SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ah! Daar is de Amsterdamse arrogantie weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al jaren![]()
zijn bij psv ook al bijna zo ver
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben even een paar uurtjes weg en het gaat meteen los hier
Wel geslaagd though
Feli manquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel geslaagd though
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel geslaagd though
Ja het dak gaat eraf. DS2 is in da house !!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel geslaagd though
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel geslaagd though
Lekker manquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel geslaagd though
nee hoor niks geen arrogantie bij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah! Daar is de Amsterdamse arrogantie weer.
Feliquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:37 schreef v0lt026 het volgende:
Hier ook goed nieuws: scriptie goedgekeurd dus 27 augustus afstuderen![]()
MSc in zicht!
Jij ook feliquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:37 schreef v0lt026 het volgende:
MSc in zicht!
Gefeliciteerd denk ik?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:37 schreef v0lt026 het volgende:
MSc in zicht!
nee gewoon een verhitte discussie over psv zoals altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Overigens is dat toch niet echt los gaan?
Ja ach op het werk kan ook genoeg Gefokked worden. Daar tegenover staat wel een dik salaris + leasebakquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd denk ik?
Nu gaat het echte leven beginnen
Gedaan met de het eeuwige soggen
En een Donna look a like als secretaresse?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ja ach op het werk kan ook genoeg Gefokked worden. Daar tegenover staat wel een dik salaris + leasebak
Daar moet je gewoon overheen lezen. Dat deed ik ook *kuch* maar feliquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee gewoon een verhitte discussie over psv zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |