Ooh ik heb helemaal geen probleem met Engels hoor! Boeken lees ik altijd in het Engels, ik praat Engels met vrienden. Alleen had ik met de intake zoiets van dat ik het mij niet moeilijker wilde maken dan nodig zou zijn, ook voor mijn zenuwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lessen volgen in het Engels is ff wennen maar daarna echt piece of cake
Vond ik tenminste
Voor het Engels gedeeltequote:
Kan best ja en nu kunnen ook de vwo'ers tenminste de "moeilijke" versie volgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee!
Ja voor HBO is het vaak nog niet helemaal gebruikelijk dacht ik.
Onze bachelor op de TU is ook verplicht in het Nederlands. Soms zit er wel eens een buitenlandse student bij en worden colleges in het Engels gegeven, maar als iemand daar bezwaar tegen heeft, moet de docent overschakelen op Nederlands...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee!
Ja voor HBO is het vaak nog niet helemaal gebruikelijk dacht ik.
Ik heb hem ook opgeslagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah *slaat quarter pounder link nog even op*
overigens nog een paar keer meer die nep big mac saus gemaakt![]()
Mag ik een link? zowel voor de qp en de bm saus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah *slaat quarter pounder link nog even op*
overigens nog een paar keer meer die nep big mac saus gemaakt![]()
QP:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mag ik een link? zowel voor de qp en de bm saus?
Dankquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
QP:
http://www.ohmyfoodness.n(...)iday-quarter-pounder
BM:
http://www.ohmyfoodness.nl/recepten/fastfood-friday-big-mac
Ermnermnerm
Kom hier heenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
We gaan morgen iets ondernemen. Geen idee wat nog maar ik zit nu al 2 dagen geen kut te doen en ik word er ziek van
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar heb ik al sinds 11 uur last van.
Ik zie echt op tegen t weekendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
We gaan morgen iets ondernemen. Geen idee wat nog maar ik zit nu al 2 dagen geen kut te doen en ik word er ziek van
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie echt op tegen t weekendbij alles wat ik doe doet het bij/om mijn hart heen pijn, dus thuis blijven sowieso maar SF komt ook al niet plus dat k nog bloedchaggie ben van het ziekenhuis en alles ... ik gok echt dat het een rukweekend wordt
Nee lief maar dat hoeft niet, ik ben gewoon nog chaggie en k ga straks uit t werk boodschappen halen voor 3 dagen zodat k evt t weekend niet t huis uit hoef, en misschien maar gewoon ff in bed liggen met een film ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil je dat ik langskom voor boodschappen oid sjaan?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie echt op tegen t weekendbij alles wat ik doe doet het bij/om mijn hart heen pijn, dus thuis blijven sowieso maar SF komt ook al niet plus dat k nog bloedchaggie ben van het ziekenhuis en alles ... ik gok echt dat het een rukweekend wordt
Mijn huis mag best gepoetst wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus heeft u tips? Ik hoor ze graag.
Het liefste iets dat niet 500 euro kost aub
Anders gewoon idd lekker een weekend voor je zelf, misschien vooruit werken voor DM? En lekker gamen/slapen/films kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee lief maar dat hoeft niet, ik ben gewoon nog chaggie en k ga straks uit t werk boodschappen halen voor 3 dagen zodat k evt t weekend niet t huis uit hoef, en misschien maar gewoon ff in bed liggen met een film ofzo
Lekker uit eten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iets te vieren? Of is het 'zomaar' ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lekker de veluwe op voor een wandeling?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
zomaar, en ik wil iets doen,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets te vieren? Of is het 'zomaar' ?
:vquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind naar dico en sjon wel een goeden idee :v
Ja pciesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Anders gewoon idd lekker een weekend voor je zelf, misschien vooruit werken voor DM? En lekker gamen/slapen/films kijken
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind naar dico en sjon wel een goeden idee :v
dit zijn wel 2 leuke dingen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker de veluwe op voor een wandeling?
Geocashing! Vindt Masja ook leuk om te doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zomaar, en ik wil iets doen,
Uit eten is leuk maar dan zit je alsnog de hele dag niks te doen
Ik heb al vaker een museum geopperd, dan krijg ik een gromreactie en verder niksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien eerst een museumpje doen, dan een stadswandeling en een terrasje ter afsluiting?
Je mag ook hier komen he, en als je dan ff alleen wilt zijn dat sluit je jezelf op hier op ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja pcies
Maar door pijn, het zit toch niet helemaal lekker dat hart zo kut doet en dat ZH t ook niet vertrouwd en dan oom die anderhalve maand geleden overleden is door gekut aan zijn hart wat er niets mee te maken heeft mar toch in achterhoofd zit dus ergens wel verrot om hele weekend alleen te zijn maar ergens ook wel goed want omdat k weer chaggie ben weet k weet niet of k wel gezelig ben als er mensen langskomen
dat pixar dinges in a'dam? of is dat nu ff te ver wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al vaker een museum geopperd, dan krijg ik een gromreactie en verder niks
Ik sleep m wel een keer mee, nu zeuren dat die mee naar dico moet :p
Dat is beter als we gratis reizen hebben iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat pixar dinges in a'dam? of is dat nu ff te ver weg
Verveel jij je ofzo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je mag ook hier komen he, en als je dan ff alleen wilt zijn dat sluit je jezelf op hier op ofzo
laat je t weten als je toch hulp nodig hebt voor boodschappen ofzo?:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat pixar dinges in a'dam? of is dat nu ff te ver weg
Oh is goed hoor! Gezellig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verveel jij je ofzo?
Zullen we een spontane massameet doen morgen bij jou?
Ah dat verklaartquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben 2 weken alleen thuis dus vandaar
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laat je t weten als je toch hulp nodig hebt voor boodschappen ofzo?:
Schaar niet uitnodigen voor de meet en debster niet voor het meeteventdinges wat op facebook gemaakt wordtquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Schaar niet uitnodigen voor de meet en debster niet voor het meeteventdinges wat op facebook gemaakt wordt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Schaar niet uitnodigen voor de meet en debster niet voor het meeteventdinges wat op facebook gemaakt wordt
Ja maar dan is ie niet geheim meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef Diconnected het volgende:
Maar als er interesse voor een spontane meet, lemme know
Is er een caravan bij betrokken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef Diconnected het volgende:
Maar als er interesse voor een spontane meet, lemme know
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd maken we er morgen een meet van? Dan zeg ik niks tegen brum en dan staat hij daar van lolque
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
er is zo'n user die allemaal sexy foto's plaatst op fok en die heeft als username onder.broeken.poep (zonder puntjes). Hoe sexy de foto's mogen zijn, ik word er door de username acuut misselijk van
HOUDOEEEEquote:
HOE WAT WAARquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe, matige lui die comments gaan verwijderen.
Op feestboek, het ging nog door over de opengereten veulen-foto, want ik was aan een van die foto-posters gaan vragen van LIEK Y. "Ja, want respect en mensen moeten het weten bladiebla". Je kent het wel. Nu ga ik er vanuit dat mijn fb-vriendjes redelijk opgevoed zijn en geen shocktherapie nodig hebben om bepaalde dingen te laten (zoals beesten mishandelen), maar die van haar blijkbaar niet. Dus ik heb heel dramatisch een "naja, dan kiep ik je toch uit m'n nieuwslijstje als je toch alleen maar gore shit post"-post gedaan en die is nu foetsie.quote:
aw yisss.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op feestboek, het ging nog door over de opengereten veulen-foto, want ik was aan een van die foto-posters gaan vragen van LIEK Y. "Ja, want respect en mensen moeten het weten bladiebla". Je kent het wel. Nu ga ik er vanuit dat mijn fb-vriendjes redelijk opgevoed zijn en geen shocktherapie nodig hebben om bepaalde dingen te laten (zoals beesten mishandelen), maar die van haar blijkbaar niet. Dus ik heb heel dramatisch een "naja, dan kiep ik je toch uit m'n nieuwslijstje als je toch alleen maar gore shit post"-post gedaan en die is nu foetsie.
M'n rant van vanmorgen kwam ook niet bepaald uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aw yisss.
ik zit dus ook echt niet te wachten op die shit, ga toch weg
Mja, het zijn altijd dezelfde die het doen. Dus er gaan er steeds meer op de block.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:22 schreef megamandy het volgende:
Ik vind het gewoon dikke onzin om zoiets op fb te zettenEn ben ook heel blij dat ik het tot nu toe nog nooit heb meegemaakt in mijn vriendenlijst
Zelfs pas 1x een instaweather!
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het zijn altijd dezelfde die het doen. Dus er gaan er steeds meer op de block.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik ook doenSowieso controleer ik mijn lijst 1x in de zoveel maanden. Kijken wie eruit kan of wie ik wel nog wil kunnen volgen
Nice! Zit je dan alweer een half jaar of een jaar daar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
Even een tussendoor post want ik ben feestje aan het vieren
Vast contract on the way![]()
![]()
Happy happy happy!
Gaat alweer richting een jaar, in oktober alweerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nice! Zit je dan alweer een half jaar of een jaar daar?
GEFELIquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
![]()
Happy happy happy!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
![]()
Happy happy happy!
Thanks!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gefeliciteerd Molo!
Ik heb vanmiddag een Dm leeggekochtvelen zandlakken, ook van essence
Jaloersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gefeliciteerd Molo!
Ik heb vanmiddag een Dm leeggekochtvelen zandlakken, ook van essence
Taart heb je toevallig extra zandlakjes meegenomen? Of had je die voor Trix al geregeld?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zó bizar...haarverf die hier 13 euro kost kost daar 3,50
Le fuquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb voor trix meegenomen. Hele schap was direct leeg
OHAISPEES!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga heel misschien volgende week naar duitserland.
Oeh als je vd week langs komt er ze zijn er zou ik ze graag allemaal willen hebben jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan kijken of ik nog een keer langs een andere dm kom en er dan meer meenemen? Wil jij ze ook allemaal?
Nein, in centerparcs in gunderath. We zijn wel elke dag de hort op, hoewel we morgen een dagje park doen zodat ik weer een beetje in de plooi kan trekkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Taart zit je nou in het golfpark daar? Of zijn jullie aan het rondreizen?
Lekker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein, in centerparcs in gunderath. We zijn wel elke dag de hort op, hoewel we morgen een dagje park doen zodat ik weer een beetje in de plooi kan trekken
Opa en oma vroegen of we niet langer weg konden blijven. Die vieren nu vakantie in ons huis en dat bevalt wel
Verleidelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker!
Ik zeg doen!
En dan alle DM's in heul Duitsland leegroven![]()
![]()
![]()
Nee?
Ja zekers, ben er ook heul heul blij meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeeej Molo![]()
Dat is nog vrij uitzonderlijk in deze tijd, mag je trots op zijn
Gefliesieteert!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zekers, ben er ook heul heul blij mee
Ik heb geen andere haardingen gezien dan de verf die ik meenam. Ik hou het voorlopig gewoon bij mn haarmayonaisequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:49 schreef Molo het volgende:
Heb je nog toffe en handige crèmes en shizzle voor droog krulhaar gezien en dagcremes? Of andere toffe dingen?
Ik wil ook keertje naar Duitsland en dan DM leeg shoppen![]()
Koos eens lief aankijken en een weekendje weg gaan
maar da's tofquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:50 schreef Molo het volgende:
Zandlakjes zijn zooo tot
Vandaag twee complimentwn gekregen van patiënten erover
Echt doen hoor! ik ging helemaal stuk want de hele band van de kassa lag vol en ik was nog geen ¤60 kwijt. Voor droog haar kan ik de Balea oil repair shampoo aanraden met argan olie, ¤1.80 ofzo en de conditioner kost ook zoiets. Ruikt echt heeeerlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:49 schreef Molo het volgende:
Heb je nog toffe en handige crèmes en shizzle voor droog krulhaar gezien en dagcremes? Of andere toffe dingen?
Ik wil ook keertje naar Duitsland en dan DM leeg shoppen![]()
Koos eens lief aankijken en een weekendje weg gaan
Even met een lege tank heen rijdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
Ok ok, genoeg redenen wel om te gaan
Cochem ofzo is wel tof
We hebben een leasebak dus benzine is het probleem nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Even met een lege tank heen rijdenDrank inslaan, dagelijkse boodschappen doen en dan kan je ritje zeker uit
Ik ben er vorig jaar geweest, vond het inderdaad echt tof daaroquote:
Kleve gaan wij altijd naartoe. Krefeld ooit geweest maar niet heel erg lang, was vooral voor de DM :pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
Dichtst bijzijnde Duitse stad is ruim anderhalf uur rijden vanaf hier, ach, is te doen
Is Kleve wat? Of Krefeld ofzo?
Kun je daar in Kleve beetje goed shoppen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kleve gaan wij altijd naartoe. Krefeld ooit geweest maar niet heel erg lang, was vooral voor de DM :p
En het strand?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:41 schreef megamandy het volgende:
Ik zit na 12min rijden al over de Duitse grensEn na 5 min over de Belgische
![]()
Zeeuws Vlaanderen was 1,5 uurquote:
Ja ik kom er ook bijna nooit hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen was 1,5 uurEn dan moet je nog naar de kust zelf rijden.
Maar ik vind de Nederlandse zee vies
Naja het is geen Rotterdam. Kleren soberso niet. Maar dat heb ik nergens in Duitsland. Schoenen en tassen wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je daar in Kleve beetje goed shoppen?
In die drie jaar relatie met mijn ex zijn we welgeteld 1x samen naar het strand geweestquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik kom er ook bijna nooit hoor
Veel te druk en smerig, en dure drankjes/hapjes met 'hippe' mensen
Ohja goeien! Sticker voor volgende week kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil misshien naar Mönchengladbach maar dan moet je weer uitzoeken hoe t met die umweltzones zit enzo
In Düsseldorf heb ik echt een keer vet veel kleding gekocht, maar dat zal ik nu dan niet doen. Meer voedingswaar, verzorgingsspullen, dierspul en wat dingen voor in huis ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja het is geen Rotterdam. Kleren soberso niet. Maar dat heb ik nergens in Duitsland. Schoenen en tassen wel.
Hoezo niet? Ikw eet niet hoe die dingen werken maar hoezo zou dat niet lukken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook een sticker maar ik wil woensdag naar Duitsland, dat kan zeker niet
Via internet bestellen toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ikw eet niet hoe die dingen werken maar hoezo zou dat niet lukken?
Er zit geen ANWB in Boxtelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:58 schreef Molo het volgende:
kun je die niet gewoon bij de ANWB winkel halen ofzo?
Kun je meteen een mooie Human Nature jas uitzoeken
Je moet ze KAUFEN toch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef megamandy het volgende:
En volgens mij krijg je die dingen ook bij tankstations enzo.
Jij bent snel klaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef Molo het volgende:
Godsamme, goed terugleesvoer was dat zeg
gewoon even een goeie ouwe Duitsert pijpen, dan krijg je 'm zelfs gratis meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je die echt bij tankstations halen?
ja, hallo, zoooooveel was het ook weer nietquote:
Die is dood jonge! Und Nasi.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon even een goeie ouwe Duitsert pijpen, dan krijg je 'm zelfs gratis mee
[ afbeelding ]
Kutquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
War vinden jullie van m'n nieuwe layout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kut* SpaceInvaders schoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die tankstation weet ik ook niet he, maar het lijkt mij wel logischquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar nu zit ik van, IS HET WEL OP TIJD ALS IK MORGEN BESTEL. En: STRAKS HEBBEN ZE NIKS BIJ EEN TANKSTATION.
Ik mis een beetje paars/rozequote:
Mijn blog wordt roze met paarse lettersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
PAARS EN ROZE IS VOOR HIPSTERHUILIES
dan kun je 'm toch nog wel pijpen?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn blog wordt roze met paarse letters
weekend jonguh!quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:22 schreef Molo het volgende:
Spees, de alpaca is niet duidelijk genoeg vind ik
Euwja! Ik ben echt de dagen kwijt in de vakantie altijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:23 schreef Molo het volgende:
[..]
weekend jonguh!
ik ga zo nog even true blood kijken denk ik
tof!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maarnee heeft 7 headers voor me gemaakt en een layout aangepast
mag ik langs komen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik d'r maar omgekocht met indie lakjes en een zelfgemaakte bigmac
vakantie, ik wil hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Euwja! Ik ben echt de dagen kwijt in de vakantie altijd
Hmm ik heb mijn ritme weer verlegd, hoef eigenlijk alleen de weekenden + maandag te werken de afgelopen weken maar dat is wat minder als ik dan op de zaterdag vroeg op moet.quote:
Ja, dat is wel een beetje kak dan. Hoe laat moet je er uit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm ik heb mijn ritme weer verlegd, hoef eigenlijk alleen de weekenden + maandag te werken de afgelopen weken maar dat is wat minder als ik dan op de zaterdag vroeg op moet.
ik was met een vriendin samen, die checkt haar mobiel even om half 1 en kreeg een berichtje van een collega "leuk dat je morgen samen met mij staat, ik neem die cd nog voor je mee".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm ik heb mijn ritme weer verlegd, hoef eigenlijk alleen de weekenden + maandag te werken de afgelopen weken maar dat is wat minder als ik dan op de zaterdag vroeg op moet.
Nouwja niet heel vroeg, maar voor mij welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje kak dan. Hoe laat moet je er uit?
I haz a jalouzquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stinkstudent zijn en twee maanden vakantie hebben
Ik ben ook geen ochtendmens, dus half negen is voor mij ook vroegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja niet heel vroeg, maar voor mij wel9u moet ik thuis vertrekken. Dus dan sta ik om half 9 op
Maar ik ben gewoon geen ochtendmens, ook al werk ik iedere dag die tijden, ik blijf het lastig vinden en ben blij dat winkels pas om 10u open gaan.
Dat gaat afzien worden vanaf september
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is een sponsor product
吴 曼 迪
Eind dit jaar heb ik als het goed is mijn bachelor. En ik weet nog niet of ik een master ga doen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Molo het volgende:
[..]
I haz a jalouz
Wanneer ben jij eigenlijk ongeveer klaar met opleiding, over 2 jaar ofzo?
ah joh, na een paar keer went het wel, na een paar maanden weet je niet anders meer en gaat het heel makkelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja niet heel vroeg, maar voor mij wel9u moet ik thuis vertrekken. Dus dan sta ik om half 9 op
Maar ik ben gewoon geen ochtendmens, ook al werk ik iedere dag die tijden, ik blijf het lastig vinden en ben blij dat winkels pas om 10u open gaan.
Dat gaat afzien worden vanaf september
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef megamandy het volgende:
Dit is toch niet serieus he, nieuwe fiets voor schoonheidsglanss:ach ja, het sluit wel prima aan bij haar denkniveau (dat van een 11-jarigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is een sponsor product)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nicequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eind dit jaar heb ik als het goed is mijn bachelor. En ik weet nog niet of ik een master ga doen...
Ik weet niet of ik dan nog zin heb in een jaar studeren of niet. Eind dit jaar eens goed over nadenkenquote:
heb ik ook op mijn vingers, komt bij mij door de zomer en desinfectiealcoholquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb ik dit op m'n vingers, zo fijn
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Acrovesiculeus_eczeem
Dat krijg ik altijd in tijden van stress of warmte, heerlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb ik dit op m'n vingers, zo fijn
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Acrovesiculeus_eczeem
als je een baan kunt vinden of kunt rond komen zonder en daar blij mee bent is dat natuurlijk ook primaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog zin heb in een jaar studeren of niet. Eind dit jaar eens goed over nadenken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ah joh, na een paar keer went het wel, na een paar maanden weet je niet anders meer en gaat het heel makkelijkJa dat zegt mijn ma altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ochtendmens wat iedere dag voor 22u in bed ligt
Als ik op kamers ga koop ik denk ik ook een NespressoMijn ma meteen zeuren DUUR DIT DAT ALLES! Nu koop ik onderweg ook altijd bij de Hema koffie voor 1,75 dus dan kan ik toch beter thuis een beker koffie maken voor 30 cent
![]()
En dan zo'n beker kopen om onderweg mee te kunnen nemen.吴 曼 迪
als ik me niet zou inhouden zou ik alles open bijtenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd in tijden van stress of warmte, heerlijk
En inderdaad: je wil je handen er dan af krabben. Dus dat doe ik dan ook meestal half. --> gare, pijnlijke, open handen. Oh joy
Zekersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Molo het volgende:
[..]
als je een baan kunt vinden of kunt rond komen zonder en daar blij mee bent is dat natuurlijk ook prima
En goed over dingen nadenken is altijd prima natuurlijk
nu nog lekker even genieten van vakantie
Blaasjes open spletten tussen je nagelsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik me niet zou inhouden zou ik alles open bijten
ja zo is Koos ook... maar hij moet er maar aan wennen dat ik nooit ga veranderenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat zegt mijn ma altijdEen ochtendmens wat iedere dag voor 22u in bed ligt
Als ik op kamers ga koop ik denk ik ook een NespressoMijn ma meteen zeuren DUUR DIT DAT ALLES! Nu koop ik onderweg ook altijd bij de Hema koffie voor 1,75 dus dan kan ik toch beter thuis een beker koffie maken voor 30 cent
![]()
En dan zo'n beker kopen om onderweg mee te kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Blaasjes open spletten tussen je nagels
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zo is Koos ook... maar hij moet er maar aan wennen dat ik nooit ga veranderen
Mijn oudtante van 94 heeft hem dat laatst nog verteld, dat onze kant van de familie nu eenmaal allemaal zo is![]()
en ik heb me op werk opgegeven om avondpoli te gaan draaien![]()
vriendin van me had op haar studentenkamer een senseo naast naar bed staan, klaargezet, zodat ze 's ochtends op de snooze knop en direct op de startknop voor koffie kon drukken![]()
![]()
Ooooh dit vind ik zo leuk om te doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Molo het volgende:
ik had eigenlijk ook wel schoonheidsspecialiste willen worden, ranzige diepe dikke mee-eters uitknijpen bij mensen
Ik drink niet eens koffie, maar wat een eindbaasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zo is Koos ook... maar hij moet er maar aan wennen dat ik nooit ga veranderen
Mijn oudtante van 94 heeft hem dat laatst nog verteld, dat onze kant van de familie nu eenmaal allemaal zo is![]()
en ik heb me op werk opgegeven om avondpoli te gaan draaien![]()
vriendin van me had op haar studentenkamer een senseo naast naar bed staan, klaargezet, zodat ze 's ochtends op de snooze knop en direct op de startknop voor koffie kon drukken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Molo het volgende:
ik had eigenlijk ook wel schoonheidsspecialiste willen worden, ranzige diepe dikke mee-eters uitknijpen bij mensen
NOOOOOOOO, gij baas!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat zorgt voor een mooie mental image
En ermahgerd ik kom er nu net achter dat ik niet meer verbannen ben van schoonheidsglans
ja hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik drink niet eens koffie, maar wat een eindbaas
Wat doen jullie zodat t sneller weggaat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd in tijden van stress of warmte, heerlijk
En inderdaad: je wil je handen er dan af krabben. Dus dat doe ik dan ook meestal half. --> gare, pijnlijke, open handen. Oh joy
Hormonenzalf op smerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat doen jullie zodat t sneller weggaat?ik word gek van pijn en jeuk
op vakantie gaan, minder handen wassen en minder ontsmetten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat doen jullie zodat t sneller weggaat?ik word gek van pijn en jeuk
tukse!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hormonenzalf op smerenIk smeer daar per jaar ongeveer een liter van weg
Maar ik vrees dat je dat niet krijgt van de dokter... Wat ook een beetje helpt: ijsblokjes in een zakje doen en je handen koelen.
En nu echt naar bed
geen idee wat die laatste woorden zijn (Limbotaal?quote:
typ dan niksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Woeiiii, alcohol. Coherente zinnen typen is best een uitdaging. Terwijl ik eigenlijk niks te vertellen heb.
Welke?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, wakker!
Dat was een leuke avond
Die tapas bar ga ik vaker terug naartoe
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:58 schreef Mirjam het volgende:
Ik zag net een vreselijk dikke man in de stad, maar die was dus zo dik dat zijn oversized blouse niet groot genoeg was om z'n buik te verbergen, een hele blob stak eronderuit
Oh die!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plan B! Zit naast Humphrey's in Breda
Huuuuuuuuuquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:58 schreef Mirjam het volgende:
Ik zag net een vreselijk dikke man in de stad, maar die was dus zo dik dat zijn oversized blouse niet groot genoeg was om z'n buik te verbergen, een hele blob stak eronderuit
Neusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik was gister bij de Flying Tiger, hadden ze een puntenslijper in de vorm van een neusmoest meteen aan Priem denken
Ja maar rellen volgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik heb mezelf afgemeld voor de bjoetiebloggersgroep op FB.
quote:Ik weet niet of het normaal is maar ik vond het een beetje opwindend toen je zo met je vingers aan de onderkant van de ketting heen en weer ging hahaha
Komt ook door je stem denk ik
Ben ik nu raar of heeft iemand anders dit ook?
quote:Ik vind het eng. En sorry, maar moet aan Kim Holland denken door hoe je praat en doet. Aaargh.
Die laatstequote:Ik verkies toch gewoon porno hoor…
Dat is zo ergerlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn een hele irritante flaw ontdekt aan de flesjes. Je kan het dopje er niet strak terug op draaien want dan zit ie scheef
Dat is ZO irritant!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn een hele irritante flaw ontdekt aan de flesjes. Je kan het dopje er niet strak terug op draaien want dan zit ie scheef
Zekerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zul je het wel nodig gehad hebben
Thehehehequote:
quote:
Alles eerst in chloorwater wassen xzoals sommige Surinamers doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga een filmpje over clean eten maken
Zit er ook een Lies in die een bak met eten in je gezicht gooit omdat het niet te vreten is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga een filmpje over clean eten maken
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit er ook een Lies in die een bak met eten in je gezicht gooit omdat het niet te vreten is?![]()
Wat is dan de garp?quote:
Ja he!! En iedereen doet het nu! WOOHOO!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:40 schreef Molo het volgende:
http://www.ohmyfoodness.nl/informatief/hype-clean-eten-wat-is-het
Gevonden... Nou nou, wat nieuw... Ik leef jaren grotendeels volgens dat inzicht
Een maskertje, van rechtshandig gegooid melkzuur bevattende yoghurtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik laatnog wel een keer iets in mijn gezicht gooien
Goed ideequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Een maskertje, van rechtshandig gegooid melkzuur bevattende yoghurt
Revolutionaire manier van aanbrengenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Een maskertje, van rechtshandig gegooid melkzuur bevattende yoghurt
Die filmpjes zijn zo extreem baasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou bijna vlees gaan eten![]()
Zeker voor die keihandige marinadekwast
Beetje dit ideequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Revolutionaire manier van aanbrengen
Ik vind ze echt allemaal briljantquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om deze heb ik ook erg hard gelachen
Lekker nep spermies klatsen in het gezicht jonguh, goed veur den wimpersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een lesbo zeker een revolutionaire ervaring!
Ze kijkt anders heel blij erbij hoorquote:
I like the way you're thinking ladyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden ze zo'n filmpje ook kunnen maken over de vetmagneet?
3ermahgerd 14quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef Molo het volgende:
Nu maar eens douchen en boodschappen doen, morgen 14 eters over de vloer.
Buy all the foods!!
Ermagerd je leven was niet compleet tot vandaagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef Lindytje het volgende:
Damn, die voice over filmpjes!! Ik kende ze nog helemaal niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om deze heb ik ook erg hard gelachen
welkon?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:02 schreef Diconnected het volgende:
Met spees lipstick gefaald Ermahgerd
gaaf! Doe eens een pic als 'ie op jouw lippen zitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb pro longwear perpentual flame
Mja wel met kwastje opbrengen want de stick is onhandigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
gaaf! Doe eens een pic als 'ie op jouw lippen zit
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja wel met kwastje opbrengen want de stick is onhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |