Huh? Nou die ervaring had ik anders niet... En Sziget is geen Lowlands eh.. Uitgestrekt terrein, overal wel een feestje tot vroeg in de ochtend, zwaar relaxed volk en een behoorlijke vrijheid. Van grote headliners tot kleine lokale bandjes en daarnaast een enorme diversiteit aan eten en allemaal van die overige kleine dingetjes die je kan doen en beleven.
Het ligt er misschien aan voor welke reden je precies gaat en zo, maar het valt niet te vergelijken. Dat zelfde had ik met Melt! dit jaar. Het is gewoon een totaal andere ervaring op elk festival waar je komt.
Op LL is het zo veel mogelijk acts proppen in zo min mogelijk tijd, het moet snel snel snel en de laatste jaren voel ik ook steeds meer de ogen van de beveiliging in mijn rug branden én daarnaast flink duur.
Het is een prima feestje verder hoor, wat ik al zeg, zeer slick geregeld allemaal en er wordt echt goed op details gelet. En omdat het dus zo'n overload aan impulsen geeft, kan er wmb best een dagje aan vast.
Dan doe je het zelf ook wat rustiger aan en heb je meer tijd om meer te genieten