Israël/Gaza en Libië mogen er nu ook nog aan toegevoegd worden en las onlangs dat terreurdreiging in Marokko op dit moment hoger is dan ooit.quote:
Ja. Het is net een inktvlek.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Israël/Gaza en Libië mogen er nu ook nog aan toegevoegd worden en las onlangs dat terreurdreiging in Marokko op dit moment hoger is dan ooit.
Goed idee van het Westen om die Arabische lente toe te juichen!quote:
Zelfs op Fok! kom ik zelden zulke xenofobe posts tegen...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goed idee van het Westen om die Arabische lente toe te juichen!
Een groot sektarisch wespennest hebben we er voor teruggekregen. Die barbaren daar zijn helemaal niet toe aan democratie en moeten met harde hand geregeerd worden.
Het lijkt me nu belangrijker dan ooit om de vluchtelingen buiten Europa te houden. Laat de islamitische wereld haar mensen maar opvangen. Hier is het vol.
Paar vragen aan jou:quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfs op Fok! kom ik zelden zulke xenofobe posts tegen...
De hele strekking. Het idee dat alle mensen die ten zuiden en oosten van de Middellandse Zee leven barbaren zouden zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar vragen aan jou:
Wat is er xenofoob aan mijn post?
Het is geen wespennest?
Ze zijn daar klaar voor democratie?
Jij vindt dat we die vluchtelingen allemaal moeten opvangen?
Het zijn natuurlijk niet allemaal barbaren en volgens mij schreef ik dat ook niet. Degenen die nu een sektarische strijd leveren vind ik over het algemeen dus wel barbaren en zoals ik al zei, zijn die figuren niet toe aan democratie.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De hele strekking. Het idee dat alle mensen die ten zuiden en oosten van de Middellandse Zee leven barbaren zouden zijn.
Ja. Vreemd he als daar een dictator die decennia het volk heeft onderdrukt weg is en er een machtsvacuüm ontstaat.
Ironisch genoeg is een groot gedeelte van de situatie daar terug te leiden op het kolonialisme.
Nee ik vind dat ze daar maar lekker in Sirische wijken moeten blijven waar ze gebombardeerd worden met brandende benzinevaten gevuld met spijkers
Nee Obama speelt dat spel. Putin heeft maar tegenzetten te doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:01 schreef Chewie het volgende:
Over Putin valt alleen niet zoveel te relativeren.
Putin speelt een spelletje zoals Nazi-Duitsland eind jaren 30 speelde, onrust verspreiden in gebieden met een grote in dit geval Russische minderheid. Wat het uiteindelijke doel van Putin is, is nog niet helemaal duidelijk.
Alleen VS heeft er belang bij dat dit gebeurt is. Voor de directe partijen is het een stom foutje.quote:Zelf denk ik gezien de informatie van "beide" kanten dat deze vliegtuigramp niet de bedoeling was en dat er gewoon een domme fout is gemaakt door de Oekraïense separatisten (russische huurlingen) door dit vliegtuig neer te halen en dat Rusland zijn straatje schoon probeert te vegen. Dat je dan van alle betrokken partijen veel bullshit propaganda krijgt is in een oorlogssituatie helaas een logisch gevolg.
niet alleen dom. Zou eerder zeggen gevaarlijk. En onze kinderen en kleinkinderen gaan ons voor een dergelijke houding hardgrondig haten.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk niet allemaal barbaren en volgens mij schreef ik dat ook niet. Degenen die nu een sektarische strijd leveren vind ik over het algemeen dus wel barbaren en zoals ik al zei, zijn die figuren niet toe aan democratie.
En waar het allemaal op terug te voeren is, vind ik minder boeiend. Het is nu een groot wespennest en ik zie daar een risico in voor de vrede en veiligheid van Europa. Dat het kolonialisme daar mede debet aan is, hebben we nu niet heel veel aan he.
Waar het mij om gaat is dat Europa langzamerhand overspoeld begint te raken door vluchtelingen. Naast dat het merendeel van die mensen geen kwaad in de zin heeft, ben ik er van overtuigd dat je er ook een hoop idioten mee binnenhaalt. Daarom, grenzen nog beter bewaken.
Als dit xenofoob is, dan is dat maar zo. Je schouders ophalen bij wat er nu gaande is, is gewoon dom.
Geschiedenis is ook al niet je sterkste punt merk ik wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee Obama speelt dat spel. Putin heeft maar tegenzetten te doen.
Amerika is de aggresor niet andersom.
Amerika is altijd de agressor geweest. Ook in WO1, WO2
Onzin, de VS heeft al geen baat bij dit conflict laat staan een burgervliegtuig die uit de lucht word geknald.quote:Alleen VS heeft er belang bij dat dit gebeurt is. Voor de directe partijen is het een stom foutje.
Precies, daar hebben ze absoluut geen baat bij.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geschiedenis is ook al niet je sterkste punt merk ik wel.
Wel grappig dat je als een schaap achter Putin aan wil lopen
[..]
[..]
Onzin, de VS heeft al geen baat bij dit conflict laat staan een burgervliegtuig die uit de lucht word geknald.
-weg-quote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geschiedenis is ook al niet je sterkste punt merk ik wel.
Wel grappig dat je als een schaap achter Putin aan wil lopen
mozes kriebel. Zelden zo iets onzinnigs gezien. Amerika heeft er alle belang bij. Of beter gezegd als enige er belang bij. Waar zit je verstand. Of zit je te stangen. Want dit is echt volstrekt bullshit wat je zegt.quote:[..]
[..]
Onzin, de VS heeft al geen baat bij dit conflict laat staan een burgervliegtuig die uit de lucht word geknald.
is men wereldvreemd of zo? Rusland tekent AntiDollarAlliance. Ergo de (petro)dollar is zo failliet als het maar zijn kan. Als geen oorlog dan is het exit dollar. En trekt het verdomde Europa mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies, daar hebben ze absoluut geen baat bij.
Lambiekje als je eerst een keer de moeite zou doen om je hersenspinsels te onderbouwen dan zou je misschien serieus genomen kunnen worden, de enige die hier keer op keer bullshit loopt te verkondigen ben jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat Obama een vuile oorlogsmisdadiger is maakt het nog niet dat Putin een vriendje is ?
[..]
mozes kriebel. Zelden zo iets onzinnigs gezien. Amerika heeft er alle belang bij.
Waar zit je verstand. Of zit je te stangen. Want dit is echt volstrekt bullshit wat je zegt.
ik heb nog nimmer bullshit verkondigd. Dat het niet in jouw RTL-verwrongen denkbeeld past is iets anders.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lambiekje als je eerst een keer de moeite zou doen om je hersenspinsels te onderbouwen dan zou je misschien serieus genomen kunnen worden, de enige die hier keer op keer bullshit loopt te verkondigen ben jij.
Welk belang heeft de VS? In dit conflict is het namelijk wel erg duidelijk dat Rusland de enige is die een belang heeft.
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
is men wereldvreemd of zo? Rusland tekent AntiDollarAlliance. Ergo de (petro)dollar is zo failliet als het maar zijn kan. Als geen oorlog dan is het exit dollar. En trekt het verdomde Europa mee.
Ik denk dat MH17 Operation Northwoods is in optima forma. Alleen is Cuba nu vervangen door Rusland.
Beste grap van vandaag.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb nog nimmer bullshit verkondigd. Dat het niet in jouw RTL-verwrongen denkbeeld past is iets anders.
Ah daar is een andere aap uit de mouw. Fracking. En daar is een rede waarom men chaos in dat gebied wil.quote:Bedrijf waarin Joe Biden’s zoon directeur is, bereidt Schaliegasboringen in Oost-Oekraïne voor
De punchline: wie gaat het gasveld ontwikkelen in samenwerking met Shell (gezamenlijk eigendom is van Nederland en het Verenigd Koninkrijk, de twee landen die Poetin het meest verafschuwen in de nasleep van de MH-17 ramp) welke mei 2012 een aanbesteding aankondigde voor het ontwikkelen van de Yuzovka schaliegas voorraad?
http://langleveeuropa.nl/(...)or-in-oost-oekraine/
Dan is een burgervliegtuig naar beneden schieten helemaal bizar. Want daarmee bereik je juist het tegenovergestelde van wat je beoogt, als je verkeerde bedoelingen hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah daar is een andere aap uit de mouw. Fracking. En daar is een rede waarom men chaos in dat gebied wil.
in 2008 dus alquote:Obama begins the third world in the Crimea
Under the new U.S. President Barack Obama in the Crimea will be implemented scenario of armed conflict. "It is the American scenario, and under Obama the probability is much higher than under McCain," - said at a roundtable in Kiev, Russian political scientist Andrei Okara, said "New Region".
Expert explains: "It became clear when it was announced that what people will represent the Obama team. These are people whose professional registration - Wall Street. These people are engaged in a technology called" technologies of controlled chaos. "
http://translate.google.c(...)%2F26%2F789711.shtml
niet bekend met Operation Northwoods?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is een burgervliegtuig naar beneden schieten helemaal bizar. Want daarmee bereik je juist het tegenovergestelde van wat je beoogt, als je verkeerde bedoelingen hebt.
Zeker wel. Vaak over gelezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niet bekend met Operation Northwoods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |