Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hier mag je niet over praten, wordt iedereen boos.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga eens terug naar jong
oh wacht...
owjaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier mag je niet over praten, wordt iedereen boos.
gelukkig!quote:
ik doelde op het subforum, maar als de users het maar hier niet overspoelen hesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het zit alleen niet meer in jong.
Nee, dat zal niet gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Beach het volgende:
[..]
gelukkig!
[..]
ik doelde op het subforum, maar als de users het maar hier niet overspoelen hes
Als ze maar niet hier komen, even serieus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het zit alleen niet meer in jong.
Dat was dan toch al lang gebeurt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ze maar niet hier komen, even serieus.
EN IK DAN?quote:
Ik heb Krul en Vas hoger staanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
EN IK DAN?
BEN IK NIKS MEER WAARD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |