abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2013 @ 00:35:05 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_129817260
Neil Young - Heart of Gold

Documentaire van Jonathan Demme over Neil Young en de voorstelling van zijn album 'Prairie Winds' in Nashville in augustus 2005. Vandaag, 23u00 - 0u40

De film bevat interviews met de Canadese singer-songwriter en met zijn muzikanten, onder wie Emmylou Harris en Youngs echtgenote Pegi Young. Daarnaast brengen Young en zijn band een selectie van songs uit het nieuwe album (o.a. 'It's a Dream', 'Prairie Wind', 'Here for You' en 'This Old Guitar') en een aantal klassiekers uit zijn repertoire, zoals 'I Am a Child', 'Harvest Moon', 'Heart of Gold', 'Old Man', 'The Needle and the Damage Done' en 'Comes a Time'.

Dat wordt weer genieten van Dinosaur Sr. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2013 @ 21:41:38 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_129844935

_O_

Speelt hem voor het eerst in het openbaar. Kent de tekst nog niet goed en haalt een papiertje uit z'n broek. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129847126
Ik ga denk ik wel even kijken. Pas geleden (ja laat ik weet het) een best of van hem gekocht en die is gewoon top
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2013 @ 22:29:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_129847357
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik wel even kijken. Pas geleden (ja laat ik weet het) een best of van hem gekocht en die is gewoon top
Niks mis mee, als je een best of koopt heb je iig al zijn hoogtepunten in huis en kun je later als het bevalt altijd nog andere albums aanschaffen.

Maar ik heb slecht nieuws voor de liefhebbers. Net m'n broer aan de lijn die vertelde me dat de bus een ongeluk heeft gehad. Enkele gewonden waaronder de gitarist die zijn hand heeft gebroken.
Alle 16 laatste concerten van de toer zijn gecancelled. Ook die in Belgie waar veel FOK!kers zich op hadden verheugd. Volgde het een beetje in zijn topic en die zullen diep bedroefd zijn.

:{

pi_129847896
Dat is behoorlijk kut ja. Want hoe vaak ga je nog de kans krijgen om hem nog aan het werk te zien (in Europa)? Hij is met alle respect geen 25 meer natuurlijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2013 @ 22:50:00 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_129848241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Dat is behoorlijk kut ja. Want hoe vaak ga je nog de kans krijgen om hem nog aan het werk te zien (in Europa)? Hij is met alle respect geen 25 meer natuurlijk
Is echt heel erg jammer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')