Nee dan zou het Snow zijn hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dan maar de jongste? Lekker makkelijk wel.
Is dat niet te perfect voor woorden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 3 weken jonger dan unscrewed
Helemaal niks, mijn vrind.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:41 schreef Typisch het volgende:
Uns wat doe je eigenlijk voor school?
Ga daten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 3 weken jonger dan unscrewed
Ja en ze hebben elkaars nummer ook al, man het is hartstikke aan hoor je bent blind als je dat niet ziet.quote:
Jawel, tuurlijk wel. Hehe.quote:
wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ze hebben elkaars nummer ook al, man het is hartstikke aan hoor je bent blind als je dat niet ziet.
Doe maar niet zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wat._________________________!!!!
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk wel. Hehe.
Nee, is een lang verhaal.
Eigenlijk havo of vwo, maar door thuis situatie enzo gezakt naar VMBO-T wat veeeeelste makkelijk isMaarja, maar gewoon van MBO naar HBO en dan Universiteit ofzo.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ze hebben elkaars nummer ook al, man het is hartstikke aan hoor je bent blind als je dat niet ziet.
Je inlegkruisje even goed doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga even naar de wc en opeens allemaal roddels
Glijden*quote:
ga eens je dk levelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Glijden*
Welke sukkel maakt nou weer zo'n domme fout
Kom we lachen WP uit.
Sorry, heb een leven.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ah komop man we zouden nog raiden dit weekend
Bier drinken in een dwarven inn op een role-play server.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Sorry schatje, ben van guild geswitched. Nadat ik het liefje van de guildmaster had aangerand, begon opeens iedereen in die guild mij te haten. Maarja, doesn't matter, had sex.
De vervelende kut dwarf uithangen op RP servers die meiden lastig valt en constant moet kotsen van alle bierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bier drinken in een dwarven inn op een role-play server.Zo breng ik mijn weekenden door.
Oh kwam die roddel van haar afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Volgens snow heb ik iemand zwanger gemaakt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
"hihihihihi jesper is tienervader hihihi lache joh hihih"
aldus snow
Tuurlijk maar het feit dat ze het uberhaupt loopt te schreeuwen is een beetje stomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]je weet toch zelf dat het niet waar is
Ja, dat is met zoveel dingen toch zo maar dan hoeft het nog niet leuk te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]je weet toch zelf dat het niet waar is
Gewoon lekker laten lullen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is met zoveel dingen toch zo maar dan hoeft het nog niet leuk te zijn.
Ik heb je struggles gemistquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Dacht net even mn ogen dich te doen voor vijf minuutjes, meteen 3 uur later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |