet handig is maar dat is elk jaar deze week zo, mijn collega's gaan naar lowlands dus dan blijft er niemand over. Als ik mij ziek meldt dan moet een van hun terug komen van LL en dat wil ik ze ook niet aan doen. Plus dat ik niet echt ziek ben dus mja.
Ik ga sowieso wel contact met de bedrijfsarts opnemen idd, ik ahd al gemailed maar niets gehoord dus weetn iet of dat wel goed gegaan is
en halve dagen voor het écht noodzakelijke?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat wil ik dus niet doen, er ligt zoveel werk en als ik mij ziek meld ligt dus alles stil omdat ik d enige op het werk ben. Ik weet dat het niet handig is maar dat is elk jaar deze week zo, mijn collega's gaan naar lowlands dus dan blijft er niemand over. Als ik mij ziek meldt dan moet een van hun terug komen van LL en dat wil ik ze ook niet aan doen. Plus dat ik niet echt ziek ben dus mja.
Ik ga sowieso wel contact met de bedrijfsarts opnemen idd, ik ahd al gemailed maar niets gehoord dus weetn iet of dat wel goed gegaan is
Ja altijd. Het grappige is, ik zeg het altijd tegen mijn moeder ook, van "het komt wel goed mam, ik hou wel vol" en mijn moeder is de enige die een keer heeft gezegd "nee het komt niet goed" en weet nog dat ik daar toen heel erg van schrok omdat iedereen er altijd maar zo makkelijk over doet. Maar t is echt altijd zo, en niet dat vrienden t niet serieus nemen, want ze vinden t oprecht wel kut, maar die zinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeggen mensen dat echt tegen iemand die chronisch ziek is?
JA nouja ze bedeoeln t goed en willen positief blijven, maar zeg liever van nah k hoop dat je snel weer wat beter voelt ipv AH JOH KOMT WEL GOEDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
mensen..... je weet toch.... dumb as fuck
Ik kan me voorstellen dat je daarvan moet kotsen op den duur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja altijd. Het grappige is, ik zeg het altijd tegen mijn moeder ook, van "het komt wel goed mam, ik hou wel vol" en mijn moeder is de enige die een keer heeft gezegd "nee het komt niet goed" en weet nog dat ik daar toen heel erg van schrok omdat iedereen er altijd maar zo makkelijk over doet. Maar t is echt altijd zo, en niet dat vrienden t niet serieus nemen, want ze vinden t oprecht wel kut, maar die zin
Een zitfeestjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
ik zit hier met ijsdraakje op een kringfeest. Dolletjes
Ja ik moet zeggen dat als ze zeggen als k wat voor je kan doen nog wel kan hebben wat t is allemaal lief bedoeld, maar t komt wel goed is idd mijn kotsfactor gewordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mensen hebben vaak geen idee wat voor impact hun woorden hebben. Ik kan de woorden "als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen hoor!" niet meer horen.
Want inmiddels weet iedereen wel dat ik echt niet meer voor of achteruit kan maar als je ze dan eens vraagt heeft er niemand tijdof lachen ze het weg
nee. Ze heeft haar geile rode hakken aan. Met matchende lakjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een zitfeestjeHeeft Ijs dan wel haar geile blauwe hoge Steve Madden hakken aan?
![]()
Ik denk dat het zeker geen kwaad kan om dan met iemand te praten meis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
nog even over de link met mijn oom -> dat is dus gewoon iets wat in mijn achterhoofd zit he, want het is een aangetrouwde oom het is dus niet zo dat het een familie iets is
wat mijn hart of er omheen nu loopt te kutten komt vanuit de SLE, maar ik merk gewoon dat ik nu wat panischer ben omdat er nooit goed nieuws is als t over mijn lichaam gaat en omdat oom en nichtje dus overleden zijn in hun slaap ben k nu bang dat als k slaap k niet meer wakker wordt net als hunterwijl t dus aangetrouwde oom is en mijn tante van oom en nichtje heeft nergens last van en die is directe familie, het zit gewoon tussen mijn oren, wss omdat ik mij dus zo kuttig voel
Omdat het in je nabije omgeving gebeurd is komt het gewoon sneller in je hoofd, tuurlijk want als dit niet gebeurd was had je zoiets niet eens als optie gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
nog even over de link met mijn oom -> dat is dus gewoon iets wat in mijn achterhoofd zit he, want het is een aangetrouwde oom het is dus niet zo dat het een familie iets is
wat mijn hart of er omheen nu loopt te kutten komt vanuit de SLE, maar ik merk gewoon dat ik nu wat panischer ben omdat er nooit goed nieuws is als t over mijn lichaam gaat en omdat oom en nichtje dus overleden zijn in hun slaap ben k nu bang dat als k slaap k niet meer wakker wordt net als hunterwijl t dus aangetrouwde oom is en mijn tante van oom en nichtje heeft nergens last van en die is directe familie, het zit gewoon tussen mijn oren, wss omdat ik mij dus zo kuttig voel
IJs stelt niet teleurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nee. Ze heeft haar geile rode hakken aan. Met matchende lakjes.
mensen zijn nu eenmaal heel goed in associaties maken, dus jij ook. De gedachten die je hebt zijn niet gek, is heel goed te begrijpen. Het helpt je alleen niet, maar goed, het is logisch dat je nu minder vertrouwen hebt in je lijf. Je weet niet waar je op kunt bouwen. Dat moet weet duidelijk worden en dan geeft dat weer rust.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
IJsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nee. Ze heeft haar geile rode hakken aan. Met matchende lakjes.
Nee want toen had ik het nog niet. Ik had dinsdagavond dus extreem pijn en kon heel slecht ademen, ik vond het niet heel fijn tone maar kon wel gewoon slapen en de dag erna ook. Pas toen ze donderdag in t ziekenhuis bezorgd werden bij onderzoek en "ja we proppen je zsm ertussen bij de cardioloog" en "ja hartproblemen/ontstekingvaatjesbende komt vaker voor bij SLE dus snel naar kijken" dat ik dus ook bezorgd werd en aangezien k nog steeds drukkend gevoel ben merk ik dat ik sinds donderdagavond het verrot vindquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat het in je nabije omgeving gebeurd is komt het gewoon sneller in je hoofd, tuurlijk want als dit niet gebeurd was had je zoiets niet eens als optie gezien.
Heb je die angst wel ook al aan iemand anders aangegeven? Of in het ZH afgelopen week?
Dit dus, maar ik weet wel zeker dat het niet alleen door de stress komt, wwant ik kijk soprano's nu de hele tijd en dna ben k relaxed met kopje thee gewoon aan t kijken en denk ik er niet aan en dan opeens gaat t weer pijn doen enzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het kutte van als je er in je hoofd zo mee bezig bent, is dat je lichaam er op kan reageren en je klachten dus kunnen verergeren. Waardoor je er nog meer mee bezig gaat
Aah zo dus het moet nog onderzocht worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee want toen had ik het nog niet. Ik had dinsdagavond dus extreem pijn en kon heel slecht ademen, ik vond het niet heel fijn tone maar kon wel gewoon slapen en de dag erna ook. Pas toen ze donderdag in t ziekenhuis bezorgd werden bij onderzoek en "ja we proppen je zsm ertussen bij de cardioloog" en "ja hartproblemen/ontstekingvaatjesbende komt vaker voor bij SLE dus snel naar kijken" dat ik dus ook bezorgd werd en aangezien k nog steeds drukkend gevoel ben merk ik dat ik sinds donderdagavond het verrot vind
Ermahgerd jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Molo het volgende:
MM, door jouw feestboekpost moet ik deze film ook zien
quote:Ik was niet bekend met het fenomeen studs, maar dat zijn dus die glimmende plastic vierkantjes die bovenop het jasje zitten. Ze zaten ook op de mouw van het T-shirt en ik vroeg me af waarom. Ze deden me denken aan een man die bij de grijpmachines op de kermis werkt en een ontembare drang heeft om te vuistneuken. Ik wil niet bij de grijpmachines werken en ik wil ook niet vuistneuken.
Dat maakt hem voor jou inderdaad nog moeilijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit dus, maar ik weet wel zeker dat het niet alleen door de stress komt, wwant ik kijk soprano's nu de hele tijd en dna ben k relaxed met kopje thee gewoon aan t kijken en denk ik er niet aan en dan opeens gaat t weer pijn doen enzo
* Molo alvast een goedkoop treinkaartje naar A'dam koopt voor danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd jaen in die trailer staat dus 8 november en toen zei iemand in het fok topic erover dat hij 31 oktober hier al in de bios komt
Of mag ik ijdele hoop hebben dat dit ook een fok premiere gaat worden? Ermahgerd dan zit ik in Amsterdam kan ik ook eindlijk eens gaan
Ja dat artikelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
Ik ga vaker MM's feestboek bekijken![]()
(staat standaard van jullie allemaal uit namelijk)
[..]
in ben nu op de helft, briljantquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat artikel![]()
En arme jonen wat hij allemaal aangetrokken kreeg
Ja okay check ik doe gewoonquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt hem voor jou inderdaad nog moeilijker.
Want normaal kan je werken aan een irrationele gedachte, maar bij jou is het niet irrationeel, want er is iets aan de hand met je lijf.
Daarom denk ik dat een professional geen kwaad kan
ALS JE HIER SLAAPt HEB JE GEEN LAST VAN MUGGENquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef megamandy het volgende:
Meeeh en ik word dus nog steeds gek van de jeukdie stomme muggen zijn al meer dan een week geleden en volgens mij gaan het allemaal littekens worden wat ik heb ze in mijn slaap allemaal open gekrabd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je qua boekjes van Thailand? Ik heb het 100% boekje gekocht, kan ik anders ook meenemen voor je als je die nog niet hebt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja okay check ik doe gewoon
- Uitslag van hartbende van ZH afwachten
- Thailand relaxen
want als ZH uitslag meevalt en ik uitrust en lekker op vakantie ben geweest zal t allemaal best meevallen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ALS JE HIER SLAAPt HEB JE GEEN LAST VAN MUGGEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op m'n werk zat het ook helemaal vol met spinnen.. En dan heel tof en cool blijven doen tegenover die kinderen![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik heb lonely planet maar alles is welkom :v dus graagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat heb je qua boekjes van Thailand? Ik heb het 100% boekje gekocht, kan ik anders ook meenemen voor je als je die nog niet hebt?
Zelf vind ik het altijd leuk om zoveel mogelijk vluchtig te scannen en ideeën op te doen
Als jij niet zo bent laat ik het in Eindhoven liggen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo eerst een berg vuurwerk hoort afgaan (hont + pousse denken dat de wereld vergaat), dat je daarna sirenes hoort en dat je daarna op 112meldingen ziet dat er brand in de wijk is.
En dat je daarna op twitter gaat kijken of je een verband kan vinden[/ramptoerist]
ik ben echt blij met de spinnen, stuk minder muggen en de katten vinden t heerlijk om achter de spinnetjes aan te gaan en ez op te nommen :vquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Op m'n werk zat het ook helemaal vol met spinnen.. En dan heel tof en cool blijven doen tegenover die kinderen![]()
goed zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik voel mij trouwens al iets relaxter naar een semi jankbui en even hart (haha woordjegrapje) luchten
ik ga maar even douchen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ALS JE HIER SLAAPt HEB JE GEEN LAST VAN MUGGEN
Ik heb er 41 geteld en daarna nog allemaal ontdekt
Dan neem ik hem meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb lonely planet maar alles is welkom :v dus graagji jwou nog naar thailand toch of ben je al geweest? anders kun jij daarna mijn lonely planet weer gebruiken
Ja wij wilden ook naar thailand maar een beetje heel erg slecht gedaan qua planning dus dat lukte niet
Ruil alle boekjes!
吴 曼 迪
Ik ben wat dat betreft zo blij met internet en sociale mediaquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft zo blij met internet en sociale media
Ik heb het eerste filmpje van blussende brandweer zelfs al online aangetroffen
okay leen ik jouwe, neem jij als ik terug ben die van mij weer meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb er 41 geteld en daarna nog allemaal ontdekt
[..]
Dan neem ik hem mee
Ja wij wilden ook naar thailand maar een beetje heel erg slecht gedaan qua planning dus dat lukte niet
Ruil alle boekjes!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft zo blij met internet en sociale media
Ik heb het eerste filmpje van blussende brandweer zelfs al online aangetroffen
bel de politie of rtvewest even, misschien weten die hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nou weet ik nog niet of dat vuurwerk ermee te maken had![]()
Zal wel niet he?
twitter:Joe__Star twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 22:32:07Lol gebeurt ook eens wat in delft, gasexplosie ofzo reageer retweet
Zal de politie even een tweet sturenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
bel de politie of rtvewest even, misschien weten die het
Dezen spreekt wijze woordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Lindytje het volgende:
Mels, ga naar een psych
En niet: na uitslag en Thailand ben ik vast opgelucht, dus dan is het niet meer nodig. Dit is iets dat waarschijnlijk terug blijft komen. Ik denk dat je daar heel erg goed wat professionele ondersteuning bij kan gebruiken. Het verbaast me eerlijk gezegd dat ze je dat nog niet zelf hebben aangeboden.
Gaan chickie, echt doen. Je kan er echt iets aan hebben
Immerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dezen spreekt wijze woorden
Clean etenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, met je cliffhanger-artikel, ga je morgen iets belachelijk maken in je filmpjen?![]()
Is er mcdonalds bij betrokken?quote:
jammer dat ze niet meer bij de Smullers werktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is er mcdonalds bij betrokken?![]()
okay zal es kijken, zit over 2 weken al in thailand dus weetn iet of t ervoor nog kanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Lindytje het volgende:
Mels, ga naar een psych
En niet: na uitslag en Thailand ben ik vast opgelucht, dus dan is het niet meer nodig. Dit is iets dat waarschijnlijk terug blijft komen. Ik denk dat je daar heel erg goed wat professionele ondersteuning bij kan gebruiken. Het verbaast me eerlijk gezegd dat ze je dat nog niet zelf hebben aangeboden.
Gaan chickie, echt doen. Je kan er echt iets aan hebben
Echt doen hoor chickie!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay zal es kijken, zit over 2 weken al in thailand dus weetn iet of t ervoor nog kan
thanks babe
Nee, en ook smullers nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is er mcdonalds bij betrokken?![]()
Plus dat er vaak nog een wachttijd aan vast zit, dus je kunt jezelf maar vast aangemeld hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt doen hoor chickie!!
En nu vast bellen voor een afspraak nadien is natuurlijk ook okay. Maar als je die eerste stap al hebt gezet is het allemaal wat makkelijker. Hoe langer je het uitstelt, hoe meer excuses je voor jezelf gaat bedenken. /ervaring
En welcome
ja so truequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt doen hoor chickie!!
En nu vast bellen voor een afspraak nadien is natuurlijk ook okay. Maar als je die eerste stap al hebt gezet is het allemaal wat makkelijker. Hoe langer je het uitstelt, hoe meer excuses je voor jezelf gaat bedenken. /ervaring
En welcome
doe mika er ook ff in danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ohai
Die doos gaat de 29e mee richting Limburg
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Milo
mika was tijdje terug aan t stalken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Milo
mika was tijdje terug aan t stalken:
[ afbeelding ]
heerlijk wat een mongolen t ook kunnen zijn!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die rooie hier in huis liep net te grommen met een dikke staartVolgens mij zag hij de buurkat door het raam
ja dan kom ik hun speeltjes wel brengenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
DealEn zodra ik een bezemkast in Amsterdam heb mag je ze ook wel eens komen opzoeken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dan kom ik hun speeltjes wel brengen
Kaddersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen dat vuurwerk klonk dacht de hont dus "NOES DE WERELD VERGAAT" en toen wilde hij naar beneden vluchten.. Maar toen bedacht hij zich halverwege want "NOES DE BAAS IS NOG HIER" en toen is hij op de trap omgekeerd
Mongol-honts![]()
De kad zat gewoon onder de bank, die interesseert het geen hol of ik het overleef
nee die boeit het of de etensbak het overleeft!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen dat vuurwerk klonk dacht de hont dus "NOES DE WERELD VERGAAT" en toen wilde hij naar beneden vluchten.. Maar toen bedacht hij zich halverwege want "NOES DE BAAS IS NOG HIER" en toen is hij op de trap omgekeerd
Mongol-honts![]()
De kad zat gewoon onder de bank, die interesseert het geen hol of ik het overleef
Gotta love catsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet zeker dat streepsel boos is als ik weer thuis ben. Die gaat dan gerust 3 dagen met zn rug naar me toegekeerd zitten
ik zie nog niksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Over anderhalf uur is ie geupload zegt joeptjoep.
ja maar dit was wel heel vaag. ik riep namelijk naar de buurman dat hij gelijk had,l gelijk flop dat raam open en een grote kutsmoel. HOE kunnen wij herrie maken, wij schreeuwen nooit en de muziek staat ook altijd zachtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef Molo het volgende:
Bwhehehehe....
Lekker kansloos. En de politie bellen? Zeker met die studenten valt toch niet te praten, vooral als ze wat op hebben
mja, het zijn er maar een paar, en dit is eigenlijk pas sinds twee dagen. maken ze voor geen kloteherrie, beginnen ze achter ermahgerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:47 schreef Molo het volgende:
Gelijk heb je, wat een fuckface!
zoooo irritant dat soort mensen. Voor mij ook echt wel de reden om lekker rustig in een uithoek te gaan wonen
buttercutter?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:47 schreef Molo het volgende:
eindelijk gevonden hoe een botersnijder op ebay heet!![]()
* Molo gaat kopen kopen kopennnnnnnn
pastry cutter/blenderquote:
ik smelt het altijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:48 schreef Molo het volgende:
[..]
pastry cutter/blender
Zeer logisch wel, maar goed, is handig bij het maken van deegjes, ik heb altijd een bloedhekel aan boter in stukjes snijden
ja ik ook hoor, als het even kan, maar ik wil een keer bladerdeeg maken en dan moet het juist in koude klontjes/vlokjes blijvenquote:
ohja, dan kan dat niet iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik ook hoor, als het even kan, maar ik wil een keer bladerdeeg maken en dan moet het juist in koude klontjes/vlokjes blijven
je moet gewoon geen filmpjes kijken van Masja, dat mens wekt instant kippenvel op manquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:02 schreef megamandy het volgende:
Marsjsjsjsa maakt toch altijd zijn ASMR video's of hoe dat ook moet heten
En nu ben ik het filmpje aan het bekijken hoe die jongen haar tijdens Fashion Week aan het opmaken is, maar DAT vind ik nou rustgevend![]()
Die jongen praat gewoon zacht en rustig en heel rustig opmakenVeel fijner dan iemand die zichzelf opmaakt vind ik persoonlijk
Zometeen filmpje van Lin kijken
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:04 schreef Molo het volgende:
Bwhehehehe, kijk, dát is nou een tof filmpje Lin![]()
nu eens kijken of de trueblood aflevering klaar is
Ja, die dude praatte inderdaad erg prettigquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:02 schreef megamandy het volgende:
Marsjsjsjsa maakt toch altijd zijn ASMR video's of hoe dat ook moet heten
En nu ben ik het filmpje aan het bekijken hoe die jongen haar tijdens Fashion Week aan het opmaken is, maar DAT vind ik nou rustgevend![]()
Die jongen praat gewoon zacht en rustig en heel rustig opmakenVeel fijner dan iemand die zichzelf opmaakt vind ik persoonlijk
Zometeen filmpje van Lin kijken
Ja maar hier praat ze bijna niet inquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
je moet gewoon geen filmpjes kijken van Masja, dat mens wekt instant kippenvel op man
ASMRWhat a load of bullocks
nou, vooruit dan maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar hier praat ze bijna niet inHet gaat meer om die jongen, hoe hij handelt
En dat kijkt super fijn
quote:
hehehee, die kutsmiley past hier ook wel ja :vquote:
Welke is dat dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:51 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehee, die kutsmiley past hier ook wel ja :v
Ik mis nog wel de aids-smiley
geen idee, die moet iemand nog ontwerpenquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:54 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Moet in de OP dat we dat ding ten alle tijden bij ons hebben
Ooh ik dacht dat ik het vergeten/gemist hadquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:57 schreef Molo het volgende:
[..]
geen idee, die moet iemand nog ontwerpen
Vergeet multiquote! spam spam spamquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:57 schreef Molo het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
snel even deze vol posten
u zei spam?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vergeet multiquote! spam spam spam
zeeeeeeeeeeeeeeeekersquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
UhuhHoewel Eric toch wel de grootste baas blijft
neequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:06 schreef megamandy het volgende:
Doet deze het?
Hier kijkt hij ook echt als Eric![]()
[ afbeelding ]
In London?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:06 schreef Molo het volgende:
Hij heeft nu weer lang haar in deze scene, weird!!!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
In London?
Hier past hij zo tussen Buffy The Vampire SlayerOok zo'n bazen serie
Ik zou het wel leuk vinden jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:10 schreef Molo het volgende:
samen fappen op Eric (leuk ook voor de teruglezers)
checkquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden jaEn normaal val ik niet op blond
mag ik mee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:12 schreef megamandy het volgende:
Zweden
Ik heb al een perfecte stage gevonden die ik wel zou willen hebben en ja in Zweden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |