Toch geeft dat wat extra's wel, een soort van deja vue gevoel wat lastig te omschrijven is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik en godzijdank mevrouw Drebin moeten er ook niet aan denken. Nooit echt een serieuze kinderwens gehad.
Ik kan ze niet eens krijgen en heb daar ook geen behoefte aan. Respect voor degene die er vandaag de dag aan beginnen, in deze tijd van onzekerheden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik en godzijdank mevrouw Drebin moeten er ook niet aan denken. Nooit echt een serieuze kinderwens gehad.
Softdrugs. Ik begon met blowen op m'n 13e. Vind het nog steeds wel lekker maar ik woon niet meer in Nederland en toeristendrugs van slechte kwaliteit houd ik niet van dus min of meer mee gestopt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waar lag het dan aan? Ben nog nooit van school getrapt en heb ook een geweldige tijd gehad.
Nou ja, als je soms van die kinderen ziet bijv. in de stad, vooral die kleintjes snap ik wel wat je bedoelt... Dan vraag je je af of het toch niet heel leuk is om bijv. vader te zijn, een bepaald gevoel krijg je dan. Zoiets van, zo'n kleintje kan ook naar mij toe komen rennen om bepaalde dingen te leren. Maar ja..quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch geeft dat wat extra's wel, een soort van deja vue gevoel wat lastig te omschrijven is.
Dat eerste is natuurlijk bijzonder vervelend, dat tweede ben ik zeer met je eens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik kan ze niet eens krijgen en heb daar ook geen behoefte aan. Respect voor degene die er vandaag de dag aan beginnen, in deze tijd van onzekerheden.
Vandaar. Als je uiteindelijk maar goed terecht bent gekomen is het niet meer dan een stukje geschiedenis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Softdrugs. Ik begon met blowen op m'n 13e. Vind het nog steeds wel lekker maar ik woon niet meer in Nederland en toeristendrugs van slechte kwaliteit houd ik niet van dus min of meer mee gestopt.
Eigenlijk ben ik helemaal geen kinderliefhebber maar wanneer je ze dan zelf hebt, ga je er toch anders tegenaan kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, als je soms van die kinderen ziet bijv. in de stad, vooral die kleintjes snap ik wel wat je bedoelt... Dan vraag je je af of het toch niet heel leuk is om bijv. vader te zijn, een bepaald gevoel krijg je dan. Zoiets van, zo'n kleintje kan ook naar mij toe komen rennen om bepaalde dingen te leren. Maar ja..
Nou ja, dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post. Ik vind schijt vreselijk smerig maar toen ik kittens had interesseerde het me geen moer, evenals ze boel sloopten, dan zie je de beesten en denk je, ach.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik helemaal geen kinderliefhebber maar wanneer je ze dan zelf hebt, ga je er toch anders tegenaan kijken.
Als de luier gewisseld moest worden was ik altijd ineens druk met andere dingen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post. Ik vind schijt vreselijk smerig maar toen ik kittens had interesseerde het me geen moer, evenals ze boel sloopten, dan zie je de beesten en denk je, ach.
Voor kinderen moet dat ongeveer hetzelfde zijn denk ik, alleen veel sterker.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als de luier gewisseld moest worden was ik altijd ineens druk met andere dingen.
Dan ben ik blij dat jullie kans op slagen van de relatie ook de sig van 000 had.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als de luier gewisseld moest worden was ik altijd ineens druk met andere dingen.
De taken goed verdelen is al 75%quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat jullie kans op slagen van de relatie ook de sig van 000 had.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:
Hmmm, dan doe je zeker iets heel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
In november dit jaar wordt het alweer 31 jaar getrouwd en iets daarna opa.
Wat ik ook probeer, kom er maar niet vanaf.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmmm, dan doe je zeker iets heel goed..
(wat het is, dat vereist verder onderzoek).
Dan heb je geen sprookjeshuwelijk, maar een goed huwelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ik ook probeer, kom er maar niet vanaf.
Tja, dat komt denk ik door het verliezen van de wilde haren. Waar je hééééél vroeger (mits je niet vreselijk verliefd was) maar deed, haal je nu de schouders op en denk je, ach...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ik ook probeer, kom er maar niet vanaf.
Heb wel een wit paard geregeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan heb je geen sprookjeshuwelijk, maar een goed huwelijk.
Goed bezigquote:
Ook dat hebben we goed geregeld, 75% van de woonkamer is van mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Goed bezigEen kennis van me heeft zo'n sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt, zit de heks al klaar op de bank. Die heeft thuis ook niks te vertellen.
Nee, dan blijf ik liever alleen.
Toch wel het gedeelte waar de tv hangt mag ik hopen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook dat hebben we goed geregeld, 75% van de woonkamer is van mij.
Nee helaas, de TV is het domein van mijn vrouw want die moet alle series volgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Toch wel het gedeelte waar de tv hangt mag ik hopen?
Liefjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken het wel, maar zelf nooit een Atari gehad.
[..]
Ach ik heb ze nog allemaal staan hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |