Net 3 dagen oud en waren maar 229 euroquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat ken ik weer welMaar ja nee kut hoor, hopelijk was het geen dure schoen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net 3 dagen oud en waren maar 229 euro
Ahquote:
Wat?quote:
is een kratje bier en wat wietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
AhIk eigenlijk ook, maar ging weer doorslapen, hehe.
Ik vind het ECHT niet meer waard om daar te gaan werken, mang.
Als ik nu ga werken dan werk ik 6u... 6*2,90=17euro
Ik ga echt niet de hele middag/avond werken voor minder dan 2 tientjes
Had je nou al bij die snackbar gesolliciteerd dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb mijn beautysleep nodig jaquote:
Gewoon winkel in de fik steken, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij met je werk altijd.quote:
Ja, maar is dat het waard?quote:
Ja, maar dat zijn Chinezen en doen fucking vaag, ene keer kan het wel, opeens hebben ze al iemand aangenomen, etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had je nou al bij die snackbar gesolliciteerd dan?
Doe ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon winkel in de fik steken, dat zal ze leren
Kom dan.quote:
Je moet ergens je geld mee verdienen, ik vind het maar kansloos als je ergens werkt en dan niet gaat tbh.quote:
Is het ook, maarja, was gewoon door de wekker heen geslapen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet ergens je geld mee verdienen, ik vind het maar kansloos als je ergens werkt en dan niet gaat tbh.
Misschien meer wekkers zetten of eerder gaan slapen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is het ook, maarja, was gewoon door de wekker heen geslapen.
Dat wist je voordat je daar aan de slag ging al.quote:En moeten ze maar een beetje fatsoenlijker loon geven.
Nee hoor, dat word niet vertelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien meer wekkers zetten of eerder gaan slapen.
[..]
Dat wist je voordat je daar aan de slag ging al.
Dat is normaal als jongeren werk zoeken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
Jij gaat ergens werken zonder dat je weet hoeveel geld je gaat verdienen per uur?
Nee. Ik vraag het altijd bij sollicitaties en doe vooraf al wat onderzoek op internet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is normaal als jongeren werk zoeken.
Je weet het pas als je daar werkt.
Ik vind het gewoon je eigen fout dat je daar nu werkt (of naja, hoort te werken) voor een loon wat je niet aan staat. Succes met deze mening.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is normaal als jongeren werk zoeken.
Je weet het pas als je daar werkt.
True, maar ik hoef daar niet heen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon je eigen fout dat je daar nu werkt (of naja, hoort te werken) voor een loon wat je niet aan staat. Succes met deze mening.
Ik vraag dat niet bij sollicitatiesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag het altijd bij sollicitaties en doe vooraf al wat onderzoek op internet.
Ik vraag gewoon 'en hoeveel verdien ik dan per uur?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True, maar ik hoef daar niet heen.
[..]
Ik vraag dat niet bij sollicitaties
"Hoeveel verdien ik?"
Komt echt een beetje over van... ja.
Dan moet je d'r representatief uitzien... aka... haar korter knippenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
Gewoon in de horeca gaan werken. Toen ik 15 was pakte ik 5 eutjes per uur.Exclusief fooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |