abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147303937
De docu van 2Doc (VPRO) van gisteravond Afl. Inequality for All.

Steengoede uitleg.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_147327873
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:56 schreef ietjefietje het volgende:

Steengoede uitleg.
Mee eens, die is inderdaad erg goed.

Super sympathieke man is het ook. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2014 10:25:19 ]
pi_147328952
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:56 schreef ietjefietje het volgende:

Steengoede uitleg.
Ook gezien en ik vond het een geweldige docu, Reich weet de informatie dan ook op een ontzettend boeiende wijze op de kijker over te brengen. Zijn colleges lijken me ook briljant, terwijl ik niet eens een economische studie gevolgd heb.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 18 december 2014 @ 00:57:33 #299
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_147694734
Docu ''See no Evil'' VPRO 2Doc

quote:
Bejaarde apen kijken terug op hun kleurrijke leven. De ene aap heeft het Tarzan-tijdperk meegemaakt, een andere is misschien wel de slimste aap ter wereld en een derde aap kijkt terug op experimenten in de ruimtevaart. Ze wonen inmiddels allemaal in verzorgingstehuizen. Wat voor lessen kunnen ze de mensheid leren?
http://www.npo.nl/2doc/17-12-2014/VPWON_1203954

Bazen docu _O_
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_149276324
Ik kijk nu op NPO2 Onze man in Teheran. Heerlijke televisie!

http://www.vpro.nl/buitenland/kaart/onze-man-in-teheran.html
quote:

De plannen bestaan al jaren, maar nu er een nieuwe politieke wind in Teheran waait, heeft de VPRO eindelijk toegang gekregen tot een van de laatste geïsoleerde landen ter wereld: Iran.

onze man

Het was een zonsverduistering die Thomas Erdbrink (38) jaren geleden naar Iran bracht, nu is hij er getrouwd met een pittige fotografe, en een van de laatst over gebleven westerse journalisten in een land dat altijd ruzie heeft met de rest van de wereld.

‘Onze Man in Teheran’ heeft een leven als een computerspel, vol valkuilen en gevaren, in Iran waar alles anders lijkt dan we dachten. Erdbrink, die vloeiend Perzisch spreekt, gaat in de vierdelige serie Onze man in Teheran voorbij aan de bekende clichés van boze baarden en vrouwen in het zwart, en geeft een unieke blik in het moderne Iran, waar vrouwen vaak de broek aan hebben en waar je een executie kan afkopen.

Het heeft letterlijk jaren gekost om de toestemmingen te krijgen om Thomas te volgen tijdens zijn werk en persoonlijke leven in Iran. Het resultaat is ongekende toegang tot een complex land waar de samenleving schuurt en kraakt, maar waar het vergeleken met buurlanden Irak en Afghanistan een oase van rust is.

Thomas Erdbrink werkt voor de NOS en NRC Handelsblad, en is in de Verenigde Staten, als bureau chief van The New York Times, een van de meest invloedrijke journalisten over Iran. Time Magazine koos hem in 2014 als een van de meest invloedrijkste twittereraars wereldwijd.

De serie Onze Man In Teheran is een unieke samenwerking tussen de VPRO en The New York Times, die delen van de serie ook uitzendt. Deze korte film zijn vanaf medio januari ook op deze site te zien.

Regisseur is Roel van Broekhoven, maker van In Europa, Diogenes Tegenlicht en O'Hanlons Helden, waarvoor hij in 2012 de Nipkowschijf won.

Uitzenddata: 18 januari 2015, 25 januari 2015, 1 februari 2015, 8 februari 2015
  zondag 1 februari 2015 @ 22:26:40 #301
16715 Mylene
*schatje*
pi_149280655
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kijk nu op NPO2 Onze man in Teheran. Heerlijke televisie!

http://www.vpro.nl/buitenland/kaart/onze-man-in-teheran.html

[..]

Laatste aflevering.

Zie TV / Onze man in Teheran - 4-Delige docu van correspondent Thomas Erdbrink
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')