Dan zal wyccie er ook wel weer achteraan komen ... same old story, same old storyquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die komt toch wel. Jij bent als honing voor de vlieg.
Juist welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof hij daar in volle overtuiging mee bezig was.
Vele markten en thuis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het was niet het enige wat hij deed, dus?
Jazekersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Zat-ie bij De Stijl? Van Tongerloo?
Ik dacht dat je me aansprak. Als Herman van Tongerlo zijnde.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me aansprak. Als Herman van Tongerlo zijnde.
Ik zoek iemand anders.
Ik had al z'n vermoeden. Ik zag het net via google.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Er zat een Van Tongerloo bij De Stijl.
Een jonge Gerrit Rietveld?
Daar kon je op wachten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De concerten van Prince zijn al weer een uurtje uitverkocht, op Marktplaats zijn nog wel kaartjes beschikbaar en daar wordt flink voor betaald.
Terecht, alle leden van de stijl waren zeer veelzijdig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al z'n vermoeden. Ik zag het net via google.
En Rietveld is juist. Die schilderde maar was geen schilder. Vandaar mijn terughoudendheid.
Dat mag, maar ik ga nu wel eerst even een blokje om.quote:Nieuwe doen ?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een goede vriend van Willem Duys.
En Rogier van Otterloo was ook nog jong toen-ie stierf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te jong overleden met een groot en mooi ouevre.
Grapjas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Rogier van Otterloo was ook nog jong toen-ie stierf.
'All over you.'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Those boots were made for walking?
Deze weet ik niet dus de Wyckie's zullen me dat zo wel in komen wrijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:40 schreef tong80 het volgende:
Huppaké.....we gaan gewoon door
[ afbeelding ]
Waar blijven de Wikkie's ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |