Nee dan zou het Snow zijn hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dan maar de jongste? Lekker makkelijk wel.
Is dat niet te perfect voor woorden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 3 weken jonger dan unscrewed
Helemaal niks, mijn vrind.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:41 schreef Typisch het volgende:
Uns wat doe je eigenlijk voor school?
Ga daten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 3 weken jonger dan unscrewed
Ja en ze hebben elkaars nummer ook al, man het is hartstikke aan hoor je bent blind als je dat niet ziet.quote:
Jawel, tuurlijk wel. Hehe.quote:
wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ze hebben elkaars nummer ook al, man het is hartstikke aan hoor je bent blind als je dat niet ziet.
Doe maar niet zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wat._________________________!!!!
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk wel. Hehe.
Nee, is een lang verhaal.
Eigenlijk havo of vwo, maar door thuis situatie enzo gezakt naar VMBO-T wat veeeeelste makkelijk isMaarja, maar gewoon van MBO naar HBO en dan Universiteit ofzo.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ze hebben elkaars nummer ook al, man het is hartstikke aan hoor je bent blind als je dat niet ziet.
Je inlegkruisje even goed doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga even naar de wc en opeens allemaal roddels
Glijden*quote:
ga eens je dk levelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Glijden*
Welke sukkel maakt nou weer zo'n domme fout
Kom we lachen WP uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |