Dat is dan een server probleempje. =pquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij doet echt geen hond meer dungeons. Ik kan bij gen enkele dungeon iemand vindenNiet één
Same here, al heb ik met mijn necro wel een duidelijke voorkeur naar condition damage en toughness. Of het helpt weet ik niet maar ok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:18 schreef timmmmm het volgende:
Al die gears zie ik het verschil echt nauwelijks tussen. Ik ben bang dat ik nooit een topspeler word. Net als spelers die me naar mijn build vragen. Uhh, waar ik zin in had toen?
True, WvW is ook pas echt leuk als je ook nog wat schade terug kan geven aan de andere partij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:46 schreef Questular het volgende:
Ik heb meer lol als ik daadwerkelijk wat voor elkaar krijg met mn character dan dat ik met een of andere zuig build alleen maar lig dood te gaan
Ik vergelijk die groene zooi gewoon eerst met de trading post (buy more of this item optie met rechts klikken) en als het verschil minimaal is met een vendor dan vendor of salvage ik het naar gelang mijn pet staat. Sommige dingen leveren 2 silver op bij de vendor maar 5/6 bij de trading post omdat het populaire stats heeft. En als er geen vendor in de buurt is dan salvage ik de bende en alle grondstoffen (hout/ijzer etc) die achter blijven nadat ik de knop heb gedrukt dat het in mijn bank gezet moet worden gooi ik dan ook op de trading post. kan je soms voor een bundel aan ijzer en zo wel een zooitje doekoe krijgen. Ik doe weinig aan craften moet ik zeggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef timmmmm het volgende:
Als ik van die groene armor heb hè, die kan je voor nog geen twee silver ergens verkopen, brengt dat meer op als je dat salvaged? Sommige van die craftmaterialen brengen keiveel op, maar ik heb geen idee of je dat ook krijgt als je zo iets salvaged.
iedereen gebruikt gw2lfg.com , een groupfinder in-game komt binnenkort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij doet echt geen hond meer dungeons. Ik kan bij gen enkele dungeon iemand vindenNiet één
Nahh, wat je nu aan armor van champs krijgt etc op level 80 is bijzonder matig. Je krijgt er helemaal niks voor terug op de trading posts, en op de vendor nauwelijks iets. Dan vraag ik me af of ik het niet beter kan salvagen. Ik salvage eigenlijk nooit dingen, dus ik weet niet of dat iets oplevertquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vergelijk die groene zooi gewoon eerst met de trading post (buy more of this item optie met rechts klikken) en als het verschil minimaal is met een vendor dan vendor of salvage ik het naar gelang mijn pet staat. Sommige dingen leveren 2 silver op bij de vendor maar 5/6 bij de trading post omdat het populaire stats heeft. En als er geen vendor in de buurt is dan salvage ik de bende en alle grondstoffen (hout/ijzer etc) die achter blijven nadat ik de knop heb gedrukt dat het in mijn bank gezet moet worden gooi ik dan ook op de trading post. kan je soms voor een bundel aan ijzer en zo wel een zooitje doekoe krijgen. Ik doe weinig aan craften moet ik zeggen.
De continu kunnen stealth thieves zijn overpowered en irritant :pquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Groene items sell ik eigenlijk altijd gewoon bij de vendor, of ze moeten echt meer opleveren bij de TP, maar ben soms te lui om veel items te vergelijken op de TP, dus dan sell ik ze vaak gewoon direct bij een vendor. Salvagen doe ik alleen bij salvage items, of bij een gele/oranje waar een sigil/oid op zit ( maar dan niet met een basic salvage set natuurlijk). Gele items die ik vind prop ik wel altijd op de TP. Crafting materials enzo spaar ik op, en wanneer er weer een paar weken zijn verstreken gooi ik mijn hele bank leeg om weer wat gold te hebben
Craften doe ik niet echt heel veel, al moet ik dat nog wel doen voor die archievements
Qua armour maakt het in PvE inderdaad niet heel veel uit, al is het als je solo speelt wel handig om wat steviger te zijn en minder snel neer te gaan. Ik speel in PvE daarom ook gewoon met de build die ik leuk vind, maar ook wel met een build die ook in PvP goed genoeg is om af en toe wat mensen neer te halenThief speelt vooral lekker in PvP.
Grondstoffen verkopen kan best leuk zijn hoor en met salvagen breek je dus die items op in die grondstoffen. als ik een paar uur grondstoffen verzamel tijdens het rondrennen en de items salvage kan ik wel een paar gold naar binnen harken. En het neemt minder ruimte in beslag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nahh, wat je nu aan armor van champs krijgt etc op level 80 is bijzonder matig. Je krijgt er helemaal niks voor terug op de trading posts, en op de vendor nauwelijks iets. Dan vraag ik me af of ik het niet beter kan salvagen. Ik salvage eigenlijk nooit dingen, dus ik weet niet of dat iets oplevert
Als het je niet boeit dan niet. Anders ff een extreem verneukt wachtwoord verzinnen met 20 tekens, grote,kleine letters en vreemde tekens en zo. ff bewaren op een kladblok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:40 schreef GlenSpey het volgende:
Zojuist een drietal mailtjes ontvangen 'login attempt blabla'. Ze proberen me te hacken vanuit Hefei, Chinamoet ik actie ondernemen? (ben al enige tijd inactief...)
I'm in tooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
I'm in! Het voelt zo... onaf nu.
En hoe vond je WvW reset? Ik zag je rondlopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nahh, wat je nu aan armor van champs krijgt etc op level 80 is bijzonder matig. Je krijgt er helemaal niks voor terug op de trading posts, en op de vendor nauwelijks iets. Dan vraag ik me af of ik het niet beter kan salvagen. Ik salvage eigenlijk nooit dingen, dus ik weet niet of dat iets oplevert
Een stuk beter dan de dag ervoor, toen we overal weggespeeld warenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:34 schreef Questular het volgende:
[..]
En hoe vond je WvW reset? Ik zag je rondlopen
Zelfs even meegelopen met de guild waar ik in zit AoA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |