SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Overall kan ik niet zien, daar moet ik hoger reviewer level voor zijn, net zoals met skillmovesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is de overall van Boilesen, Blind, Van Rhijn, Moisander?
en hoe verdien je zo'n upgrade?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Overall kan ik niet zien, daar moet ik hoger reviewer level voor zijn, net zoals met skillmoves![]()
Boilesen is nog bijna hetzelfde, Blind heeft goede passing/defending stats en is de beste LB van de eredivisie maar is nog steeds foktop traag. Moisander lagere pace maar hogere passing/defending, weinig bijzonders. van Rhijn bijna hetzelfde als zijn UP
veel feedback gevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoe verdien je zo'n upgrade?
Zorg dat iedereen weer 5* skill moves heeft, net als in FIFA 10.quote:
oke zal het doorgeven, bedanktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zorg dat iedereen weer 5* skill moves heeft, net als in FIFA 10.
Nu even een potje zodat ik wat nieuwe spelers kan testen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zorg dat iedereen weer 5* skill moves heeft, net als in FIFA 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu even een potje zodat ik wat nieuwe spelers kan testen?Isgoed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
[..]
Nu even een potje zodat ik wat nieuwe spelers kan testen?Lanzini + Ponzio. Dan krijgt Villalva ook 9 chem als CFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Paredes echt kut spelen met zijn agility/balancequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Paredes wil ik nog proberen want 4* WF + 92 shotpower. En die CDM is wat langer dan Ponzio
[..]
Nu even een potje zodat ik wat nieuwe spelers kan testen?Rapporteer de resultaten maar hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Isgoed!ultra d en counterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |