SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het vorige topic gegaan trouwens?Ah coolquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga het hem denk ik bij de volgende afspraak zeggen, en die is in September.![]()
Omdat ik het zeg!quote:
Meisje heeft hulp nodig he!quote:
Ik ben geen 15-jarig meisje. Bovendien geil ik niet op mijn tandarts.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oh wacht even, ik dacht heel even dat jij de TS was.
Je had ook een nieuw deel kunnen openenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Omdat die andere topic vol zat XD
Zeg jij 't maarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Arriviste het volgende:
Je hebt al 300 berichten aan tips gehad. Hoeveel heb je er nog nodig??
Nee, haha. Normaal walg ik van tandartsen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef Tropanzia het volgende:
Wordt jij verliefd op iedereen die jou wat in de mond stopt?
Ga met dit soort reacties van dit topic, s.v.p.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik vind je lelijk en je stinkt uit je mond, groetjes de tandarts.
Haha, dat kan ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik zeg dat je genoeg hebt gehad.
Dus je gaat hem aan de tand voelen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:26 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga het m'n tandarts morgen vertellen, wat ik voor hem voel
Hoe dan?:oquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Je had ook een nieuw deel kunnen openen
Ik geil ook niet op m'n tandarts XD. Verliefd zijn is iets anders als geilen :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ben geen 15-jarig meisje. Bovendien geil ik niet op mijn tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |