abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129806918
Ik heb een demontabele trekhaak maar die krijg ik met geen mogelijkheid vast. Ik ben het sleuteltje kwijt, daarom twijfel ik of hij op slot zit of niet. Ik twijfel omdat ik hem behoorlijk ver kan draaien (tot voorbij de groene streep). Is er iemand met een dergelijke trekhaak die me kan vertellen of de knop draaibaar is wanneer hij op slot zit?

Het is dit type:

Hij klikt er net niet in, zelfs niet met de krik eronder (en de draaiknop uiteraard zover mogelijk gedraaid). Doe ik iets verkeerd, heeft iemand tips?

Oja, het slot schijnt tegen diefstal te zijn en maakt geen onderdeel uit van de veiligheidsborging.
pi_129806974
Zonder sleutel lukt dat niet.
pi_129807122
Ik heb het cilindertje uitgeboord, die draait nu beide kanten vrij. Dus het sleuteltje zou geen issue meer moeten zijn?
pi_129807211
Ik loop ook altijd te kutten met deze trekhaak. Maar ik had wel altijd de sleutel nodig om hem te monteren. Zal even kijken of ik nog een handleiding oid heb liggen.
pi_129807715
Als je dat niet kan plaatsen, kan je net goed cadeau aan vrouw geven..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_129808515
met de sleutel kun je het mechaniek vrij geven, dan kun je de knop naar buiten trekken en kun je hem demonteren. Het mechniek blijft in deze stand na de montage. of te wel, zit de draaipen strak tegen de kogel aan of zit er een centimeter tussen.

In dien het laatste, dan zit ie in de demontage stand en kun je hem monteren
pi_129808815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als je dat niet kan plaatsen, kan je net goed cadeau aan vrouw geven..
:{w Wat dacht je van zelf gebruiken als buttplug :? :D
pi_129809194
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:{w Wat dacht je van zelf gebruiken als buttplug :? :D
zijn vrouw kan het toch ook smeren
pi_129809632
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zijn vrouw kan het toch ook smeren
Die is 30 cm gewend want Fokker !
pi_129810255
Je moet even goed kijken naar het gedeelte dat in je auto klikt, daar zit een kleine uitstulping, onder je auto zit een kleine inkeping waar de uitstulping precies inpast. Als deze op elkaar aansluiten schiet ie zo vast, maar het mikt nogal nauw.
pi_129813587
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Soohr het volgende:
Je moet even goed kijken naar het gedeelte dat in je auto klikt, daar zit een kleine uitstulping, onder je auto zit een kleine inkeping waar de uitstulping precies inpast. Als deze op elkaar aansluiten schiet ie zo vast, maar het mikt nogal nauw.
Het probleem is juist dat hij er een heel eind in gaat maar het laatste stuje, de klik, net niet lijkt te willen, ook niet met veel kracht
pi_129814701
las hem vast :P

maar ik zou als ik jou was morgen effe langs de automaterialen en dan een nieuwe kogel halen kost een paar tientjes max
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:07:38 #13
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129816207
Je kan hem ook alleen maar demonteren.
Tadumtiedum.
pi_129816268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef klawie het volgende:
las hem vast :P

maar ik zou als ik jou was morgen effe langs de automaterialen en dan een nieuwe kogel halen kost een paar tientjes max
Denk je echt? Kan ik me niet voorstellen, maar zal er eens langs rijden
pi_129827781
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef MatiCe het volgende:

[..]

Het probleem is juist dat hij er een heel eind in gaat maar het laatste stukje, de klik, net niet lijkt te willen, ook niet met veel kracht
Het luistert heel nauw, net als je vrouw (en of man) .
Doet ie foutje resulteert het in pijn of klap op je kop.

Anders kan je een vaste trekhaak erin monteren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_129855323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:11 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Het luistert heel nauw, net als je vrouw (en of man) .
Doet ie foutje resulteert het in pijn of klap op je kop.

Anders kan je een vaste trekhaak erin monteren.
Bedankt voor deze bijdrage :')
pi_129864312
Het enige dat ik kan bedenken is dat in het gat waar de haak ingaat vuil is of bramen heeft. Heb je een smeermiddel geprobeerd? (WD40, vet, teflon)
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')