abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129840358
Denken jullie dat er een derde Wereldoorlog aankomt en zo ja, hoe denken jullie dat die begint?

Vorige deel was spannend, laten we proberen dat zo te houden.
pi_129840573
Het was allemaal een inside job, hoe die gebouwen instortte ensowww einzzzeiwwieiew!!1!!
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_129841839
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:41 schreef Abed het volgende:
Het was allemaal een inside job, hoe die gebouwen instortte ensowww einzzzeiwwieiew!!1!!
WO 3 een inside job? Kun je dat eens toelichten?
pi_129841853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:21 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

WO 3 een inside job? Kun je dat eens toelichten?
Nee.
pi_129841872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:21 schreef Abed het volgende:

[..]

Nee.
Dat is buitengewoon teleurstellend.
pi_129841895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:22 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Het spijt me, stuur aub geen reptillians op me af nu!

grgr

Bertje uit Oss.
pi_129841936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:23 schreef Abed het volgende:

[..]

Het spijt me, stuur aub geen reptillians op me af nu!

grgr

Bertje uit Oss.
[/quote]

Haha, quote-faal!
pi_129842007
Goed WO 3 dus.

Wanneer gaan wij er last van krijgen? Ik merk er nog verdomde weinig van. Geen voedselbonnen, geen bezetter, geen bommen.
pi_129842039
Verwacht je dit op korte termijn dan, en indien ja, waarom?
pi_129842315
Even bagger verwijderd.
pi_129842695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:27 schreef Abed het volgende:
Verwacht je dit op korte termijn dan, en indien ja, waarom?
Nou ja, ik verwacht niet echt iets. Maar volgens lieden in het vorige topic waren we al aardig op weg, als het niet al gewoon oorlog is.

Er is wel iets voor te zeggen natuurlijk. Digitaal lijkt het gewoon weer keihard zoals in de koude oorlog. Iedereen beschuldigt elkaar van dingen die ze zelf doen en ondertussen is het gewoon een wapenwedloop.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:05:03 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129843479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:44 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Nou ja, ik verwacht niet echt iets. Maar volgens lieden in het vorige topic waren we al aardig op weg, als het niet al gewoon oorlog is.

Er is wel iets voor te zeggen natuurlijk. Digitaal lijkt het gewoon weer keihard zoals in de koude oorlog. Iedereen beschuldigt elkaar van dingen die ze zelf doen en ondertussen is het gewoon een wapenwedloop.
nou commander keen als ik ff snel mijn laatste pol las denken al wat mensen dat WW3 al begonnen is.
btw coole topic naam :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 18 augustus 2013 @ 19:08:13 #13
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130207237
De derde wereld gaat zo wie zo beginnen in het midden oosten. Denk maar aan landen als Syrië. Grote wereld machten gaan waarschijnlijk tegen elkaar vechten denk aan VS en Rusland en China bijvoorbeeld als bondgenoot van VS. Op dit moment bevinden we ons in de voor oorlog. De echte oorlog die komt er aan is alleen een kwestie van tijd.

Niet belangrijk maar toch meld ik het even. Poetin en Obama werken dan waarschijnlijk buiten beeld voor dezelfde opdracht gever de bankiers/elite/illuminti. De oorlog wordt dan waarschijnlijk van twee kant gefinancierd want zo is er altijd winst te behalen.

Daarnaast zijn de illuminti er op uit om de wereld bevolking met 80 % te verminderen een oorlog kan daarbij helpen.

En nog een goede reden chaos wordt gemaakt uit orde en orde komt voor uit chaos. De mensen zijn na die oorlog hard toe aan een herder. Dus dan hoeven er maar een paar mensen met goede ideeën aan te komen. En veel mensen liggen al om van die ideeën dus die stemmen er mee in. En bam dan heb je de NWO.

[ Bericht 20% gewijzigd door tribalwars op 18-08-2013 19:29:15 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130213532
De tweede wereld oorlog is overgaan in de koude oorlog en nu is er een zogenaamde war on terror......
Tja en dat gaat op mondiale schaal dus is er al sprake van een wereld oorlog drie. Deze is niet te vergelijken met de twee eerdere wereld oorlogen daarom is het lastig te benoemen.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_130236654
Elke wereldoorlog is ontstaan doordat het klein begon en zich na verloop van tijd verspreide.
De kans dat dit gebeurd anno 2013 acht ik klein te meer alle onlusten en spanningen zich allemaal lokaal concentreren en er geen directe aanwijzingen zijn dat dit overslaat naar die gebieden die hiervoor gevoelig zijn. Het is zoals ik het noem allemaal "beheersbaar". :s)
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:40:12 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130474342
nou, wat ik begrijp zijn een aantal landen voor ingrijpen in Syrië'
over de vs
andere landen
het kan uit de handlopen zodra Rusland zich er mee gaat bemoeien.
ik acht de kans vooralsnog klein..
maar het kan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130488797
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
De tweede wereld oorlog is overgaan in de koude oorlog en nu is er een zogenaamde war on terror......
Tja en dat gaat op mondiale schaal dus is er al sprake van een wereld oorlog drie. Deze is niet te vergelijken met de twee eerdere wereld oorlogen daarom is het lastig te benoemen.
Die war on terror is ook maar vaag, want nu steunt het Westen dus groeperingen in het Midden Oosten die normaliter als terroristen bestempeld zouden worden om dictators uit het zadel te lichten. Ik nie meer snap nie.
pi_130506191
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die war on terror is ook maar vaag, want nu steunt het Westen dus groeperingen in het Midden Oosten die normaliter als terroristen bestempeld zouden worden om dictators uit het zadel te lichten. Ik nie meer snap nie.
Misschien is het gewoon om het regio te destabiliseren dan is het makkelijker om binnen te gaan wat later....op weg naar Iran.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130506559
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien is het gewoon om het regio te destabiliseren dan is het makkelijker om binnen te gaan wat later....op weg naar Iran.
Die regio is al niet stabiel dus daar hoeven 'ze' weinig aan te helpen.
pi_130506660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die regio is al niet stabiel dus daar hoeven 'ze' weinig aan te helpen.
Als t west heeft niet begonnen met belemmeren dan was het nog steeds stabiel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130506747
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als t west heeft niet begonnen met belemmeren dan was het nog steeds stabiel.
Geen zin om zo vroeg al aan een welles-nietus-spelletje te beginnen.
pi_130507100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geen zin om zo vroeg al aan een welles-nietus-spelletje te beginnen.
Steun jij westerse militaire interventie in Syria?
pi_130507169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Steun jij westerse militaire interventie in Syria?
Heb je weleens posts van mij gelezen? Dan zou je het antwoord weten.

Ik ben tegen inmenging. Laat ze het zelf uitzoeken daar.
pi_130509065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Denken jullie dat er een derde Wereldoorlog aankomt en zo ja, hoe denken jullie dat die begint?

Vorige deel was spannend, laten we proberen dat zo te houden.
Ik denk dat Rusland en de VS een groot en bloedig grondconflict zullen uitvechten op Syrische bodem!!!!
pi_130514808
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik denk dat Rusland en de VS een groot en bloedig grondconflict zullen uitvechten op Syrische bodem!!!!
Ik denk het niet. Beide landen hebben daar namelijk niets bij te winnen. Er is geen oorlog tussen Rusland en Amerika en Rusland zal zo stom niet zijn om Amerika openlijk dwars te zitten (militair). Zo wel, dan wordt er niets uitgevochten in Syrie, maar is het gewoon all-out-war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')