Staat goed Spees!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Mooie kleur die je draagt Spees, maar als ik je een tip mag geven, doe wel even je wenkbrauwen/bert plukken![]()
Ik heb de foto even vanuit je whatsappje hier gezet, hoop dat je het niet erg vindt
[ afbeelding ]
Wel keurig de snor bijgewerktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Mooie kleur die je draagt Spees, maar als ik je een tip mag geven, doe wel even je wenkbrauwen/bert plukken![]()
Ik heb de foto even vanuit je whatsappje hier gezet, hoop dat je het niet erg vindt
[ afbeelding ]
ja zeker, props daarvoor!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel keurig de snor bijgewerkt
quote:Politica denkt dat islam land is
Toegevoegd: vrijdag 9 aug 2013, 21:49
Update: vrijdag 9 aug 2013, 21:51
Een Australische politica is flink de mist in gegaan tijdens een interview. Ze maakte meerdere blunders. Zo beweerde ze dat de islam een land is:"Ik veroordeel islam niet als land, maar hun wetten zijn hier niet welkom."
Stephanie Banister zei nog meer dingen die niet helemaal klopten. Zo zei ze dat ze wilde dat halal vlees verboden zou moeten worden, terwijl koosjer vlees wel gewoon mag."Joden doen het vanuit hun geloof, omdat ze Jezus Christus volgen."
En volgens haar volgen moslims de haram. Dat klopt ook niet:haram is een term voor producten die binnen de islam juist verboden zijn.
alls je 6 lege mac dingen hebt is ie gratischquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
is MAC ook goedkoper in Deutschland trouwens?
Ik wilde precies die lipstick eerder ook al kopen, zo'n toffe kleur
Maar ik vind MAC zo duur
Klinkt goed! Hopen dat een van die opties hem kan wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
HALLON!
Mag bij twee kamers waarschijnlijk komen kijkenEentje is wel met een kijkavond en bij een andere vroegen ze of ik vrijdag langs kon komen maar dan zit ik net in Berlijn
Dus gemaild met de vraag of ik een andere dag ook zou mogen langskomen
![]()
ErmahgerdZOveel beter dan "Hoi we hebben 140 reacties gehad sorry"
![]()
*stuiter, stuiter*
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hopen dat een van die opties hem kan worden
Heb dus in de mail gezet dat ik al 2 jaar hbo heb gevolgd en alweer bijna 3 jaar werk en ik dus geen typisch eerstejaars ben. Heeft toch geholpenquote:Wij (23, 22 en 28) studeren/werken en zijn opzoek naar een vrouwelijke werkende (of laatste fase studie) huisgenoot.
my gawdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt, hoe ze zichzelf steeds verder de nesten in werkt, briljant![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
HALLON!
Mag bij twee kamers waarschijnlijk komen kijkenEentje is wel met een kijkavond en bij een andere vroegen ze of ik vrijdag langs kon komen maar dan zit ik net in Berlijn
Dus gemaild met de vraag of ik een andere dag ook zou mogen langskomen
![]()
ErmahgerdZOveel beter dan "Hoi we hebben 140 reacties gehad sorry"
![]()
*stuiter, stuiter*
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaen zeker omdat die kamer waar ik dus weer voor gemaild heb voor een andere datum eigenlijk dus dit in het bericht hadden staan:
[..]
Heb dus in de mail gezet dat ik al 2 jaar hbo heb gevolgd en alweer bijna 3 jaar werk en ik dus geen typisch eerstejaars ben. Heeft toch geholpen
Ik jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij de DM hadden ze trouwens 2x zoveel 24uurs lipstick als in NL. Qua prijs zat daar geen verschil tussen helaas.
Ik ga maandag als het goed is nog een keer naar DM. Wie wilden nog meer zandlakjes? Dico iig toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |