Gewoon een lekker wijfquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al stomp je die in der kut vloeit er rijkelijk Rakia uit, dan krijg je zo een emmer Roemeen over je bakkes heen.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:38 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Al stomp je die in der kut vloeit er rijkelijk Rakia uit, dan krijg je zo een emmer Roemeen over je bakkes heen.
Dat is een Oekraïnsequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Waterloos het volgende:
Te skeer zijn voor negerinnenx 1000
Zo`n dikke die roti maakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef ntm het volgende:
Ik ken weinig negerinnen die echt op Hollandse mannen vallen, ligt er aan hoe je eruit ziet en wat voor soort negerin je wilt.
Weet niet. 'k Probeerde me eerst als een mocro te kleden, want die scoren over het algemeen bij negerinnen. Dat voel dus tegen, toen ging ik voor mezelf en toen negeerde ze me gewoon. (of ze noemde me "zielige tata")quote:
Negerinnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef AlexanderC het volgende:
Bedoel je negers of negerinnen? Wil je stiekem een gehaktstaaf in je achterste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |