abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129804021
Eric zegt:
quote:
Ik vond het erg gezellig op BKS, maar moest wel 15 minuten op een satetje wachten. die was dan ook wel erg lekker, maar toch. ik was liever naar een bandje gaan kijken..
Wat vinden jullie? Ik ben het eens dat ik op LL liever snel eet en door ga met het programma.
జ్ఞ‌ా
pi_129804173
Een biertje is ook een boterham met kaas
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_129804174
Ik vind het fijn om beide opties te hebben. Soms heb ik de tijd en heb ik zin in een wat uitgebreidere maaltijd. Vorig jaar erg fijn Andijviestampot bij Vantland gegeten en iets met kip/couscous bij zo'n ander tentje bij de Grolsch. Haal echter ook weleens een broodje bij de La Place als avondeten.

Vind het wel fijn om zeker 1/2x goed te eten, een heel weekend alleen maar 'fast'food is niet fijn. Vind de balans perfect :)
pi_129804183
Ik wil beide. Af en toe een snelle hap tussendoor. Af en toe ff lekker uitpuffen bij de Surinamer.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_129804245
Ik snap wel dat je tussen 18:00 en 19:00 snel heel veel bezoekers moet verwerken qua eten. Op die tijdstippen eet ik snel. Frituur en zulks.

Op de rustigere momenten eet ik de luxere/lekkerdere dingen.
జ్ఞ‌ా
pi_129804509
quote:
3s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef µ het volgende:
Ik snap wel dat je tussen 18:00 en 19:00 snel heel veel bezoekers moet verwerken qua eten. Op die tijdstippen eet ik snel. Frituur en zulks.

Op de rustigere momenten eet ik de luxere/lekkerdere dingen.
Ik probeer frituur als eten echt te vermijden. Vult slecht, weinig voedzaam. Heb wel wat energie nodig, haal dan liever zo'n broodje met tonijnsalade of kruidenkaas bij de La Place. Vette frituur bezondig ik me 's avonds laat af en toe aan.
pi_129804513
Neem gewoon 10 blikken knakworsten en een zak bolletjes mee! Hoef ik het hele festival niks te kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_129804796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef willemwaus het volgende:
Neem gewoon 10 blikken knakworsten en een zak bolletjes mee! Hoef ik het hele festival niks te kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar de tent overdag is 9/10x niet aan de orde voor mij. Donderdagavond is het wel prima :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:53:25 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129809021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef willemwaus het volgende:

SPOILER
Je vergeet de zakjes bamisoep
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')