Ik hoop niet ver. Ze hebben al genoeg ellende, moord en doodslag op hun geweten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit is wel leuke bangmakerij:
[..]
[..]
Ben benieuwd hoe ver ze gaan komen met hun wishlist voor ze kapot gebombardeerd gaan worden.
Ja klopt, de gemiddelde mens is helaas een schaap en makkelijk te hersenspoelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef ems. het volgende:
De gemiddelde mens is juist eensgezind wat betreft onrechtvaardigheid en dat dat bestreden moet worden. Het nadeel ervan is dat onrechtvaardigheid een subjectief begrip is.
Wat probeer jij te zeggen danquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef ems. het volgende:
Dat is heel wat anders dan dat ik zei, maar wat jij wil
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
De uitroeiing van Israël zal de derde wereldoorlog zijn waarschijnlijk.
Wanneer de gemiddelde mens eindelijk snapt dat er snel een einde moet komen aan de onrechtvaardigheid.
Lambiekje, laat je toch eens niet zo opstoken door dit soort tendentieuze informatie. Ga eens naar buiten op een mooie dag, maak eens een praatje met de wijkagent ofzo als je je zorgen maakt over maatschappelijke ontwikkelingen en hoe de politie daarin meegaat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Lambiekje het volgende:
Komt er op neer:
- oom agent omgetoverd wordt tot gewetensloze moordlustige neofascistische klootzak. En ja ook onze lelijke foute wouten worden ook van die dergelijke bloedhonden. Steeds vaker wordt er zomaar uit het niets om niets geschoten. Ze ingezet worden om kinderen op hardhandige wijze weg te halen bij de ouders (die feitelijk geen zeggenschap hebben dat heb je weggegeven middels aangeven bij de gemeente).
http://www.wanttoknow.nl/(...)naar-meneer-soldaat/
- Canada (als land) niet bestaat. Canada is het water erom heen. Enige persoon de corporatie is.
- Amerika en U.K. corporaties zijn. >> en waarschijnlijk is Nederland dat ook.
- jij en ik employee zijn van die corporatie middels geniepige geboortecertificaten.
- dat in Amerika, Canada en UK een lawlanguage wordt gehanteerd dat eigenlijk Engels is maar toch net even anders is. (Daarom ook dat Canada niet bestaat).
en meer.
Het verschil tussen Canada en de VS is echt super groot nog groter dan tussen Nederland en Duitsland, kwa mentaliteit en wetgeving!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Lambiekje het volgende:
Komt er op neer:
- oom agent omgetoverd wordt tot gewetensloze moordlustige $%^#@$ klootzak. En ja ook onze lelijke foute wouten worden ook van die dergelijke bloedhonden. Steeds vaker wordt er zomaar uit het niets om niets geschoten. Ze ingezet worden om kinderen op hardhandige wijze weg te halen bij de ouders (die feitelijk geen zeggenschap hebben dat heb je weggegeven middels aangeven bij de gemeente).
http://www.wanttoknow.nl/(...)naar-meneer-soldaat/
- Canada (als land) niet bestaat. Canada is het water erom heen. Enige persoon de corporatie is.
- jij en ik employee zijn van die corporatie middels geniepige geboortecertificaten.
- dat in Amerika, Canada en UK een lawlanguage wordt gehanteerd dat eigenlijk Engels is maar toch net even anders is. (Daarom ook dat Canada niet bestaat).
en meer.
nee! laat men zich niet misleiden door tendentieuze informatie van het NOS journaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, laat je toch eens niet zo opstoken door dit soort tendentieuze informatie.
meet z'n veterstrikdiplomaleeghoofd.quote:Ga eens naar buiten op een mooie dag, maak eens een praatje met de wijkagent ofzo als je je
zorgen maakt over maatschappelijke ontwikkelingen en hoe de politie daarin meegaat.
nee het klopt. het is alleen erger dan dat. Jullie maken je volkomen belachelijk dat men het niet doorziet in wat voor totalitair regime we terecht zijn gekomen. Het is gewoon ronduit zielig. En eigenlijk gezegd kwalijk naar onze kinderen en kleinkinderen.quote:Ik wil niet per sé beweren dat je zorgen onterecht zijn, maar rücksichtslos de ideeën - en de term 'fascisme' overnemen van filmpjes en dubieuze informatie op websites is erg eenzijdig en je maakt jezelf er gek mee.
in een freespeechzone zeker. Het regime is al dermate ver gevorderd dat het volstrekt zinloos is.quote:Om een beeld van de realiteit te krijgen moet je zaken van verschillende kanten bekijken en je niet door angst of onderbuikgevoelens laten leiden. Ga dan bij een actiegroep of een politieke vereniging.
machteloos om dat de nederlander zo onmetelijk achterlijk en naief is.quote:Dan doe je iets meer dan in machteloze woede blijven steken.
Die termen dekken de lading niet nee. Maar onze taal kent niet echt termen voor de misstanden diequote:Oh ja, en omdat bepaalde sites alles en iedereen 'fascistisch' en 'crimineel' noemen, hoef je die termen niet constant over te nemen. Het wordt eentonig en het is ook niet terecht.
Het is niet beledigen. Als men doorziet wat voor schade wordt aangericht ga men zich kapotschamen.quote:Het is je vaak genoeg gevraagd en het kan zijn dat ik je hele post weghaal als je hele groepen mensen zonder behoorlijke onderbouwing blijft beledigen.
Hoe kom je toch bij deze onzin?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Lambiekje het volgende:
en meer.
Alles wat je niet bevalt censureren, dat noem ik ook fascistisch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, laat je toch eens niet zo opstoken door dit soort tendentieuze informatie. Ga eens naar buiten op een mooie dag, maak eens een praatje met de wijkagent ofzo als je je zorgen maakt over maatschappelijke ontwikkelingen en hoe de politie daarin meegaat.
Ik wil niet per sé beweren dat je zorgen onterecht zijn, maar rücksichtslos de ideeën - en de term 'fascisme' overnemen van filmpjes en dubieuze informatie op websites is erg eenzijdig en je maakt jezelf er gek mee.
Om een beeld van de realiteit te krijgen moet je zaken van verschillende kanten bekijken en je niet door angst of onderbuikgevoelens laten leiden. Ga dan bij een actiegroep of een politieke vereniging. Dan doe je iets meer dan in machteloze woede blijven steken.
Oh ja, en omdat bepaalde sites alles en iedereen 'fascistisch' en 'crimineel' noemen, hoef je die termen niet constant over te nemen. Het wordt eentonig en het is ook niet terecht.
Het is je vaak genoeg gevraagd en het kan zijn dat ik je hele post weghaal als je hele groepen mensen zonder behoorlijke onderbouwing blijft beledigen.
Oh ja, dit staat er anders nog steedsquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:52 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
Alles wat je niet bevalt censureren, dat noem ik ook fascistisch.
Ik zie dat veel posts van "lambiek" worden gecensureerd.
De vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken hier.
Als je het allemaal hard kon maken, had je een punt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee! laat men zich niet misleiden door tendentieuze informatie van het NOS journaal.
of de journalsiten van onze kranten. Het is zoveel fouter en absurder dan hier aangetipt wordt.
[..]
meet z'n veterstrikdiplomaleeghoofd.
[..]
nee het klopt. het is alleen erger dan dat. Jullie maken je volkomen belachelijk dat men het niet doorziet in wat voor totalitair regime we terecht zijn gekomen. Het is gewoon ronduit zielig. En eigenlijk gezegd kwalijk naar onze kinderen en kleinkinderen.
[..]
in een freespeechzone zeker. Het regime is al dermate ver gevorderd dat het volstrekt zinloos is.
[..]
machteloos om dat de nederlander zo onmetelijk achterlijk en naief is.
[..]
Die termen dekken de lading niet nee. Maar onze taal kent niet echt termen voor de misstanden die
die beroepsgeroepen uitvoeren.
[..]
Het is niet beledigen. Als men doorziet wat voor schade wordt aangericht ga men zich kapotschamen.
Dat heeft niks met vrijheids van meningsuiting te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:52 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
Ophouden met dat fascisme-geroep.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:52 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
quote:- dat in Amerika, Canada en UK een lawlanguage wordt gehanteerd dat eigenlijk Engels is maar toch net even anders is. (Daarom ook dat Canada niet bestaat).
En dan zijn we ook nog een provincie van Spanjequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:22 schreef ems. het volgende:
[..]
En datzelfde is zeker van toepassing op Belgen in correlatie tot Nederlanders.
Dat klopt wel. We eren ook nog altijd de koning van dat land.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan zijn we ook nog een provincie van Spanje
Dat doet eigenlijk alleen Willemquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt wel. We eren ook nog altijd de koning van dat land.
Nee, het is volledig achterhaald en slaat nergens meer op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat doet eigenlijk alleen Willem
eigenlijk hoort een lied met deze tekst helemaal geen volkslied te zijn
En Friesland dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan zijn we ook nog een provincie van Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |