Wat vinden jullie? Ik ben het eens dat ik op LL liever snel eet en door ga met het programma.quote:Ik vond het erg gezellig op BKS, maar moest wel 15 minuten op een satetje wachten. die was dan ook wel erg lekker, maar toch. ik was liever naar een bandje gaan kijken..
Ik probeer frituur als eten echt te vermijden. Vult slecht, weinig voedzaam. Heb wel wat energie nodig, haal dan liever zo'n broodje met tonijnsalade of kruidenkaas bij de La Place. Vette frituur bezondig ik me 's avonds laat af en toe aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef µ het volgende:
Ik snap wel dat je tussen 18:00 en 19:00 snel heel veel bezoekers moet verwerken qua eten. Op die tijdstippen eet ik snel. Frituur en zulks.
Op de rustigere momenten eet ik de luxere/lekkerdere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef willemwaus het volgende:
Neem gewoon 10 blikken knakworsten en een zak bolletjes mee! Hoef ik het hele festival niks te kopen.Terug naar de tent overdag is 9/10x niet aan de orde voor mij. Donderdagavond is het wel primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef willemwaus het volgende:
Neem gewoon 10 blikken knakworsten en een zak bolletjes mee! Hoef ik het hele festival niks te kopen.Je vergeet de zakjes bamisoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |