abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129805429
Iemand stelde de volgende vraag aan Eric van Lowlands:
quote:
Wanneer gaat er een extra LL dag bijkomen? Als je als Festival wilt groeien, kan het oa in deze weg had ik zelf zo eens bedacht. Hier zal bij jullie wel eens over gebrainstormd zijn; waar loop je tegenaan? Bureaucratie/Financieel niet haalbaar? Wordt het voor ons als bezoeker dan ‘te duur’ in jullie ogen? Niet interessant genoeg, maar waarom dan?
Met als antwoord:
quote:
er is maar drie dagen vergunning te krijgen. 4e dag wel eens over nagedacht. Maar kan dus niet. weet ook niet of we het zouden moeten willen. gevoelsmatig niet.
Zou jij gaan?
జ్ఞ‌ా
pi_129805484
Ja hoor.
pi_129805510
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Ja hoor.
Homo.
pi_129805552
Ik zou wel gaan, zou het vast mooi vinden, maar met 4 dagen moet je wel heel anders je festival beleven.

Met de huidige set-up is donderdag lekker vrij, relaxen, dronken worden. Daarna is het 3 dagen van vroeg in de middag tot diep in de nacht feesten met weinig slaap. Een vierde dag is dan teveel. Zul je dus in je overige planning wat offers moeten maken om dat vol te kunnen houden.
pi_129805611
Dan wordt het wat te duur voor mij denk ik.. :(
pi_129805617
Wat ik dus wil zeggen: drie dagen zoals het is, prima.

Dat betekent niet dat als het 4 dagen wordt dat ik dan een dag zou gaan skippen, absoluut niet.
pi_129805682
Denk dat mensen, net als AMDB, de vierde dag "gewoon maar gaan".

Volgens mij is 3 dagen goed. Qua geld, aantal bands en slapen.
జ్ఞ‌ా
pi_129805887
Na 4 dagen LL ben ik dood.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_129805997
Na vierdaagse festivals hoef ik nog net niet op de brancard vervoerd te worden naar huis. Drie dagen Lowlands is voor mij genoeg. Vooral doordat ik van zoveel verschillende muziekstijlen hou dat ik van 11 uur 's ochtends tot 5 uur 's nachts vermaakt kan worden, bij wijze van spreken.

Ik zou gaan omdat het er dan toch is, maar ik heb het liever niet.
pi_129806564
Als het er zou komen zou ik die dag natuurlijk ook wel gaan, maar van mij hoeft het niet zo nodig.
Ik ben dit jaar naar Werchter geweest, wat wel 4 dagen is. Dan ben je toch wel gesloopt.
3 dagen is precies goed ^O^
pi_129808808
Als je donderdag avond al het terrein op zou kunnen zou niets mis mee zijn :P.
pi_129809095
En dan elk jaar op woensdag op de dijk in de fileee!! :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:57:16 #13
192683 AMDB
Visionair.
pi_129809259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef Faazz het volgende:
En dan elk jaar op woensdag op de dijk in de fileee!! :P
_O_
pi_129820767
3 dagen is voor mij goed
Met een dag er bij, gaat het ook een stuk meer geld kosten

En na 3 dagen ben ik al gesloopt :)
Are you nuts??
pi_129821349
Maar je past je toch aan aan de duur van het festival of niet dan? Als de toegang en de muntprijzen het zelfde blijven en er wordt een dag aan vast geplakt is dat goed toch? Ik ben wel vaker naar een festival geweest van 5-7 dagen en dat ging prima.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:00:20 #16
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_129821438
Ik ben regelmatig naar Sziget geweest. De eerste keer begin je dan bij 35 graden al om 11 uur 's ochtends hardcore aan de halve liters. Daarna leer je dat noodgedwongen een beetje beter doseren en dan is het prima te doen. Het probleem in NL is vooral dat bijvoorbeeld Lowlands belachelijk duur is en a-relaxed druk.

Er zijn trouwens heel veel festivals die meer dan 3 dagen duren, dus wat houdt je tegen om die in het buitenland eens op te zoeken?

o.a.

Exit
Open'er
Sziget
Volt
Sonar
Dour
Kazantip (duurt bijna een maand)
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_129821500
Sziget was voor mij met koorts in het vliegtuig naar huis :')
pi_129821545
Sziget had ik vaak tot 16.00 niks te doen, op een gegeven moment is dat schijtvervelend.
pi_129821554
Je zelf vervelen op Sziget :')
pi_129821679
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:08 schreef Faazz het volgende:
Je zelf vervelen op Sziget :')
Er is gewoon stukken minder te doen dan op LL, en dan nog uitgesmeerd over dubbel aantal dagen.
pi_129822049
Huh? Nou die ervaring had ik anders niet... En Sziget is geen Lowlands eh.. Uitgestrekt terrein, overal wel een feestje tot vroeg in de ochtend, zwaar relaxed volk en een behoorlijke vrijheid. Van grote headliners tot kleine lokale bandjes en daarnaast een enorme diversiteit aan eten en allemaal van die overige kleine dingetjes die je kan doen en beleven.

Het ligt er misschien aan voor welke reden je precies gaat en zo, maar het valt niet te vergelijken. Dat zelfde had ik met Melt! dit jaar. Het is gewoon een totaal andere ervaring op elk festival waar je komt.

Op LL is het zo veel mogelijk acts proppen in zo min mogelijk tijd, het moet snel snel snel en de laatste jaren voel ik ook steeds meer de ogen van de beveiliging in mijn rug branden én daarnaast flink duur.

Het is een prima feestje verder hoor, wat ik al zeg, zeer slick geregeld allemaal en er wordt echt goed op details gelet. En omdat het dus zo'n overload aan impulsen geeft, kan er wmb best een dagje aan vast.

Dan doe je het zelf ook wat rustiger aan en heb je meer tijd om meer te genieten :P
pi_129822488
Dour is het beste festival ter wereld, naar mijn bescheiden mening.
4 dagen festival + de woensdag ervoor is ook geen probleem hoor.
Going to Mc Donalds for a salad is like going to a hooker for a hug
pi_129822541
Ik vind het prima zoals het nu is, 3 dagen + de vrije donderdag.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:18:52 #24
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_129824491
3 of 4 dagen maakt me niet zoveel uit. Ik ga toch wel. :P
pi_129849653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:38 schreef Faazz het volgende:
Huh? Nou die ervaring had ik anders niet... En Sziget is geen Lowlands eh.. Uitgestrekt terrein, overal wel een feestje tot vroeg in de ochtend, zwaar relaxed volk en een behoorlijke vrijheid. Van grote headliners tot kleine lokale bandjes en daarnaast een enorme diversiteit aan eten en allemaal van die overige kleine dingetjes die je kan doen en beleven.

Het ligt er misschien aan voor welke reden je precies gaat en zo, maar het valt niet te vergelijken. Dat zelfde had ik met Melt! dit jaar. Het is gewoon een totaal andere ervaring op elk festival waar je komt.

Op LL is het zo veel mogelijk acts proppen in zo min mogelijk tijd, het moet snel snel snel en de laatste jaren voel ik ook steeds meer de ogen van de beveiliging in mijn rug branden én daarnaast flink duur.

Het is een prima feestje verder hoor, wat ik al zeg, zeer slick geregeld allemaal en er wordt echt goed op details gelet. En omdat het dus zo'n overload aan impulsen geeft, kan er wmb best een dagje aan vast.

Dan doe je het zelf ook wat rustiger aan en heb je meer tijd om meer te genieten :P
Hoe is Melt vergeleken met Lowlands qua beleving? Vind de lineup altijd indrukwekkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')