WO 3 een inside job? Kun je dat eens toelichten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:41 schreef Abed het volgende:
Het was allemaal een inside job, hoe die gebouwen instortte ensowww einzzzeiwwieiew!!1!!
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
WO 3 een inside job? Kun je dat eens toelichten?
Het spijt me, stuur aub geen reptillians op me af nu!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat is buitengewoon teleurstellend.
Het spijt me, stuur aub geen reptillians op me af nu!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is buitengewoon teleurstellend.
Nou ja, ik verwacht niet echt iets. Maar volgens lieden in het vorige topic waren we al aardig op weg, als het niet al gewoon oorlog is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:27 schreef Abed het volgende:
Verwacht je dit op korte termijn dan, en indien ja, waarom?
nou commander keen als ik ff snel mijn laatste pol las denken al wat mensen dat WW3 al begonnen is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou ja, ik verwacht niet echt iets. Maar volgens lieden in het vorige topic waren we al aardig op weg, als het niet al gewoon oorlog is.
Er is wel iets voor te zeggen natuurlijk. Digitaal lijkt het gewoon weer keihard zoals in de koude oorlog. Iedereen beschuldigt elkaar van dingen die ze zelf doen en ondertussen is het gewoon een wapenwedloop.
Die war on terror is ook maar vaag, want nu steunt het Westen dus groeperingen in het Midden Oosten die normaliter als terroristen bestempeld zouden worden om dictators uit het zadel te lichten. Ik nie meer snap nie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
De tweede wereld oorlog is overgaan in de koude oorlog en nu is er een zogenaamde war on terror......
Tja en dat gaat op mondiale schaal dus is er al sprake van een wereld oorlog drie. Deze is niet te vergelijken met de twee eerdere wereld oorlogen daarom is het lastig te benoemen.
Misschien is het gewoon om het regio te destabiliseren dan is het makkelijker om binnen te gaan wat later....op weg naar Iran.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die war on terror is ook maar vaag, want nu steunt het Westen dus groeperingen in het Midden Oosten die normaliter als terroristen bestempeld zouden worden om dictators uit het zadel te lichten. Ik nie meer snap nie.
Die regio is al niet stabiel dus daar hoeven 'ze' weinig aan te helpen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon om het regio te destabiliseren dan is het makkelijker om binnen te gaan wat later....op weg naar Iran.
Als t west heeft niet begonnen met belemmeren dan was het nog steeds stabiel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die regio is al niet stabiel dus daar hoeven 'ze' weinig aan te helpen.
Geen zin om zo vroeg al aan een welles-nietus-spelletje te beginnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als t west heeft niet begonnen met belemmeren dan was het nog steeds stabiel.
Steun jij westerse militaire interventie in Syria?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen zin om zo vroeg al aan een welles-nietus-spelletje te beginnen.
Heb je weleens posts van mij gelezen? Dan zou je het antwoord weten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Steun jij westerse militaire interventie in Syria?
Ik denk dat Rusland en de VS een groot en bloedig grondconflict zullen uitvechten op Syrische bodem!!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Denken jullie dat er een derde Wereldoorlog aankomt en zo ja, hoe denken jullie dat die begint?
Vorige deel was spannend, laten we proberen dat zo te houden.
Ik denk het niet. Beide landen hebben daar namelijk niets bij te winnen. Er is geen oorlog tussen Rusland en Amerika en Rusland zal zo stom niet zijn om Amerika openlijk dwars te zitten (militair). Zo wel, dan wordt er niets uitgevochten in Syrie, maar is het gewoon all-out-war.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland en de VS een groot en bloedig grondconflict zullen uitvechten op Syrische bodem!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |