SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sanaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
v.d. Hart,
Tete, Gravenberch, Denswil, Boilesen,
Sporkslede, Bazoer, de Kamps
De Sa, Höner, Sana
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:56 schreef Ziekebaard het volgende:
Het is wel stom dat het nergens wordt uitgezonden...
Ja, en Telstar - Emmen, Helmond - Eindhoven & Den Bosch - Fortuna ook nergens. Gek hé?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:56 schreef Ziekebaard het volgende:
Het is wel stom dat het nergens wordt uitgezonden...
Nee debiel, Ajax trekt namelijk veel meer kijkers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en Telstar - Emmen, Helmond - Eindhoven & Den Bosch - Fortuna ook nergens. Gek hé?
Desnoods op Ajax Exclusive, maarja dat kan niet omdat de rechten bij Fox liggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en Telstar - Emmen, Helmond - Eindhoven & Den Bosch - Fortuna ook nergens. Gek hé?
VVV - Willem II is een kraker voor Jupiler League begrippen. Het zou wel enorm kansloos zijn als je alleen maar Jong Ajax uitzendt op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee debiel, Ajax trekt namelijk veel meer kijkers.
Ze hebben 3 zenders he, dat weet je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou wel enorm kansloos zijn als je alleen maar Jong Ajax uitzendt op de vrijdagavond
Dat was in de voorgaande jaren ook zo, 3 kanalen (1 al eredivisie) en maar 1 wedstrijd die werd uitgezonden. Ga desnoods een klaagbrief sturen naar FOX.quote:
Daar heb ik niks mee te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was in de voorgaande jaren ook zo, 3 kanalen (1 al eredivisie) en maar 1 wedstrijd die werd uitgezonden.
Nee joh, ik vind het alleen raar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga desnoods een klaagbrief sturen naar FOX.
Hoezo? Die hebben 6 fans die alle in het stadion zitten. Er kijkt geen hond naar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan niet altijd feest zijn, ze kiezen gewoon voor het leukste affiche, en ik begrijp volkomen dat ze voor VVV - Willem II kiezen.
2, ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze maar 1 kanaal gebruiken?
Bron?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Die hebben 6 fans die alle in het stadion zitten. Er kijkt geen hond naar.
1 kanaal voor de juup ja, je weet dat toch wel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Die hebben 6 fans die alle in het stadion zitten. Er kijkt geen hond naar.
[..]
2, ja.
Algemene kennis.quote:
Ze hebben 3 kanalen waarvan ze er nu één niet gebruiken. Geen idee wat jij nu precies bedoelt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
1 kanaal voor de juup ja, je weet dat toch wel?
Een vladeskje van jouw kant.quote:
Ga het anders vragen aan FOX? Ik weet het ook niet.quote:[..]
Ze hebben 3 kanalen waarvan ze er nu één niet gebruiken. Geen idee wat jij nu precies bedoelt.
Maakt wel erg veel uit of Ajax 1 voor of na Jong Ajax speeltquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
v.d. Hart,
De Sa, Höner, Sana
Ze hebben 3 kanalen waarvan ze er één niet gebruiken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
En als ze maar 1 kanaal gebruiken is het gewoon logisch dat ze voor de topper VVV - Willem II kiezen.
Dat doen ze al jaren, dat zeg ik ook toch? Als jij ook Jong Ajax wilt op FOX Sports 5 ga je maar een mail sturenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben 3 kanalen waarvan ze er één niet gebruiken.
Kan jij wel lezen?
Dus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doen ze al jaren, dat zeg ik ook toch?
Kijkend naar het feit dat er geen hond naar keek en dat ze daarom besloten hebben Ajax, PSV en Twente toe te voegen vind ik idd vreemd dat er andere wedstrijden de voorkeur krijgen boven deze 3. Al had het nog slimmer geweest ze anders in te plannen of, gewoon het 3e kanaal te gebruiken zodat beide wedstrijden uitgezonden zouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het draait er dus bij jou meer om dat Jong Ajax voorrang krijgt boven de andere clubs?
Whut?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
supporters die met een Ajax-shirt naar Oss komen worden uit het stadion gezet
Daar heb je zeker gelijk in. Al hebben ze het ook al geprobeerd om anders in te plannen. Ze gebruiken nu vrijdag, zaterdag, zondag & maandag. Alleen wordt het dan een beetje beperkt om wedstrijden uit te zenden vanwege het feit dat op de zaterdagmiddag waarschijnlijk geen hond kijkt vanwege amateurvoetbal, om 16:30 misschien wel, maar in de avond zijn alle 3 kanalen in gebruik, geldt ook voor de zondag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijkend naar het feit dat er geen hond naar keek en dat ze daarom besloten hebben Ajax, PSV en Twente toe te voegen vind ik idd vreemd dat er andere wedstrijden de voorkeur krijgen boven deze 3. Al had het nog slimmer geweest ze anders in te plannen of, gewoon het 3e kanaal te gebruiken zodat beide wedstrijden uitgezonden zouden kunnen worden.
Ik hoop dat je het nu snapt.
Ook als je dus gewoon voor het uitvak komt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, duidelijker kan ik het niet verwoorden. Trieste bende.
Ja, dat is waar ook waar. Vond het sowieso al vreemd dat ze van 4 naar 3 kanalen gingen. Hoopte eigenlijk op de maandagavond, dan heeft het 1ste al gespeeld dus weet je wie wel of niet kan gebruiken voor die wedstrijd plus er staat niks tegenover.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Al hebben ze het ook al geprobeerd om anders in te plannen. Ze gebruiken nu vrijdag, zaterdag, zondag & maandag. Alleen wordt het dan een beetje beperkt om wedstrijden uit te zenden vanwege het feit dat op de zaterdagmiddag waarschijnlijk geen hond kijkt vanwege amateurvoetbal, om 16:30 misschien wel, maar in de avond zijn alle 3 kanalen in gebruik, geldt ook voor de zondag.
Beetje karig middenveld. Hopelijk komen Meleg en Lobotka ook nog in actie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
v.d. Hart,
De Sa, Höner, Sana
Beetje rare actie van FOX om maar 3 voor Eredivisie/JupilerLeague te gebruiken, en 2 voor internationaal. Weet niet wat voor reden daar achter zit, want je gaat jezelf juist beperken en in dilemma's brengen. Als er 5 wedstrijden op een zaterdag of zondag zijn door interlandvoetbal. Moet je juist 2 wedstrijden om 18:45 doen, 1 om 19:45 en 2 om 20:45. Erg apart allemaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook waar. Vond het sowieso al vreemd dat ze van 4 naar 3 kanalen gingen.
Lijkt erop dat de Jong-ploegen alleen op maandag spelen wanneer ze thuis moeten.quote:Hoopte eigenlijk op de maandagavond, dan heeft het 1ste al gespeeld dus weet je wie wel of niet kan gebruiken voor die wedstrijd plus er staat niks tegenover.
Behalve VI dan.
Ja, als ze straks onverhoopt het Spaanse voetbal ook nog krijgen dan hebben ze echt een probleem. Sport1 heeft er 7quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje rare actie van FOX om maar 3 voor Eredivisie/JupilerLeague te gebruiken, en 2 voor internationaal. Weet niet wat voor reden daar achter zit, want je gaat jezelf juist beperken en in dilemma's brengen. Als er 5 wedstrijden op een zaterdag of zondag zijn door interlandvoetbal. Moet je juist 2 wedstrijden om 18:45 doen, 1 om 19:45 en 2 om 20:45. Erg apart allemaal.
Zullen ze echt wel uit moeten breiden. Want FOX wil veeeeel meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als ze straks onverhoopt het Spaanse voetbal ook nog krijgen dan hebben ze echt een probleem. Sport1 heeft er 7En Fox wil ook nog andere sporten gaan uitzenden.
Dat zal volgend jaar wel meer worden lijkt me. Dit is gewoon voor een jaar om alles te starten ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als ze straks onverhoopt het Spaanse voetbal ook nog krijgen dan hebben ze echt een probleem. Sport1 heeft er 7En Fox wil ook nog andere sporten gaan uitzenden.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen vraag ik me af wie er dan op de bank zitten, in ieder geval Meleg en Lobotka
twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 19:28:26Bank Jong Ajax: Schmitz, Nieuwpoort, Kuipers, Lobotka, Lazic, Hendriks en Meleg #ossaja reageer retweet
Jezus..twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 19:28:07Meisje van jaar of drie loopt aan hand papa. Heeft oud, blauw uitshirt aan. ME’er schudt hoofd en spreekt papa erop aan. #ossaja reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 19:37:09In Barcelona-shirt naar Oss - Ajax is geen enkel probleem. Dat mag wel. Zien ook een paar Feyenoorders. Niks aan de hand. #ossaja reageer retweet
Ik dacht even dat er weer een portemonnee was gestolen door een ploeggenootquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ajaxlife
Twee supporters. In Ajaxshirt. Mag niet. Weggestuurd. #ossaja #ajax
Waar maken mensen zich druk omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ajaxlife
Twee supporters. In Ajaxshirt. Mag niet. Weggestuurd. #ossaja #ajax
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef Devv het volgende:
Het is net de Ordnungspolizei. Juden nicht erwünscht.
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 20:38:26Jong Ajax speelt niet best. Grootste kansen voor Oss. Spelers eerste voegen weinig toe en Pique is spits Höner met gemak de baas. #ossaja reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 20:42:20De Kamps laat bal vallen bij ingooi. Dus kwijt. Boilesen schudt zijn hoofd. De Deen oogt al een tijdje gefrustreerd. #ossaja reageer retweet
Groenendijk moet maar eens kappen met 3 verdedigende middenvelders op een middenveld te gaan spelen.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 20:45:32Rust. 0-0. Het moet echt beter in de tweede helft. De speaker roept voor de zekerheid nogmaals de ruststand om. #ossaja reageer retweet
Normaal komen ze op voorsprong door De(e)nen.. [Weet t, slechte grapquote:
Hoezo supertalenten? Het is een mix van talenten met wat baggerspelersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
De supertalenten van Ajax verloren van Oss zie ik. Hoe kan dat ? (serieuze vraag, no offence). Zag dat er toch wat aardige namen speelden...
Sana, Boilesen en die smatjesneuker speelden toch? Zag dat Tete geel pakte, is toch ook best een talent? Rest van de opstelling weet ik niet. Die Mickey op doel, is dat wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo supertalenten? Het is een mix van talenten met wat baggerspelers
vd Hart is een redelijk talent maar meer ook niet. Sana is bagger en Boilesen heeft afgelopen paar jaar amper gespeeld. Ik verwacht ook nog steeds dat Jong Ajax ergens onderin zal eindigenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sana, Boilesen en die smatjesneuker speelden toch? Zag dat Tete geel pakte, is toch ook best een talent? Rest van de opstelling weet ik niet. Die Mickey op doel, is dat wat?
mooie bijnaamquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sana, Boilesen en die smatjesneuker speelden toch? Zag dat Tete geel pakte, is toch ook best een talent? Rest van de opstelling weet ik niet. Die Mickey op doel, is dat wat?
Ja, daar ben ik ook bang voor. Al is 0-2 wel erg treurigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk dat dit wel kenmerkend voor het seizoen gaat zijn. Op vrijdag uit veel puntverlies en op maandag in Amsterdam - met in principe een veel sterker team - bijna alles winnen.
twitter:NicoBoilesen twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 23:07:17Nou! Zo moet je dus niet voetbal spelen #ajaoss #ongelooflijk #slecht reageer retweet
supertalenten, wie heeft dat verzonnen tijdens mijn vakantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
De supertalenten van Ajax verloren van Oss zie ik. Hoe kan dat ? (serieuze vraag, no offence). Zag dat er toch wat aardige namen speelden...
Ook ernstig dat hij een wedstrijdje tegen Oss moet spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NicoBoilesen twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 23:07:17Nou! Zo moet je dus niet voetbal spelen #ajaoss #ongelooflijk #slecht reageer retweet
twitter:marinoAFCA twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 23:35:53@ajaxlife ik moest mee naar bureau om dat ik het Uit trainingspak aan had -___- reageer retweet
Hij zegt weinig fout maar daarom zit je ook in die competitie, wel lullig voor de traditionele eerste divisie clubs, het maakt dus enorm uit welk "jong" team je op welke dag ontmoet, maar goed een kut competitie was het toch al.quote:
Ach, als iedereen Jong Ajax een keer in Amsterdam op maandag en op een willekeurige andere dag bij hun thuis treft, is het ook weer gelijk getrokken. Alleen heb je er weer voordeel als je aan het einde van het seizoen Jong Ajax in Amsterdam treft, omdat er dan mogelijke spelers al niet meer mee mogen doen (Boilesen heeft er al 1 eredivisie duel op zitten bv.)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zegt weinig fout maar daarom zit je ook in die competitie, wel lullig voor de traditionele eerste divisie clubs, het maakt dus enorm uit welk "jong" team je op welke dag ontmoet, maar goed een kut competitie was het toch al.
Ik heb geen idee hoe het bij PSV en Twente zit maar daar zou het ook kunnen uitmaken, uiteindelijke titel zal het een club niet kosten maar een periodetitel kan zo maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach, als iedereen Jong Ajax een keer in Amsterdam op maandag en op een willekeurige andere dag bij hun thuis treft, is het ook weer gelijk getrokken. Alleen heb je er weer voordeel als je aan het einde van het seizoen Jong Ajax in Amsterdam treft, omdat er dan mogelijke spelers al niet meer mee mogen doen (Boilesen heeft er al 1 eredivisie duel op zitten bv.)
Dat is waar, maar het is altijd al "oneerlijk" geweest wbt periode titels, deze is in 3 of 4 gedeeld, dus je hebt altijd een periode dat je tegen betere clubs moet en je concurrent tegen mindere.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het bij PSV en Twente zit maar daar zou het ook kunnen uitmaken, uiteindelijke titel zal het een club niet kosten maar een periodetitel kan zo maar.
http://www.telegraaf.nl/t(...)l_Vertonghen___.htmlquote:BARCELONA -
FC Barcelona wil zich versterken met Jan Vertonghen. De kampioen van Spanje heeft volgens verschillende media in Engeland en Spanje een bod van 27 miljoen euro op de Belgische verdediger van Tottenham Hotspur uitgebracht.
FC Barcelona is al langer op zoek naar een centrale verdediger. De club slaagde er vorige maand niet in Thiago Silva van Paris Saint-Germain over te nemen. Vertonghen herstelt op dit moment van een enkelblessure.
De Belg staat nog tot de zomer van 2016 onder contract bij Tottenham Hotspur, dat hem vorig jaar voor 12 miljoen euro overnam van Ajax.
De beste weet ik niet maar wel eentje die bij hun pastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Worden ze eindelijk wakker daar door de beste lcv van de wereld te halen.
Echt he, ideale verdediger voor Barca!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Worden ze eindelijk wakker daar door de beste lcv van de wereld te halen.
Als hij daar 5 miljoen kan verdienen wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:06 schreef Danielle94 het volgende:
Spartak Moskou probeert volgens De Telegraaf Toby Alderweireld vast te leggen. De krant meldt dat de Russische club een bod heeft gedaan op de verdediger van Ajax. Marc Overmars, directeur voetbalzaken van de Amsterdammers, denkt dat de clubs een overeenkomst kunnen bereiken.
"We hebben een bod ontvangen”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars, die de naam van de club niet wilde noemen. “Dat vind ik niet netjes als we in gesprek zijn. Maar net als eerder met Norwich City denk ik dat we er met deze club moeten kunnen uitkomen.”
Eerder liet Alderweireld weten graag naar Engeland te gaan en Rusland niet als optie te zien. De Belg speelt sinds 2008 in het eerste elftal van Ajax en doorliep vanaf 2004 de jeugdopleiding van de Amsterdamse club.
Vraag me af of ie nu wel opeens naar Rusland zou gaan..
Hoop het niet..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij daar 5 miljoen kan verdienen wel.
Wauw, sowieso een man met levenservaringquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:08 schreef dennis83 het volgende:
Judoka Guillaume Elmont gaat aan de slag bij Ajax. Begin juli bevestigde hij dat Ajax hem had benaderd.
Inmiddels staat op zijn Twitteraccount (@guillaumeelmont) dat hij performance coach van Ajax is. Elmont werd wereldkampioen in 2005, is 11-voudig nationaal kampioen (een record) en nam deel aan 3 Olympische Spelen (5e plaats in Beijing).
Hij is geboren in Rotterdam maar bracht zijn jeugd door in de Bijlmer. Hij studeerde klinische psychologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en werkte de afgelopen 7 jaar als kapitein bij de luchtmacht.
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Dat kun je met recht een echte winnaar noemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wauw, sowieso een man met levenservaring
Met zo'n CV kan je voor de dag komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:08 schreef dennis83 het volgende:
Judoka Guillaume Elmont gaat aan de slag bij Ajax. Begin juli bevestigde hij dat Ajax hem had benaderd.
Inmiddels staat op zijn Twitteraccount (@guillaumeelmont) dat hij performance coach van Ajax is. Elmont werd wereldkampioen in 2005, is 11-voudig nationaal kampioen (een record) en nam deel aan 3 Olympische Spelen (5e plaats in Beijing).
Hij is geboren in Rotterdam maar bracht zijn jeugd door in de Bijlmer. Hij studeerde klinische psychologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en werkte de afgelopen 7 jaar als kapitein bij de luchtmacht.
[ afbeelding ]
Russen zijn geen land.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Spartak nou gaan betalen voor Alderweireld mocht de deal doorgaan ?
Russen betalen normaliter anderhalf keer zoveel als een willekeurig ander land, miljoentje of 8 a 9 moet er toch wel inzitten.
Dan kan ie beter niet naar Barca gaan. De centrale verdedigers mogen daar volgens mij de middellijn nauwelijks passeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef MrStock het volgende:
Ik zie Verthongen daar in Spanje gewoon op een sukkeldrafje het veld oversteken om vervolgens lekker op 25m afstand een kanonskogel af te vuren of ineens als een valse spits op te duiken... zoals hij wel vaker deed in zijn laatste seizoenshelft bij Ajax
Rightquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Russen zijn geen land.
Just saying.
Die zijn daar de middelijn al gepasseerd want ze spelen op de helft vd tegenpartij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan kan ie beter niet naar Barca gaan. De centrale verdedigers mogen daar volgens mij de middellijn nauwelijks passeren.
Jeugdige overmoed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Moeten we nu bang zijn voor PSV ? Of zakken ze wel weer in ?
Gaat hem niet worden dat heb ik sowieso al uit me hoofd gezet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jeugdige overmoed.
Wel heel spannend dit seizoen. Hoop voor het Nederlands voetbal dat PSV de CL haalt.
Ajax speelt al jaren CL voetbal en voor PSV gaat er denk ik een hele nieuwe wereld open. Daar moet Ajax z'n voordeel uit halen
Natuurlijk. Is gewoon onze grootste concurrent, lijkt me inmiddels wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar normaal gesproken is Ajax toch de gedoodverfde kandidaat en zal het een kwartet worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Is gewoon onze grootste concurrent, lijkt me inmiddels wel duidelijk.
Ajax is nooit bang en wordt ongeslagen kampioen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
"Normaal gesproken"... We moeten gewoon net als alle andere jaren keihard ervoor strijden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken is Ajax toch de gedoodverfde kandidaat en zal het een kwartet worden.
Italiaans voetbal is wel echt van een treurig niveau momenteel. Er zijn echt wel kansen. Zeker als je zorgt dat je uit niet verliest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dat heb ik sowieso al uit me hoofd gezet.
Dat is Ajax ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken is Ajax toch de gedoodverfde kandidaat en zal het een kwartet worden.
Ac Milan heeft gewoon een paar toppers lopen los vd competitie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Italiaans voetbal is wel echt van een treurig niveau momenteel. Er zijn echt wel kansen. Zeker als je zorgt dat je uit niet verliest.
[..]
Dat is Ajax ook.
Neemt niet weg dat je toch altijd een paar kanshebbers hebt?
Het niveau in Nederland is alleen zo treurig geworden dat alleen PSV in de buurt komt.
Feyenoord, Twente, AZ etc. zitten daar weer een heel stuk onder.
AZ uit is altijd wel een kut duel idd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef The_Groove het volgende:
Overigens neemt dat niet weg dat we morgen zomaar kunnen verliezen.
Jup, best gespannen eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef The_Groove het volgende:
Toch werd Dortmund 2 seizoenen terug kampioen en volgde Bayern met een afstand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ac Milan heeft gewoon een paar toppers lopen los vd competitie.
Ja dat klopt ik denk dat als er niks veranderd dat Ajax het nieuwe bayern word/is.
Voor PSV is het begin en lachertje wedstrijden als Cambuur thuis etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toch werd Dortmund 2 seizoenen terug kampioen en volgde Bayern met een afstand.
De komende weken gaan spannend worden.
Alles kan maar ik verwacht het nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef The_Groove het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 11-08-2013 om 11:27:17Overmars ontkent gerucht dat Spurs zich bij #Ajax heeft gemeld met bod voor #Eriksen en #Alderweireld reageer retweet
Misschien hebben ze zich bij van der Sar gemeld?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:28 schreef Reemi het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 11-08-2013 om 11:27:17Overmars ontkent gerucht dat Spurs zich bij #Ajax heeft gemeld met bod voor #Eriksen en #Alderweireld reageer retweet
Ja. Nogal. Nee. Ze worden kampioen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als ze een Ajax poster willen hebben misschien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zich bij van der Sar gemeld?
Word.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk verliest Feyenoord en maken we AZ helemaal met de grond gelijk. Dat zou een mooie middag zijn
Handtekening op hun bil. En dan weer om naar London.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze een Ajax poster willen hebben misschien.
Natuurlijk hebben die zich niet gemeld die zijn niet gekquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:28 schreef Reemi het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben die zich niet gemeld die zijn niet gek
Nee? Ik vind alleen dat we meer mogen verwachten van deze selectie dan wat ze ons voorschotelenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds Boerrigter weg is zijn alle spelers van Ajax niets meer volgens jou
Het seizoen is net begonnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee? Ik vind alleen dat we meer mogen verwachten van deze selectie dan wat ze ons voorschotelen
Conditioneel is het nog niet helemaal 100% maar ze moeten nu wel een uur goed voetbal kunnen laten zien en dat moet voldoende zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn nu al lang genoeg bij elkaar dat die smoes niet opgaat
Alsof ze niet even in moeten komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn nu al lang genoeg bij elkaar dat die smoes niet opgaat
Daar is de voorbereiding toch voor? Om er even in te komenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ze niet even in moeten komen.Vorm komt ook niet zomaar weer terug hoor.
Dat is meestal wel de bedoeling. Helaas werkt het in de praktijk niet altijd zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar is de voorbereiding toch voor? Om er even in te komen
Hebben jullie allemaal al een telraam aangeschaft?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgende week tegen Rotjeknor gehaktdag!
Misschien toch maar ff kaartjes meepakken. Dat wordt echt een 4/5/6 nulquote:
En dan op de counter kapot gespeeld worden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Ooku het volgende:
Had liever Poulsen gezien ipv Schone, maar als AZ zich echt helemaal gaat ingraven kan de keus voor Schone nog wel eens goed uitpakken.
Vandaag winnen en dan ga je volgende week met 20-0 het veld af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag wordt een belangrijke wedstrijd, in feite heb je Feyenoord dan al op 9 punten gezet.
die video van de training niet gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Van Rijn die vrije trappen gaat nemen vanaf 30 meter, wat is dat nou weer ?
Wat doet blind nou weer foutquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Blind, en Schone, en Bojan
Ja, en als degene die de bal naar De Jong speelde dat niet had gedaan was er helemaal niks aan de hand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:17 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind het ook de fout van de Jong. Omdat hij een bal niet over 3 meter in kan spelen, wordt het 5 seconden later een corner voor az.
Speelt weer matigquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:17 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind het ook de fout van de Jong. Omdat hij een bal niet over 3 meter in kan spelen, wordt het 5 seconden later een corner voor az.
Blind valt wel mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Blind, en Schone, en Bojan
Ga jij nou maar fappen op Boerrigterquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet hoe mensen die Bojan nog kunnen verdedigen die voegt niets toe
Voorspelbaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fappen op Boerrigter
Cuenca 2.0quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komt doordat het tempo veel te laag ligt. Ongelooflijk ook dat na de JC Schaal de Boer weer met Schone in het elftal begint ipv Poulsen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We zijn 1.5 wedstrijden ver en jij hebt hem alweer afgeschreven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want mijn post klopt niet? Bojan voegt toch niets toe behalve een hoop salaris
ik mis de geniale acties van boerrigterquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel presteert al 3 seizoenen niet dat is pas zorgelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We zijn 1.5 wedstrijden ver en jij hebt hem alweer afgeschreven?
Je schrijft hem veel te snel af. Ga jij nu maar Celtic kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je schrijft hem veel te snel af. Ga jij nu maar Celtic kijken.
Cuenca schreef ik zeker ook te snel af? Man wat hebben we daar van genoten zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je schrijft hem veel te snel af. Ga jij nu maar Celtic kijken.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef Catch22- het volgende:
Poulsen voor de bojan. Schone rechtsbuiten.
Hij was niet fit nee. Maar als hij fit is, dan is hij een geweldige speler die zeker een versterking is voor Ajax. Dat zag je al bij vlagen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca schreef ik zeker ook te snel af? Man wat hebben we daar van genoten zeg![]()
![]()
![]()
lolquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca schreef ik zeker ook te snel af? Man wat hebben we daar van genoten zeg![]()
![]()
![]()
En jij iets minder kritischquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen moet eens wat kritischer kijken naar het spel van Ajax
Wat heb jij hem dan zien doen dat een Lukoki niet kan? Ik namelijk helemaal niets maar goed hij kwam van Barcelona dan ben je al heilig verklaart voor je een bal hebt geraaktquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was niet fit nee. Maar als hij fit is, dan is hij een geweldige speler die zeker een versterking is voor Ajax. Dat zag je al bij vlagen.
Mensen moeten niet vergeten dat we geen barcelona zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk kritisch genoeg. En Bojan speelt niet goed nee, maar dat doet de rest ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lukoki is alleen goed zonder bal, dat is wel een verschilquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb jij hem dan zien doen dat een Lukoki niet kan? Ik namelijk helemaal niets maar goed hij kwam van Barcelona dan ben je al heilig verklaart voor je een bal hebt geraakt
Techniek, een actie, weten wat je gaat doen voor je een actie inzet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb jij hem dan zien doen dat een Lukoki niet kan? Ik namelijk helemaal niets maar goed hij kwam van Barcelona dan ben je al heilig verklaart voor je een bal hebt geraakt
Nja niet helemaal eens. Als je ziet wat Cocu tot nog toe doet met PSV...dan mag je bij Ajax meer verwachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mensen moeten niet vergeten dat we geen barcelona zijn.
En wanneer precies heb je hem dit zien doen in een Ajax shirt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Techniek, een actie, weten wat je gaat doen voor je een actie inzet.
Je zag het bij vlagen, terwijl hij nog niet eens helemaal fit was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer precies heb je hem dit zien doen in een Ajax shirt?
Je moet vanaf dit seizoen hier zijn hoor:quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nogmaals wanneer zag jij die vlagen want ik heb ze niet gezienquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zag het bij vlagen, terwijl hij nog niet eens helemaal fit was.
maar wel vreemd.vermeer ziek dusquote:
Precies. Er is niemand weg, dus je mag verwachten dat Ajax wel enigszins is ingespeeld en een hoger tempootje speelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik wat meer van dit Ajax verwacht? Kom op zeg het voetbal lijkt nergens op
In de minuten dat hij speelde. Tegen Roda toen en tegen NAC toen hij inviel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals wanneer zag jij die vlagen want ik heb ze niet gezien
Dat mag je hier alleen niet zeggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Precies. Er is niemand weg, dus je mag verwachten dat Ajax wel enigszins is ingespeeld en een hoger tempootje speelt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hopelijk issie volgende week ook 'ziek'.
Ja maar Cuenca speelde die speler van NAC wel mooi door de benen en ging daarna als een ballerina naar de grond zonder aangeraakt te worden. Daar zag je zijn potentiequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Wessiej het volgende:
Bij vlagen iets laten zien zonder dat hij het doet maar je ziet dat hij nog niet topfit is en dat het eventueel nog wel lukt want het lijkt wel ergens op-praatjes.
Bullshit.
Bizar dat we niet zijn salaris van 2 milj overnamenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar Cuenca speelde die speler van NAC wel mooi door de benen en ging daarna als een ballerina naar de grond zonder aangeraakt te worden. Daar zag je zijn potentie
Ik snap het ook niet wat maakt het uit dat hij geblesseerd is hij komt toch wel sterk terug dus het is een zekerheidje op rechtsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bizar dat we niet zijn salaris van 2 milj overnamen
Slechter dan Bojan kan het toch niet zijn vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Yes want een nieuweling neemt direct de wedstrijd op zich
En dan laat je Bojan staan die vandaag geen knikker raakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Yes want een nieuweling neemt direct de wedstrijd op zich
Fischer doet dat ook heel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan laat je Bojan staan die vandaag geen knikker raakt.
raakte wel een paar AZ spelers andersquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan laat je Bojan staan die vandaag geen knikker raakt.
AZ-uit héquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer doet dat ook heel goed
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig hebben we Siem nog moet er niet aan denken als hij weg ging
Daar is hij wel degelijk beter in gewordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Draait er nog bijna in, wat een genot die vrije trappen van Chris
Hij protesteert toch niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Was niets mankrijg de griep nijhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |