Ooh ik heb helemaal geen probleem met Engels hoor! Boeken lees ik altijd in het Engels, ik praat Engels met vrienden. Alleen had ik met de intake zoiets van dat ik het mij niet moeilijker wilde maken dan nodig zou zijn, ook voor mijn zenuwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lessen volgen in het Engels is ff wennen maar daarna echt piece of cake
Vond ik tenminste
Voor het Engels gedeeltequote:
Kan best ja en nu kunnen ook de vwo'ers tenminste de "moeilijke" versie volgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee!
Ja voor HBO is het vaak nog niet helemaal gebruikelijk dacht ik.
Onze bachelor op de TU is ook verplicht in het Nederlands. Soms zit er wel eens een buitenlandse student bij en worden colleges in het Engels gegeven, maar als iemand daar bezwaar tegen heeft, moet de docent overschakelen op Nederlands...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee!
Ja voor HBO is het vaak nog niet helemaal gebruikelijk dacht ik.
Ik heb hem ook opgeslagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah *slaat quarter pounder link nog even op*
overigens nog een paar keer meer die nep big mac saus gemaakt![]()
Mag ik een link? zowel voor de qp en de bm saus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah *slaat quarter pounder link nog even op*
overigens nog een paar keer meer die nep big mac saus gemaakt![]()
QP:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mag ik een link? zowel voor de qp en de bm saus?
Dankquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
QP:
http://www.ohmyfoodness.n(...)iday-quarter-pounder
BM:
http://www.ohmyfoodness.nl/recepten/fastfood-friday-big-mac
Ermnermnerm
Kom hier heenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
We gaan morgen iets ondernemen. Geen idee wat nog maar ik zit nu al 2 dagen geen kut te doen en ik word er ziek van
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar heb ik al sinds 11 uur last van.
Ik zie echt op tegen t weekendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
We gaan morgen iets ondernemen. Geen idee wat nog maar ik zit nu al 2 dagen geen kut te doen en ik word er ziek van
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie echt op tegen t weekendbij alles wat ik doe doet het bij/om mijn hart heen pijn, dus thuis blijven sowieso maar SF komt ook al niet plus dat k nog bloedchaggie ben van het ziekenhuis en alles ... ik gok echt dat het een rukweekend wordt
Nee lief maar dat hoeft niet, ik ben gewoon nog chaggie en k ga straks uit t werk boodschappen halen voor 3 dagen zodat k evt t weekend niet t huis uit hoef, en misschien maar gewoon ff in bed liggen met een film ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil je dat ik langskom voor boodschappen oid sjaan?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie echt op tegen t weekendbij alles wat ik doe doet het bij/om mijn hart heen pijn, dus thuis blijven sowieso maar SF komt ook al niet plus dat k nog bloedchaggie ben van het ziekenhuis en alles ... ik gok echt dat het een rukweekend wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |