Nee? Al die lemmings ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Serieus niemand door dat dit een lemming is?
![]()
Moet jij nodig zeggen met die vage topics van jequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Serieus niemand door dat dit een lemming is?
![]()
Hmm, normaal heb ik ze altijd wel door. Eens kijken of ik het origineel kan vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:43 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met die vage topics van je
Negerinnen vinden meestal blank gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:22 schreef bobbiey het volgende:
herkenbare klacht, gek dat ze niet doorhebben dat ze elke kans om lid van het meesterras aan te mogen raken moeten grijpen...
Ze hebben niets te vinden :p Zelfs zwarte mannen hebben nog liever de blanke overschotjes dan dat ze in relatie met negerin moeten stappen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:28 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Negerinnen vinden meestal blank gewoon lelijk.
Dorpelingenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:28 schreef Bushalte het volgende:
[..]
JA DAT WERKT TOCH NIET?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dorpelingen
Zelfs hier in Groningen-stad zijn negerinnen minimaal net zo gewillig jegens white boys als blanke vrouwen.
@TS je moet niet debiel gaan doen zoals je kleden als een mocro of karl kani dragen
Gewoon normaal doen.
Ben je niet gewoon überhaupt onaantrekkelijk?quote:
Hm, ik heb ook een donkere huidskleur, maar ik zie genoeg blanke jongens waarvan ik ze knap vind. Verschilt gewoon per persoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:28 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Ben je getint of echt neger?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Hm, ik heb ook een donkere huidskleur, maar ik zie genoeg blanke jongens waarvan ik ze knap vind. Verschilt gewoon per persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |